nekünk is elment már kétszer csak haza nem jött .....az volt a baj.....
a láncon való kétezer forintnyi spórolást /30.000-res kiadásnál/ meg azért tartom hülyeségnek ....mert volt szerencsém egy-két blokkhoz amiből levágott egy szeletet a csodalánc......az se volt olcsó
élete végéig ki tudta volna fizetni belőle a jó lánc és a rosszlánc közti különbséget
amúgy én crossal o-ring cz lánccal 16.000 ft-sal nyomattam és nagyon bírta /majd két szezont lehúzott hang nélkül/ mondjuk 20.000-ret biztos ráfújtam spray-be/ ........ugyanolyan körülmények közt mint akkori ktm-es haverjaim..
de ha hiszed ha nem erre nem jött be még senkinek ......
én az enyémen most cserélek először 5000 km van benne ....
mondjuk ilyen somogybabodi kétszáz km az kb. 2000 -ret ártott neki
Boltban olyan 13 körül van az ORM (O-gyűrűs erősített) + a lánckerekek, szóval 20 az nagyon határeset! Nekem 13e-t kibírt a 625-ösön pedig volt benne minden: dagonya, krosszpálya, városi közlekedés, pálya, túra...
Mondjuk a tieden biztos nem fog ennyit elmenni, mert az enyémen menesztős hátsóagy van a tieden meg fix...
Hát én a szerény véleményem szerint,napjainkban nagyon kevés az a kutatás,amelyet csak úgy önfelááldozóna,az emberek tájokoztattására irányul...mint minden mögött biznisz van......mert tegyük fel,hogy a motorostársadalom elhiszi ezt,és égető szükség lesz elektromágneses hullámokat abszorbáló ülésre.....akkor a gyárak természetesen ezzel a csávókával kezdi ezeket kifejleszteni,tesztelni.....
De lehet,hogy csak én látom így
Amúgy is van még egy tucat más dolog is a világon ,amitől rákot kaphatunk,amibe belehalhatunk
Még 1..... lassan nincs semmi amitől nem kaphatunk rákot... ki tudja ezeket már betartani.. ki tudja, hogy igazak- e?
Azt mindenki tudja, hogy a motorozás veszélyes üzem. Randall Dale Chipkar szerint azonban a baleset nem minden. A motorozás növeli a prosztata-, vastagbél-, vese- és csontrák kialakulását.
Chipkar szerint ennek oka, a motor felől érkező elektromágneses sugárzás, amely akadálytalanul hatol át az ülésen és jut el a testbe. Az extrém alacsonyfrekvenciás (ELF) elektromágneses mező (EMF) az ülésen keresztül éri el a motorost.
„A motorkerékpár-iparnak tovább kell vizsgálnia a lehetséges elektromágneses mezőket és ha szükséges, minimalizálnia kell a motorost érő sugárzást. A vásárlók biztonsága előtérben kell legyen. Az elektromágnesesen szigetelt ülés megoldást nyújthat,…”- írja Chipkar.
„Amióta világ a világ, a kormányzatok és elektromágneses sugárzással összefüggő iparágak (mobil telefon, energiahálózat) megtagadják az elektromágnesesség egészségre gyakorolt hatásának vizsgálatát, hogy ne okozzanak pánikot. A kormányzatoknak előtérbe kell helyezniük a lakosság biztonságát. A technika általános elektromágneses veszélyt jelent, akárcsak motorkerékpárok által kibocsátott ELF EMF. Remélem nem a tagadás lesz a probléma megoldása.” - írja Chipkar.
A könyv információk, gondolatok és teóriák gyűjteménye, igazi tények nélkül. Célja elsősorban az, hogy megfelelő szinteken végezzenek kutatásokat.
a láncon való kétezer forintnyi spórolást /30.000-res kiadásnál/ meg azért tartom hülyeségnek ....mert volt szerencsém egy-két blokkhoz amiből levágott egy szeletet a csodalánc......az se volt olcsó
élete végéig ki tudta volna fizetni belőle a jó lánc és a rosszlánc közti különbséget
amúgy én crossal o-ring cz lánccal 16.000 ft-sal nyomattam és nagyon bírta /majd két szezont lehúzott hang nélkül/ mondjuk 20.000-ret biztos ráfújtam spray-be/ ........ugyanolyan körülmények közt mint akkori ktm-es haverjaim..
de ha hiszed ha nem erre nem jött be még senkinek ......
én az enyémen most cserélek először 5000 km van benne ....
mondjuk ilyen somogybabodi kétszáz km az kb. 2000 -ret ártott neki
Enikőhöz gratulálok, nagyon egyben van :)
Csókoltatom!
véleményem szerint..
butitájm, picsába
Mondjuk a tieden biztos nem fog ennyit elmenni, mert az enyémen menesztős hátsóagy van a tieden meg fix...
520RH-118
Erősített lánc, 520-as 118 szemes.
Ár: 12 980.00 Ft
Ez a faszi csinált is egy honlapot erről:http://www.motorcyclecancer.co...
Hát én a szerény véleményem szerint,napjainkban nagyon kevés az a kutatás,amelyet csak úgy önfelááldozóna,az emberek tájokoztattására irányul...mint minden mögött biznisz van......mert tegyük fel,hogy a motorostársadalom elhiszi ezt,és égető szükség lesz elektromágneses hullámokat abszorbáló ülésre.....akkor a gyárak természetesen ezzel a csávókával kezdi ezeket kifejleszteni,tesztelni.....
De lehet,hogy csak én látom így
Amúgy is van még egy tucat más dolog is a világon ,amitől rákot kaphatunk,amibe belehalhatunk
Nincs mailed, Szilágyi Tamás meg nagyon sok van :)
HA azt mondod ugyanezen a rendszeren vette az már megnyugtatna!
Ha van mailed megadva akkor küldök pár sort.
Még 1..... lassan nincs semmi amitől nem kaphatunk rákot... ki tudja ezeket már betartani.. ki tudja, hogy igazak- e?
Azt mindenki tudja, hogy a motorozás veszélyes üzem. Randall Dale Chipkar szerint azonban a baleset nem minden. A motorozás növeli a prosztata-, vastagbél-, vese- és csontrák kialakulását.
Chipkar szerint ennek oka, a motor felől érkező elektromágneses sugárzás, amely akadálytalanul hatol át az ülésen és jut el a testbe. Az extrém alacsonyfrekvenciás (ELF) elektromágneses mező (EMF) az ülésen keresztül éri el a motorost.
„A motorkerékpár-iparnak tovább kell vizsgálnia a lehetséges elektromágneses mezőket és ha szükséges, minimalizálnia kell a motorost érő sugárzást. A vásárlók biztonsága előtérben kell legyen. Az elektromágnesesen szigetelt ülés megoldást nyújthat,…”- írja Chipkar.
„Amióta világ a világ, a kormányzatok és elektromágneses sugárzással összefüggő iparágak (mobil telefon, energiahálózat) megtagadják az elektromágnesesség egészségre gyakorolt hatásának vizsgálatát, hogy ne okozzanak pánikot. A kormányzatoknak előtérbe kell helyezniük a lakosság biztonságát. A technika általános elektromágneses veszélyt jelent, akárcsak motorkerékpárok által kibocsátott ELF EMF. Remélem nem a tagadás lesz a probléma megoldása.” - írja Chipkar.
A könyv információk, gondolatok és teóriák gyűjteménye, igazi tények nélkül. Célja elsősorban az, hogy megfelelő szinteken végezzenek kutatásokat.
forrás: onroad.hu
Jó éjt mindenkinek!