Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

add nekem a 410-et és nincs vele bajod
ja ha endurozni kell és csak 125 lehet akkor only 2t.... a crm tökéletes ilyen szempontból
csak annyi, hogy nincss himbarendszer, aminek a felújítása drága
cserébe nem olyan progresszív- élettartam ettől független
ellenpélda Bandi gépe
ja mind2 mellett szólnak érvek... jelenlega zsebemben 410k van.... ez a jövő héten csak gyarapodni fog..
ha fater ad köcsön akkor lehet belevágok a ktmbe
katt a nevemre és ott a képekre....125ös CRM 2T
hát élő példa rá a rikié
jaja, de hondát nem kéne? Ez olyan mint autónál a vezérműszíj
miyen hondád van?
azt is megtudom... hát mindenesetre este megbeszélem faterral hogy ő mit lát ésszerűbbnek
vedd meg a hondámat..250
nem személyes tapasztalat, de én azt hallotam hogy a ktm hátsó teloja bajos, mert nem himbás és egy idő után feladja. nem tom mennyi igaz belőle
jó de a dugót nem akarom halasztani.... járnám a motorral Budapest környékét pályázni... szal igénybe lenne véve rendesen!
Ha a váltót meg tod csinálni a dugócserét mér nem?
inkább rendszám nélküli mert én még nagyjából védve vok!mennyiből lehetne jó mocit már?
félre ne ért nincs semmi bajom a ktm ekkel mivel nekem még nem volt nem véleményezem... nem is mentem soha ktm el.
hát igen a versenyzés is....

a következő szezonban szándékozom kiváltani a licencet
tom. de én inkább amit lehet halasztanék rajta szezon végéig, oszt majd jövőre a többit
125ösbe én csak 2T vennék....rendszámos kell? mennyi léd van rá?
nebasz... a 4t 250 es gyengébb mint egy 2t 125
ktm is ugyanennyi lehet vertexbe- és nem kell olyan sűrűn cserélni
Régen én is 125 párti voltam, de ha nem versenyzésre kell a géposztály miatt, akkor 250 jobb. És fiatalabb és eladhatóbb.
Akinek a ktm szarakodott, ugyanúgy belenyúlhatott volna egy lelakott hondába is.
Amit még mondtak a ktm-ről: mivel erősebbek, ezért széthullósabbak. De 250 sztem nem erősebb a konkurenciánal
sima terepen ami úgy nagyjából midnre jó a honda xr az jó?
hát a váltó azóta rossz mióta járt a yamaha fehérnél... szal létezik hogy rosszul hézaglták ki...
és a váltót helyben megcsináljuk.

ktmnél várni kell az alkatrészre + vinni ide oda...
a határba egy ks erdős rész is de inkább de csak 125-öst vehetek még de azsfalton is
erdőbe akarsz turázni vagy aszfalton? milyen motorod volt eddig?
akkor 4t... és akkor 250 est vegyél...
ahogy látom te is ktm tulaj vagy...
csak a pénz a fő szempont.

cash megvan. de a ktm et urvára szét kéne dobni. 100 az anyag.... ebből amit én nem tok megcsinálni az a hátsóteló...