Csákó!
Hogy DT vagy CRM szerintem frankón mindegy.A kawáról sokat nem tudok,csak azt az egyet hogy ilyen "belpiacos" szarokat tilos venni! Az összes ilyen gnóm hengerűrtartalmú (200ccm ,225,meg ilyenek)modell alkatrészellátása bajos,sőt elmegy vele egy kevés idő mire egyáltalán be bírjátok azonosítani hogy milyen típus is valójában,és hogy milyen évjárat!
Van itt egy srácnak egy KDX 200-as,és nem kis tortúra volt hozzá beszerezni a cuccokat.Arról nem is beszélve hogy lényegében egy 25-ös blokkra van húzva egy 200-as henger(ami ugye nem a hosszú élettartam titka ),ígyhát esik szét folyamatosan.
Egy szó mit száz jól nézd meg hogy mit veszel,és kerüld az "öszvéreket".
ugyan arrol beszélünk
kicsit lágyabb futómű, ami ugyan úgy nem állitható, kicsit erőtlenebb is, de ezzel együtt is a sok alkatrész miatt dt-re szavaznék....
persze csak az én crm-em után ami mellesleg 250e. irányáron eladó
na én lépek mert készitem elő a gépet a festőhöz,, ha van valami kérdés, netán valaki CRm-et akar venni (vagy csak átfutott a gondolat az agyán) az irjon a crm topicskóba ( nekem ) de a dt-t felejtsd el , meg a kmxet, anyiért már kdx.. vagy a búbánattudja NA Csácsumi
enyém tavasszal eladó lessz
de addig uj festés, ami pöpecfényescucc , új üléshuzat, mini indexek, uj tükrök, supermoto szett, uj gumikkal hátra megveszema 150est, meg 160as polini henger , arrow kipu-rendszer, meg ijen apsó nyalánkságok
na most megfogtok kövezni
ha most gondolkoznék 125ös enduron, tutira dt-t vennék, a többihez kicsit szopatosabb az alaktrész szerzés, és bontokba se sok mindent kapsz hozzá, de pl vértestolnán van egy ember halomba állnak nála a bontott dt alaktrészek jó áron jó állapotban! kicsit talán gyengébb mint a kdx, crm, ts-r trió, de a hantesnél is van alaktrész.
crm-hez meg talán azért könyebb bontott cuccst venni, mert elég sok dolog eggyezik az nsr blokkal...
1szó mint 100, DT és abbl vannak egész jók 200-250körül!
igen igen a kdx sokkal jobb a kmx nél,,,
szerintem nincs nagy külömbség a KDX -CRm között csak a márka más ,, de lényegében ugyanojanok...
ha értitek mire gondolok
persze tanulo motornak szerintem sem érdemes egy fullos drága gépet venni(kivétel ha nagyon elvagy ersztve lével) de azért ha már kiadsz érte 200at akkor inkább adj érte 270-300at és akkor már jobban álsz....a 60-70ezer forintos külömbségü motorok közt is már oriási külömbség van
Hogy DT vagy CRM szerintem frankón mindegy.A kawáról sokat nem tudok,csak azt az egyet hogy ilyen "belpiacos" szarokat tilos venni! Az összes ilyen gnóm hengerűrtartalmú (200ccm ,225,meg ilyenek)modell alkatrészellátása bajos,sőt elmegy vele egy kevés idő mire egyáltalán be bírjátok azonosítani hogy milyen típus is valójában,és hogy milyen évjárat!
Van itt egy srácnak egy KDX 200-as,és nem kis tortúra volt hozzá beszerezni a cuccokat.Arról nem is beszélve hogy lényegében egy 25-ös blokkra van húzva egy 200-as henger(ami ugye nem a hosszú élettartam titka
Egy szó mit száz jól nézd meg hogy mit veszel,és kerüld az "öszvéreket".
kicsit lágyabb futómű, ami ugyan úgy nem állitható, kicsit erőtlenebb is, de ezzel együtt is a sok alkatrész miatt dt-re szavaznék....
persze csak az én crm-em után ami mellesleg 250e. irányáron eladó
NEFÜRGYÉÉ LE
szerintem rosszab mint a crm..
http://kepesmotor.hu/keeway/i?...
futómű.. 1-es
Erő...1-es
olcsó, városban rohangálni jó de semmi másra... szertinem..
de addig uj festés, ami pöpecfényescucc
ha most gondolkoznék 125ös enduron, tutira dt-t vennék, a többihez kicsit szopatosabb az alaktrész szerzés, és bontokba se sok mindent kapsz hozzá, de pl vértestolnán van egy ember halomba állnak nála a bontott dt alaktrészek jó áron jó állapotban! kicsit talán gyengébb mint a kdx, crm, ts-r trió, de a hantesnél is van alaktrész.
crm-hez meg talán azért könyebb bontott cuccst venni, mert elég sok dolog eggyezik az nsr blokkal...
1szó mint 100, DT és abbl vannak egész jók 200-250körül!
szerintem nincs nagy külömbség a KDX -CRm között csak a márka más ,, de lényegében ugyanojanok...
ha értitek mire gondolok
Most irjam le miért,?