Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát pedig enyim még köbdentire is kissebb
na ugye mondom. egyébként csak egy van nekem is rajta.
És a 4t-ék? a vízzes 4t-ék.
Ja, az enyém csak 398ccm, és van rajta gyári venti, de csak az egyik oldalon, mert ugye ezen is két hűtő van. Be szokott kapcsolni, amikor a jó kis jászsági vendégmarasztaló feketefölddel harcolok a tocsojákban.
baz te nyertél meg mértem 14,5x30cm katonásan.
Nem tudom, mennyire lényeg a venti, mert nálunk is elég nehéz a terep és nemigen forrnak a ventillátor nélküliek sem, mint pl az enyém
cső sapka!
hi
Egyébként háj evribodi
Na szb! Hát, tényleg koszos az az ucca....
ezek a magyar utak
amindenit árokba mentél vazze
baz piszkosak az utcák.
26x18x4 x2db katonássan
Há vazze most lemérem
És nincs venti a CRF-en? miaz alap modell?
mekorra hűtők vannak rajta?
enyémkb 20x30cm.
nem feltétlen! kevered szntem a klr-el
Nem a te motorodra gondoltam!
A tied inkább utcai motor!
enyémen is kettő ,csak kicsit nagyobb mert így tervezték kicsi japcsik De így is kb 1 liter megy bele. A lényeg ,hogy ne csapvíz legyen mert az megeszik benne mindent. És van egy két suhanc aki felis tölti aztán repül a fedél
Azt tudtam h utcai motorokon van!
Általában azért raknak rá mert ha például lassan mész az erdőben és sirató után sirató jön ,és nincs elég melegszél akkor bekapcsol a venti. Gixeren még pirosnál is néha, nyáron 40 fokban
enyémre gondolsz? 2 hűtő van rajta. tod bal-jobb csak amugy katonásan.
hát azé 4t 1hengernél 650ccm van felűlet amit hűteni kell. Ja és nem csak vizzel járok szal forrás pont
is magassabb. jó az a ventilátor. gondolom crossra felesleges de endurora szentem jó ha van.
GSXR-t értem!
De én gyárilag nem láttam egy endurón se!
Ezért írtam!
Ja de nézem édden a képed kisebb is a borda is rajta ,vagyis a hüttő.