jó reggelt! ....nem firkáltátok tele a szervert az éjjel
spalya ha csak szerelgetni kell motor olyat adok néhányat ingyen is ha kell!
gemes van ilyen a ktm-nél is ha felrakod a kartervédőt akkor megrémülsz olyan szar hangja lesz ...amúgy meg anélkül is szar csak úgy jobban hallod mert visszaveri a csörömpölést!
nehogy menjek egyet motorozni ktm-mel......... most dolgoznak a túristák nem lábatlankodnak az erdőbe
ááá...nem érek rá kell vennem ma 1 kocsit mert fogytán a régi .......na lépek......csácsá
Na srácok, most jól beszámolok! Multhéten, sikerült végre elhoznom, az aprilia ET 50-es moccom. Alapjában nincs sok baja, csak amit az eladó elmondott: kidobja az egyest, át van szakadva a főtengely szimering, és elfojt az összes fékolaj.
Nos megérkeztünk a kisbusszal szentendrére, hogy majd jól hazavigyük a moccot. De gondoltam, gyorsan azért még rugjuk be, nem baj ha televeri a környéket füsttel. A srác rugott egyet kettőt, a mocc felhörgött, aztán leállt. Mikor próbáltuk betolni, szomoruan konstatáltam, hogy a kuplung bowden szakadt. Sebaj, mondom, elhozzuk így is. Elvégre ~60e-ért mit várjon az ember. Szerelgetni vettem úgy is!
Otthon 2 óra alatt kiszedtem a blokkot a gépből, majd felcipeltem a harmadikra. Ott nekiálltam, leereszteni az olajat, ami nagy meglepetésmre, tele volt vízzel. Aztán szépen sorban elkezdtem lebontani, azt amit tudtam. Legnagyobb megdöbbenésemre, mikor levettem a hengerfejet, az olyan tiszta volt, hogy enni lehetett volna róla. A gyertya viszont cseppet fekete volt. Aztán lehúztam a hengert, és annak a fala olyan sima volt, hogy a légyszar lecsúszott volna rajta. A dugó pedig csak kicsit volt kormos. Sajnos hozzá tartozik a dologhoz, hogy a csap ami a dugót a hajtókarral összeköti, kotyog a csapágyon.
Nos ezek a tapasztalataim, a héten szerzek lendkerék lehúzót, és akkor belemászok mélyebben! Addig is ha valaki tud szerezni APRILIA RV3-4 motorblokkhoz szerelési utmutatót, leirást, ilyesmit, az ne kíméljen!
Üdv!
ERŐS NYAKAT!
ugy nézki jó lessz. csak akkor még a műhelybe volt az meg vasbol van talán a kipuf dőrőmbőlt vissza a falról de ma nem volt vele semmi gond bazzi jól eset motorozni is igaz szinte csak aszfalton mentem. alig várom hogy legalább az 1000 benne legyen.
Miért akarod megint eladni a jézét?
Festeni kell rá fasza lángnyelveket, akkor elviszik
spalya ha csak szerelgetni kell motor olyat adok néhányat ingyen is ha kell!
gemes van ilyen a ktm-nél is ha felrakod a kartervédőt akkor megrémülsz olyan szar hangja lesz ...amúgy meg anélkül is szar csak úgy jobban hallod mert visszaveri a csörömpölést!
nehogy menjek egyet motorozni ktm-mel.........
ááá...nem érek rá kell vennem ma 1 kocsit mert fogytán a régi
Csak a lé elcsorog másra!
SAJNÁLOM a MOCCod!
Nos megérkeztünk a kisbusszal szentendrére, hogy majd jól hazavigyük a moccot. De gondoltam, gyorsan azért még rugjuk be, nem baj ha televeri a környéket füsttel. A srác rugott egyet kettőt, a mocc felhörgött, aztán leállt. Mikor próbáltuk betolni, szomoruan konstatáltam, hogy a kuplung bowden szakadt. Sebaj, mondom, elhozzuk így is. Elvégre ~60e-ért mit várjon az ember. Szerelgetni vettem úgy is!
Otthon 2 óra alatt kiszedtem a blokkot a gépből, majd felcipeltem a harmadikra. Ott nekiálltam, leereszteni az olajat, ami nagy meglepetésmre, tele volt vízzel. Aztán szépen sorban elkezdtem lebontani, azt amit tudtam. Legnagyobb megdöbbenésemre, mikor levettem a hengerfejet, az olyan tiszta volt, hogy enni lehetett volna róla. A gyertya viszont cseppet fekete volt. Aztán lehúztam a hengert, és annak a fala olyan sima volt, hogy a légyszar lecsúszott volna rajta. A dugó pedig csak kicsit volt kormos. Sajnos hozzá tartozik a dologhoz, hogy a csap ami a dugót a hajtókarral összeköti, kotyog a csapágyon.
Nos ezek a tapasztalataim, a héten szerzek lendkerék lehúzót, és akkor belemászok mélyebben! Addig is ha valaki tud szerezni APRILIA RV3-4 motorblokkhoz szerelési utmutatót, leirást, ilyesmit, az ne kíméljen!
Üdv!
ERŐS NYAKAT!