még egy kérés vki be tudná linkelni azt az oldalt ahol minden motorkerékpárhoz találok robbantott ábra. Olyan mint amit Myth600xl linkelt csak az övé csak hondára jó... szar a gépem és azon volt meg a cím.
én is ezt olvastam...., sztem kibaszsuk a picsába... de 2 napja még sikerült beindítanom. most már azt se szal lehet megmondom a tagnak hogy vigye innen a szar robogóját.... mert a faszom tele van vele...
Szia Ádi,szerintem a sport szűrő nem jó megoldás,kb 30%-ra csökkenti a motor élettartamár,de átkarburálással össze lehet hozni,több benya kell a sport szürőhőz!
Meg ami még nagyon fontos ha lehet mindenféle protektor legyen rajtatok. Mikor én estem úgy kellett előtte rámkönyörögni a bukósisakot, és végül nagy szerencse hogy felvettem mert a blokk alatti vázrész festéknyomai ott voltak a bukón több helyen.
atis! lenne egy kérdésem. VAn itt egy yamaha jog javításra vagyis inkább beállításra. A srác aki hozta feldobott rá egy direktszűrőt (lég) és azóta fullad nagygázon. Karbit kipucoltam most at akumlátorral harcolok mert szerintem az is teljesen szar rajta. Feltöltöttem de semmi változás. Az önindító ugyanúgy erölködik. A berugókarja szar! Gyanítom hogy abból a fogaskerékből ami meghajtja a tengelyét új kell mert nagyon el van kopva. Te mit javasolsz? Érdemes szopni a direkszűrővel vagy rakjuk rá vissza a gyárit?
Na meg szerintem ,magamból kiindulva, benne van az ilyen fiatal suhancokban ,hogy nyél gáz. Csak mikor elmegy a controll a kezéből ,és véletlen túlhuzza a gázt és repül mint picsa ,mert egykeróra vágja magát a gép ,az kellemetlen tud lenni. Ilyeneket tudnék mesélni még quaddal is láttam már figurákat, pedig annak 4 kereke van.
Szerintem is gyengébb motorral kezdjél. Én 125-ös soft enduro-ról (12 LE) ültem át 125 2T krosszra és a második nap úgy eldobtam mint az állat. Komoly meglepetéseket tud okozni pedig előtte én már nagyon sokat motoroztam.
Én a hétvégén láttam 95-ös ,cr125-öst, és meglepően buta kis dögtud lenni. Profi srácot elég volt hozni crfemmel. Enduró közben viszont sikítania kellett ,hogy legyen power ,de ott is tudott jönni. Egyébként szerintem elösször kanyarodni érdemes tanulni cr boynak is, pl. ha lefekteti síkon és full gázon mit is művelnek ezek. Elösször lassan ,aztán egyre keményebben. Na meg egy cross pályán talán nem ütik el olyan hamar
Csiszi,Cr Boy,én mindkettőtőknek azt ajánlom,hogy kezdő motornak vegyetek valami 125 2t vagy 4t olcsó endurot,a cross 125 nem kezdőnek való...nem, fikázni akarlak és nem kételkedek a tehetségetekbe de egy csomo sérüléstöl kimélnétek meg magatokat!
Cr Boy,azért mert enduro,nem jelenti azt,hogy kevesebbet eszik...az enyém ha csak kanyarokat gyakorlok 1-2,1-2-3, fokozatokba nagyábol 60 km-t megy el 10 L benyával!
emberek néztem a képeket hogy hány és mien csapágy megy bele a hátsó kerékbe és most látom hogy 3 db kel bele? vagy csak szarul van megrajzolva vagy csak fax vok
nagy a pangás mindenki motorozik?
Serfi ez tuti,megéztem.
Én is így szedegettem össze a cuccaimat.
vmi rony s mail order vagy mi a fene
csiszi a cr em viheted 320 ért !