Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mi az szabin vagy nikk? hogy így korán reggel itt nyomod
na meggyüttem ovibú
Ja, jól sikeredett, bár letörtem a gyári kilométerórám. Végigverettünk az endurónyomon,majd egy röpke krosszpályázással ért véget a foglalkozás, öt óra körül. Még most is van némi izomlázam
mi tegnap verettünk egy nagyot lenessel 150km ....dobtam fel sok fotót gasgasba
reggelt !
szia nikk voltatok motorolni hétvégén ?
Szó nincs róla. Csupán jól esik több órás veretés után egy ser
legközelebb szólj rám mert vak vagyok
szervusztok
még ...majd pár7 múlva elviszik mattinghofenbergerderbe a városába egy új ért!
a berg csípi a zsirikenyeret? elkéne vinned a smojcbergre
nem szereti pedig olcsobb lenne...disznózsírtol a kacsáig mindent kináltam neki, hagymával meg anélkül is....de nem kell a finnyásnak
Szoktasd át a smojcpraúdra
eszi a váltóolajat
Faisst gyere MSN re!
Köszi.
Igen, érthető! Azért ez komoly odafigyelést igényel, nem lehet egyszerű, nagyobb nevezési szám esetén. Egyébként azért kérdeztem, mert szerintem az egyik haveromnak elszámolták, az eredmény lista szerint 1 kört ment, a valóságban 2,5 kört, utána nem tudta folytatta a versenyt, teljesen lényegtelen is, a kutyát nem érdekli, csak megvakartam a fejem. Vagy rosszul számolta ő is, és én is, passz..
Az időmérés,körszámlálás nem túl bonyolult.
A fotocella csak az érkezés(áthaladás) idejét rögzíti.Az áthaladás(ok) rajtszám szerinti sorrendjét kézzel rendelik hozzá(begépelik)a fotocella álltal rögzített időhöz(ez két ember munkája!).A harmadik bíró a biztonság kedvéért simán papírra írja a beérkezők rajtszámát,természetesen érkezési sorrendben.A végén a két,ill.három adatot összevetik és így kapják meg rajtszámonként a megtett körök számát,és az elsőhöz képest futott időt.

Érthető? vagy próbáljam újból?
Szpáj ha vagy és meggondoltad írj köszi helló
Víz,olaj leenged,dekli le,előtétkerék le,és már látni is a szimeringet!
Simán cserélhető kb 20 perc alatt!

Amúgy miért akarod cserélni?
Sziasztok.
Eladó lenne, kihasználatlanság miatt:
Terra-Moto tdx 125f négyütemű crossmotor.
Terra Moto TDX-125F KRUSHA
125cc 4stroke, 2 valve, TDX Pro Engine,5plate Manual clutch, Start in any Gear, 4speed Engine
Conventional telescopic fork
Cradle mount high tensile 11A oval spinal frame
Adjustable FastAce rear shock
28mm tapered bars with Forged/CNC Triple Clamps
Twin piston front break caliber with braided brake lines
Stainless/Alloy exhaust system
5-D Shot-0VA patent design plastic

165,000.-
köszi, remélem hogy így
csáó Siki!

Nekem most rakta össze a moccot a szerelő és utólag cserélte a szimeringet a főtengelynél, és akkor nem kellett már széthúzni a blokkot, meg most a kiegyelítőtengelynél is elxarta magát a szimering, azt is ki lehet cserélni anélkül h széthúzná a blokkot. Yamahánál nem tudom h van pontosan
Köszönöm szépen!
váltó oldali főtengely szimering cserélhető a blokk széthuzása nélkül? ha jol emlékszem volt rola nem rég szó, a kawáknál nem lehetett, de volt aki azt mondta, hogy megoldható
91es 125ös YZ-nél hogy lehet ez? a robbantott ábrákból nem sikerült rájönnöm
Amúgy gratula az eredményedhez .
Hát igen...bosszankodtam amiat a hátsó fék miatt...amúgy helló mindenkinek!