na de nálunk volt is brazil vs.nyáregyházi kemények harca.
mondenom sem kell hogy mi győztünk. amikor ott voltunk csak úgy ugráltak ki a házból a szemetek és futottak az edőbe és onnan kiabáltak hogy:"megfogtok döglenííííí" mi meg csak "hajrá na gyere ki és itt legyen nagy apofád" erre tök kuss és mint a nyuszik úgy lapultak a fűben
jah de ez az egész abból indult ki hogy 3 nagylegény brazil nekiállt bunyót rendezni a kocsmában és leütötték szegény nagyfateromat is aki potom 78 éves!
na erre faterék + nagybáttyám hívta a bandát és irány brazilokat írtani
ne eggy 78 éves emberrel kezdjenek ki bazzeg hanem velem egy 17 éves erős legénnyel aki még talán be is veri az orrukat! de áá ők inkább az öregeket bántják mert csak velük tudnak kemények lenni
mekora egy gecik ezek a fasszopó cigányok!
lehúzzák az embereket aztán meg ráfogják hogy ő provokálta őket és hogy már megint a kissebbel kell kibaszni!
sok szarfejűű
a telómra pályázott a 2 dög.... mondtam nekik hogy próbáljátok meg elvenni DE ANNAK FELYÉBEN HOGY AZ fejenként 300ft vizitdíj... ha nem több a törött orr
bökőt az összes cigóba
amúgy ezt írta a moci talajba persze ő külön írta ezt hogy 4 seb
- - EGYHENGERES KÉTÜTEMŰ, FOLYADÉKHŰTÉSES, BERUGÓKAROS,
- - KARBURÁTOROS, KIPUFOGÓSZELEPES, MEMBRÁN VEZÉRLÉSŰ
- - HENGERŰRTARTALOM: 249 CC
- - FURAT X LÖKET: 66,4 X 72 MM
- - KARBURÁTOR: KEIHIN 38 MM DUAL PIPE
- - GYÚJTÁS: ELEKTRONIKUS, KÉT TÉRKÉPES, KOKUSAN
- - KUPLUNG:HIDRAULIKUS ( AJP ) TÖBBTÁRCSÁS OLAJFÜRDŐS
- - SEBESSÉGVÁLTÓ: 5 FOKOZATÚ
- - PRIMER HAJTÁS:FOGASKERÉK
- - SECUNDER HAJTÁS: „O” GYŰRŰS LÁNC 520-AS
- - NÉVLEGES TELJESÍTMÉNY: 50 LE / 36 KW
- - SÚLY: 98 KG
- - TANK: 11 L
- - VÁZ: KRÓM-MOLIBDÉN DELTABOX, DÚRALUMINIUM LENGŐKAR
- - HÁTSÓ RUGÓSTAG: PROGRESSZÍV ÖHLINS 320 MM-ES RUGÓÚT
- - ELSŐ RUGÓSTAG:MARZOCCHI RACING 45 MM-ES U. S. D.
- - ELSŐ FÉK: BREMBO 260 MM-ES TÁRCSA 2 DUGATTYÚ
- - HÁTSÓ FÉK: BREMBO 220 MM-ES TÁRCSA EGY DUGATTYÚ
- - FELNI: EXCEL TUKASAGO U PROFIL
- - KORMÁNY:RENTHAL CRE 1324 /vékony/+MAGASÍTÓ, mEREVÍTŐ
-- UFO ALUBETÉTES KÉZVÉDŐ
- - ELSŐ GUMI: 90 X 90 21” MITAS
- - HÁTSÓ GUMI: 140 / 80 18” MICHELIN
most értem haza.
nem értem el az uccsó metrót, gyalogoltam nemtom hány km et..
cigányok be akartak fenyíteni
harmadnapos vategnap reggel 6 óta úton voltam
ohh na de mindegy beleszerettem ..
itt már csak az a kérdés hogy mien állapotban van a blokkja.
idomokat azt egyből cserélek + matricát is ami 30 ból kijön
nem tom én arra gondoltam hogy elsőnek csere aztán ha télleg nagyon egybe van a gép akkor esetleg egy kis ráfizetés pl 20-50huf
nah emberek akkor mi a vélemény?
98 as gas gas vagy marad a 93 as honda
a gas gashoz is ugyanúgy lehet faszán kapni alkatrészt mint ahondához vagy pöcsölni kell vele?
Megjöttem 1 motorostalálkáról! Basszátok meg monnyátok meg nekem hogy nem lehet lefüstölni 1helyben 1 400as nakedbiket a csávó mit összeszerecsétlenkedett pfff..... Hol lefulladt hol eltolta az elejét uramatyám...
mondenom sem kell hogy mi győztünk. amikor ott voltunk csak úgy ugráltak ki a házból a szemetek és futottak az edőbe és onnan kiabáltak hogy:"megfogtok döglenííííí" mi meg csak "hajrá na gyere ki és itt legyen nagy apofád" erre tök kuss és mint a nyuszik úgy lapultak a fűben
jah de ez az egész abból indult ki hogy 3 nagylegény brazil nekiállt bunyót rendezni a kocsmában és leütötték szegény nagyfateromat is aki potom 78 éves!
na erre faterék + nagybáttyám hívta a bandát és irány brazilokat írtani
ne eggy 78 éves emberrel kezdjenek ki bazzeg hanem velem egy 17 éves erős legénnyel aki még talán be is veri az orrukat! de áá ők inkább az öregeket bántják mert csak velük tudnak kemények lenni
lehúzzák az embereket aztán meg ráfogják hogy ő provokálta őket és hogy már megint a kissebbel kell kibaszni!
sok szarfejűű
amúgy ezt írta a moci talajba persze ő külön írta ezt hogy 4 seb
- - EGYHENGERES KÉTÜTEMŰ, FOLYADÉKHŰTÉSES, BERUGÓKAROS,
- - KARBURÁTOROS, KIPUFOGÓSZELEPES, MEMBRÁN VEZÉRLÉSŰ
- - HENGERŰRTARTALOM: 249 CC
- - FURAT X LÖKET: 66,4 X 72 MM
- - KARBURÁTOR: KEIHIN 38 MM DUAL PIPE
- - GYÚJTÁS: ELEKTRONIKUS, KÉT TÉRKÉPES, KOKUSAN
- - KUPLUNG:HIDRAULIKUS ( AJP ) TÖBBTÁRCSÁS OLAJFÜRDŐS
- - SEBESSÉGVÁLTÓ: 5 FOKOZATÚ
- - PRIMER HAJTÁS:FOGASKERÉK
- - SECUNDER HAJTÁS: „O” GYŰRŰS LÁNC 520-AS
- - NÉVLEGES TELJESÍTMÉNY: 50 LE / 36 KW
- - SÚLY: 98 KG
- - TANK: 11 L
- - VÁZ: KRÓM-MOLIBDÉN DELTABOX, DÚRALUMINIUM LENGŐKAR
- - HÁTSÓ RUGÓSTAG: PROGRESSZÍV ÖHLINS 320 MM-ES RUGÓÚT
- - ELSŐ RUGÓSTAG:MARZOCCHI RACING 45 MM-ES U. S. D.
- - ELSŐ FÉK: BREMBO 260 MM-ES TÁRCSA 2 DUGATTYÚ
- - HÁTSÓ FÉK: BREMBO 220 MM-ES TÁRCSA EGY DUGATTYÚ
- - FELNI: EXCEL TUKASAGO U PROFIL
- - KORMÁNY:RENTHAL CRE 1324 /vékony/+MAGASÍTÓ, mEREVÍTŐ
-- UFO ALUBETÉTES KÉZVÉDŐ
- - ELSŐ GUMI: 90 X 90 21” MITAS
- - HÁTSÓ GUMI: 140 / 80 18” MICHELIN
most értem haza.
nem értem el az uccsó metrót, gyalogoltam nemtom hány km et..
cigányok be akartak fenyíteni
harmadnapos vategnap reggel 6 óta úton voltam
tiszta jóó
nah ha téleg akkor az egy kicsit gáz
itt már csak az a kérdés hogy mien állapotban van a blokkja.
idomokat azt egyből cserélek + matricát is ami 30 ból kijön
nem tom én arra gondoltam hogy elsőnek csere aztán ha télleg nagyon egybe van a gép akkor esetleg egy kis ráfizetés pl 20-50huf
amúgy grat faisst a géphez
faterral megbeszélem és már megyek is csereberélni
98 as gas gas vagy marad a 93 as honda
a gas gashoz is ugyanúgy lehet faszán kapni alkatrészt mint ahondához vagy pöcsölni kell vele?