5*
amugy a power lényege simán annyi hogy alul is legyen nyomaték vmennyi a 2ütemübe nem? magas fordulaton már teljesen nyitva van, nem zárja el a kipuf nyílást kicsit sem, tehát olyan mintha nem is lenne. legalábbis én így tudom, javítson ki vki ha mégsem....
csaooo
szép kis regébny írtál....ezt az apriliát én se nagyon venném meg...bár azértk ipróbálnám a crossmotorját..mit is tud...
ja és a fő kérdésem...szecsu,nem adod el a kormányodat néékem ha már ugy is le akarod cserélni?
képeket láttad amit csolnokon csináltunk vagy tegyel fel újra?
Hát ha az a közel 7 kilónyi külömbség neked semmi.........
A sokütemű motorok a súlyversenyben aligha fogják beérni a 2t társaikat,márcsak azért is mert jónéhány olyan alkatrész van bennük ami a másikban nincs.Itt gondolok a balansztengely,vez.tengely(ek),szelep,vez.lánc,és még hosszasan sorolhatnám.Minden gyár arra törekszik hogy minél könnyebb vasakat gyártson,és itt nem 7 kilónyi külömbségeket érts,hanem grammokat!Az hogy a 450-est nem érzed sokkal nehezebbnek,nem más mint egy érzéki csalódás.Ezt úgy érikel hogy a motor tömegközéppontját próbálják meg úgy elhelyezni hogy az minél közelebb essen a gép geometriai középpontjához.Egyszóval magas a súlypontja.
Az valóban igaz hogy a 4t motor nem kíván akkora kondit és sokkal elnézőbb ha a pilóta hibázik.
Valóban erősebb az alsó és középtartományban,de mégsem nyújtja azt az élményt amit mondjuk egy 2t motor tud.
Az hogy valaki jobb időket megy a soküteművel,szemlélteti azt a pluszt hogy színte csak a terep adta akadályokra kell figyelned és arra hogy rövid féktávokat vegyél.
A kétüteműnél ezek mellett még meg kell hogy"küzdj" a géppel is.
De az biztos hogy nem cserélném le a motorom(CR250) egy traktorra .A következő dolog amiről szerettem volna írni az a bizonyos "Power szelep" és annak működése, és feladata.De ezt majd legközelebb.
De azért remélem abban kiegyezhetünk hogy a motocross életérzést a kétütemű adhatja csak vissza!
Ja a lóerők!
A minap alkalmam volt szemügyre venni egy Aprilia RXV550-t.Hát mit ne mondjak, vannak rajta furcsaságok és oda nem illő dolgok.Véleményem szerint nem fogja ez a modell túl sokra vinni az off road világában.Ahogy a szalonból kiadják nem hogy nem használható,de színte felháborító.Igaz csak a járatás időtartama alatt kell finomkodni,de ha kifizet az ember közel 2 gombócot egy motorért,elvárható volna hogy ne kelljen vagy 20 órát eszetlenkedni egy TS MZ erejű traxnin.Viszont így van egy csomó garancia(2 év).Mivel injectoros és ugye a befecskendezést egy központi vezérlőegység működteti,egy laptoppal és a megfelelő programmal ügyesen,gyorsan és olcsón tuningolható(de azért ne szálljon el senki 70 ló fölé )De arra azért kiváncsi vagyok hogy meddig bírja( mármint üzemóra).Néhány élversenyzővel összehozott már az élet,így Köki Gyurival is aki ezen gépremekkel próbálkozik az idén.Faggattam erről-arról,mesélt is a motorról de csak szolídan.Annyit viszont mondott hogy megy a gépbe a pénz rendesen.
Ezek tudatában mindenki döntse el hogy mit akar gondolni az olaszok csodafegyveréről.
Na cső.
Nem halott egyáltalán csak nem úgy adják le a teljesítményüket mint egy egyhengeres.
Az egyhengeresek alacsonyabb fordulatnál már nagyobb nyomatékot leadnak,de ellenben elöbb elhalnak mint a V2-es motor.
Ezt a grafikon is jól mutatja hogy hogyan is működik ez a fajta motor.
Hasonloképpen adják le a teljesítményüket mint a 2T 500-as mocik!
Adok én is neked telefonszámot!
Akik ezzel a beállításokkal foglalkoznak,hívd fel őket ha nekem nem hiszel.
06303113445
06303192872
Beszélj velük és meglepetések fognak érni,nem is kicsik!
A 450-es annyi LE amit te mondtál,nem az 550-es. http://www.youtube.com/watch?v=hqlGvXyNOQw&mode=rela
ted&search=
Nézd végig a legvégén mond valamit a tesztelő róla azt fórdítsd le magadnak.
És itt egy teszt is róla hogy pontossan mennyi is az annyi ólvasd végig megéri. http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=4377&go=&pa
ge_no=2
Megkerlek irjatok velemenyt a Suzuki RMZ 250-rol! Mire kell odafigyelni, mi a gyenge pontja es mi az erossege?! Koszi szepen! Bocs az ekezetekert! Udv Erdelybol!
Egészen idáig nem tudtam írni ebbe a Q...a topikba.
Pedig olyan összehasonlító tesztet kreáltam a 2t vs.4t kategóriára hogy csak na.
Volt benne egy csomó egyéni tapasztalat és tény.De nem tudtam elküldeni,úgyhogy mégegyszer nem vagyok hajlandó begépelni.Esetleg ha később lesz kedvem
A télapó is ezt mondta nekem a multkor....észrevettem hogy belopózott a házba, mire közölte hogy meg kell hogy öljön....de végülis én öltem meg őt...nem vetted észre hogy egy ideje már nem jár?...
mert engem a seregbe olyanra képeztek ki , hogy észrevétlen legyek a hegyivadászok számára ...és ez a véremmé vált ezért csak Bgáborral és nem hegyivadászlégiós kollégáival találkozhattam!
de itt a laposon megmutatkozok neked ha jössz endurózni felénk...
de mivel most elárultam ezt meg kell , hogy öljelek !
Jössz vissza rögtön a GasGas topicba!
Nem láttalak Zoo apó Erzbergben!
Akit érdekel néhány kép, feltettem a másik fórumban...(GasGas)
Jah...bocs...egyébként sziasztok...
amugy a power lényege simán annyi hogy alul is legyen nyomaték vmennyi a 2ütemübe nem? magas fordulaton már teljesen nyitva van, nem zárja el a kipuf nyílást kicsit sem, tehát olyan mintha nem is lenne. legalábbis én így tudom, javítson ki vki ha mégsem....
kb 2 óra addig meek fodrászhoz
szép kis regébny írtál....ezt az apriliát én se nagyon venném meg...bár azértk ipróbálnám a crossmotorját..mit is tud...
ja és a fő kérdésem...szecsu,nem adod el a kormányodat néékem ha már ugy is le akarod cserélni?
képeket láttad amit csolnokon csináltunk vagy tegyel fel újra?
A sokütemű motorok a súlyversenyben aligha fogják beérni a 2t társaikat,márcsak azért is mert jónéhány olyan alkatrész van bennük ami a másikban nincs.Itt gondolok a balansztengely,vez.tengely(ek),szelep,vez.lánc,és még hosszasan sorolhatnám.Minden gyár arra törekszik hogy minél könnyebb vasakat gyártson,és itt nem 7 kilónyi külömbségeket érts,hanem grammokat!Az hogy a 450-est nem érzed sokkal nehezebbnek,nem más mint egy érzéki csalódás.Ezt úgy érikel hogy a motor tömegközéppontját próbálják meg úgy elhelyezni hogy az minél közelebb essen a gép geometriai középpontjához.Egyszóval magas a súlypontja.
Az valóban igaz hogy a 4t motor nem kíván akkora kondit és sokkal elnézőbb ha a pilóta hibázik.
Valóban erősebb az alsó és középtartományban,de mégsem nyújtja azt az élményt amit mondjuk egy 2t motor tud.
Az hogy valaki jobb időket megy a soküteművel,szemlélteti azt a pluszt hogy színte csak a terep adta akadályokra kell figyelned és arra hogy rövid féktávokat vegyél.
A kétüteműnél ezek mellett még meg kell hogy"küzdj" a géppel is.
De az biztos hogy nem cserélném le a motorom(CR250) egy traktorra
De azért remélem abban kiegyezhetünk hogy a motocross életérzést a kétütemű adhatja csak vissza!
Ja a lóerők!
A minap alkalmam volt szemügyre venni egy Aprilia RXV550-t.Hát mit ne mondjak, vannak rajta furcsaságok és oda nem illő dolgok.Véleményem szerint nem fogja ez a modell túl sokra vinni az off road világában.Ahogy a szalonból kiadják nem hogy nem használható,de színte felháborító.Igaz csak a járatás időtartama alatt kell finomkodni,de ha kifizet az ember közel 2 gombócot egy motorért,elvárható volna hogy ne kelljen vagy 20 órát eszetlenkedni egy TS MZ erejű traxnin.Viszont így van egy csomó garancia(2 év).Mivel injectoros és ugye a befecskendezést egy központi vezérlőegység működteti,egy laptoppal és a megfelelő programmal ügyesen,gyorsan és olcsón tuningolható(de azért ne szálljon el senki 70 ló fölé
Ezek tudatában mindenki döntse el hogy mit akar gondolni az olaszok csodafegyveréről.
Na cső.
Valahogy itt nem az derűl ki amit te mondtál az EXC 450-ről.
És itt aztán tényleg profik tesztelték a motorokat.
Az egyhengeresek alacsonyabb fordulatnál már nagyobb nyomatékot leadnak,de ellenben elöbb elhalnak mint a V2-es motor.
Ezt a grafikon is jól mutatja hogy hogyan is működik ez a fajta motor.
Hasonloképpen adják le a teljesítményüket mint a 2T 500-as mocik!
Akik ezzel a beállításokkal foglalkoznak,hívd fel őket ha nekem nem hiszel.
06303113445
06303192872
Beszélj velük és meglepetések fognak érni,nem is kicsik!
A 450-es annyi LE amit te mondtál,nem az 550-es.
http://www.youtube.com/watch?v=hqlGvXyNOQw&mode=rela
ted&search=
Nézd végig a legvégén mond valamit a tesztelő róla azt fórdítsd le magadnak.
És itt egy teszt is róla hogy pontossan mennyi is az annyi ólvasd végig megéri.
http://www.motorinfo.hu/news_new.php?nid=4377&go=&pa
ge_no=2
Pedig olyan összehasonlító tesztet kreáltam a 2t vs.4t kategóriára hogy csak na.
Volt benne egy csomó egyéni tapasztalat és tény.De nem tudtam elküldeni,úgyhogy mégegyszer nem vagyok hajlandó begépelni.Esetleg ha később lesz kedvem
de itt a laposon megmutatkozok neked ha jössz endurózni felénk...
de mivel most elárultam ezt meg kell , hogy öljelek !
Nem láttalak Zoo apó Erzbergben!
Akit érdekel néhány kép, feltettem a másik fórumban...(GasGas)
Jah...bocs...egyébként sziasztok...
majd ha ráérsz zoozee nyomhatnál erzberg képeket, kiváncsi vagyok milyen volt meg ha volt vmi érdekesség mesélhetnél!