Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amig a légszűrő nem szív szart, addig nincs para
keverékhez csakis full synt olajat szabad, váltó anyira nem kényes de oda is jobb fajtát kell
de nem úgy hanem amikor benne vagy egy méteres sárba akkor?
meg tényleg ha szar minőségű olajat rakok bele akkor tönkre megy?
mit csinál? semennyire! szép is lenne
pill kaja
ázik?
ez kurvajó ilyet még nem kérdeztek....


ez nem SIMSON... semennyire.....
ja az eszem a ktmmellett van... a tárcám meg a honda melett
mennyire ázik be a crm blokkja?
helyes!
na, bocs, hogy it ktm-re fűtelek,csak képviselem ezt az oldalt a japo uralommal szemben. sztem equal
jön az, talán jobban is mint a 4T 124ös mivel erösebb a 2T,.....125 4T inkább város ahogy Ádi is mondta
a 125 2t? azt kerékrekapod simán
nbeked milyen hondád van?
nem tudom... gyári alkatrészt nem sűrűn kellett vennema hondához.... akartak 50 ért tengelyt adni... mondtam hogy anyád.. és vettem egy bonottat 13 ért... ami ugyanúgy bírni fogja
csak azt halottam hogy tán másodikba nem naon akar kerékre jönni?
Na, próbáld ki mindkettőt és amelyiken "otthon" vagy, jobban megfog, jobban tetszik, szebb a hangja, azt vedd meg
a kuplung valóban jobb.....

mondom ha fater nem ad kölcsön még akkor honda... ha kölcsönad akkor ktm
ereje az van... a 2t ben kevesebb a nyomaték mint egy 4t ben...

de a 4t 125 léghűtéses és kinyírnád terepen... a 4t 125 inkább városi enduro
Szal én is honda párti voltam, mert azt hallottam jók- de ezt túlmisztifikált dolog. Az a jó motor, ami karban van tartva. Amúgy a hondának a gyári cuccai sz.tem drágábbak a ktm-énél. És még valami:
KUPLUNG! Nem az a fos bowdenes, amitől kivagy 5 perc után. Egyujjas, mint a szűzlány, és a fék more better
eddig akik szavaztak

ktm vs honda
2 : 5
ereje megvan hozzá?vagy nyomatéka?
hát ja... consultation faterrel.... jövő héten találkozok mind2 tulajjal beszélgetünk egy kicsit.. alszok rá egyet és döntök minden szempontot figyelembe véve


ez ami most kitelik
amennyire tudsz
2tkel mennyire lehet kerekezni 125ösel?