Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bírom ez a fórumot !

vannak ilyen órás szünetek, aztán egyszercsak hirtelen sokan leszünk, rá pár percre megin szünet egy jó ideig
már mentem
hát..ha nem a boltban lenne..akkor nem írnék ide pára napig
jó lenne elhozni ja...de anyámnak még mindig baszakodnak a kártyájával...a papírok ma talán készlesznek,akkor azt gyorsan be kell adni aztán hivni egy számot hogy oldják fel a kártyát..talán ma feloldják..akkor megyek is a motorért..ha nem akkor csak kedden
faisst kolléga kawasanyi bótba van még ? gondolom mert nem itt irogatnál
menjünk hozzuk el ! nem mennél már vele egyet ?
különben az meg azért jön ki visszfelé számolva hatvan km környékére mert ezt terepen mérik ....nagynevű tesztpilótákra alapozva állapítja meg a gyár ......terepen 60 as átlag nagyon király sőt majdhogynem lehetetlen!
amúgy meg szerinted sokkal több.pl egy crossversenyen ott igaz csak 15perc +2 kört mész..de gyorsabban mint 60...
nekem kőszárhegyen az átlagsebességem 55-60 körül volt
akkor egy olyannak aki extrába megy....
Hú zozee ! kösz ! sokat segítettél! elküldhetnéd nekem valahogy azt a táblázatot ! esetleg ..
ha meg 40 el megy akkor meg negyvennnnn
ha hatvannal megy

szia atis ! mi a helyzet veled szereled a motorokat ? mikor motorozunk vazze?
Enduronál 1 üzemóra(ha nyélen megy a versenyző)60 km-nek felelé meg!
aha így már világos, dejó nem is tudtam hogy így van!
amúgy szevasztok!
ne féljetek ettől az üzemórás dologtól ...ez nagy lófasz ez csak azért van órába megadva mert nincs a terepmotorokon km óra mint a zsigulinál

az 1 üzemóra az az amikor fullon/nyélen megy vele egy versenyző egy teljes órát mint az állat ! ezt amatőrbe átszámolják benzinbe mert ugye te nem nyelezed ennyire soha....ha mégis akkor arányosan a benzinfogyasztás lesz a meghatározó a te meneted meg a versenyző menete közt
az úgy van hogy egy üzemóra alatt megeszik egy versenyzőnél kb. 5-10 liter nyálat/motoronként más / ......nálad viszont 1 litert tehát ha tíz versenyüzemórára gondol a gyár , hogy ki kell cserélni valamit pl. olajat akkor az nálad 10x 5-10 liter azaz 50-100 liter benzin elhasználása után esedékes !
ilyesmire gondoljál nekem ktm-hez van is lyen táblázat a service intervallumokhoz mit hány liter benzinenként kell cserélni/átnézni a gyári szervízkönyvekbe benne van mindenhol, hogy mennyi ez a szám de megkeresem neked a ktm-ét eligazodásképpen....enduróknál ha sokat mész kikalkulálod km-be pár pillanat alatt ......ez nem nagy mutatvány
havernak volt wr e...nem üzemőrás...
szelepfedélnél...nyílván a dugattyú felet....
én úgy hallottam egy havertól hogy a wr nem üzemórás!
de ez NEM BIZTOS!
helló!
ja jóötlet reggel menni motorozni én 8kor indultam 10re értem haza de már melegem volt, még hamarabb kéne menni!
jó hát akkor bazdmeg
na 2 motor...akkor zsír
majd elmászunk minden felé
hallod a szelepeket hol és hogyan kell állitani? boccs csak nem értek hozzá
áááá itt rohadok számtek órán és már a faszom kivan a meleggel is
alig várom már hogy hazamennyek és csapassak egy nagyot
bazdmeg mehetek orvoshoz megin.... a defektet meg megcsináltam.....
Dév: érdekes most én kötöttem ki a motor és egyszer sem dőlt el hazafele.. a fútóra 2 motor felfér


na csátok mentem növérkéket nézni
oké ez rendbe van de itt is üzemóra v an ? mármint az endurónál konkrétan a wr nél
mert az olcsóbb