Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Juhuhú
Jaja nekem is egy csővőn keresztűl jut fel az olaj.
Nekem van egy kis cromozott kis csatorna, ami a blokk másik oldalán csatlakozik az olajpumpához, gondolom itt ezen keresztül juthat fel , de v.lánc biztos visz fel magával.
Azt hogy a lánc viszi fel az olajat többen mondták a Ktmforumon...Namost én leszarom hogy mi viszi fel csak vigye
A tieden hogyan van megoldva az olajzás? Konkrétan a hengerfejregondolok?
De azért mondtam rosszat is elöte a kawáról. Feltéve ha van értelme.
Hát nem kawa.
nem az olajpumpa nyomja fel a vezérműtengely csapágyaira egy olajzócsatornán keresztül
Szia Laczka!
A hengerfejbe a vez.lánc viszi fel az olajat?
Értem. Egészen újszerű meghatározása a száraz karteres kenésnek.
Majd laczka elmondja én nem vagyok annyira profi.....Nálam a szárazkarteres motor ott kezdődik hogy a végtelenből ki lehet egykeréken motorozni...Az Lc4 nem ilyen ezért max 7-8kilométert szoktam kerekezni.....
Ha a vázban van az olaj, akkor miért mégsem száraz karteres?
Aha, szal orvosolható...köszi
Szárazkarteres de mégsem......
Persze, két olajpumpája van, mert száraz karteres. Nincs itt semmi ellentmondás.
nekem egy motor egy pumpa egyszűrő két kerék.
installald ujra egesz merot,az segiteni szokott......egyik amero hatuljaba masik meg okosan a gyertyakabel kore teker
I am the filter
Te a szűrő?Az jobb.
nem is, a héten kész lesz
az LC4ben is 2 olajpumpedli van es megis a vazban tartja az olajat ,de ennek ellenere valtojanak szoro olajazasa van es hengerfejbe is csak a vez.lanc viszi fel az olajat
szerintem a teaszűrő jobb
Mert az egy szar! ! !