köszi.viszont az rm könnyebb és talán nagyobbat lehet szállni vele ugratásnál.2 -óra alatt már az a 14kg körüli érték is sokat számíthat.nekem exc-m van viszont a hétvégén mentem egy rm 250-el mondjuk ez a Markó isti gépe volt és remekül be volt állítva és nagyon tetszet pedig én nem vagyok 2T párti,de valahogy mandinerben kanyarban jobban volt irányítható és olyan könnyűnek tünt.erős volt pedig csak széria motor volt.
hát..én az exc-t választanám...
4t vel sokkal kényelmesebb endurózni..gondolok itt a fogyasztásra,kezelhetőségre,stb...
de valamennyivel drágább a fentartása...bár az exc-k be annyire nem drágák a cuccok mint a 4t crossokba...
pl a 450excbe 7ezer!1 szelep..ami a crossgépekének a töredéke
és sokkalsokkalsokkal többet is bír..
2t-t enduróra én nem vennék...zabájja a benyát mint a picsa,kurvára odekell figyelni a csuklódra...mert nagyon büntet ha valami elkúrsz...
röviden ennyi
szóval én az exc-t választanám....
persze ez szubjektív vélemény...
Ja, hát a 100-ban benne voltam, azán el is mentünk a válogatásra, ahol kiválasztották az 5 szerencsést. De a 100-ból vagy 60-an mentünk el eleve, tehát vagy 10% esély volt elvileg. Így elég szervezetlen összecsapott szar volt tuningtalálkozóhoz képest(mert azon belül volt). Délelőtt adtak hülye feladatokat, de csak azért hogy csicskáztassanak mindenkit. De tényleg nagyon gyenge szarokat. Kb 10 éves koromban sem csináltam már ilyen gagyiságokat. Utána vagy du 4-kor kinyögték a listát:
-scudo
-punto
-tigra
-100nx
-323kocka
Amúgy te hova valósi vagy?
Üdv mindekinek