Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez jó ....

"Lehet , hogy ez csak az én hülye feltételezésem de pl.: (szinte) minden Ktm boltba vannak offroad alkatrészek mivel ugye a Ktm inkább Offroad gépeket gyárt, ellenben pl.: a Yamaha ami pedig pont fordítva..."

ezekszerint idesorolod a zongoragyárukat is
És Én velem mi lesz?








Én már megtaláltam az igazit, a nagy Őt, az egyetlent, a drágaszágot, a szerelemet
ktm-et köll venni........előbb utóbb mindenki eljut odáig
enduróra meg főleg
Hát az lehet ,hoyg kell rá várni de kérdés hogy hol veszed?
Lehet , hogy ez csak az én hülye feltételezésem de pl.: (szinte) minden Ktm boltba vannak offroad alkatrészek mivel ugye a Ktm inkább Offroad gépeket gyárt, ellenben pl.: a Yamaha ami pedig pont fordítva...De a Fehéréknél meg szinte minden van mindíg mindenhez...
Nekem az Apriliámmal volt hasonló esetem!

Mondom az importőrnek, hogy Aprilia triálmotorhoz kellene sárvédő, mit tudnak tanácsolni merre menjek?

Erre, a szemembe röhögtek, hogy ne kamuzzak, jó hülye vagyok mert olyan nincs is! Szó szerint lebasztak, hogy hülye vagyok!
(és akkor már 3 éve tartottam az országban triálbemutatókat az Aprilia Climber triálmotorommal )

Na mindegy, azért mondtam nekik, hogy szépen dicsekszenek a akkori 23 világbajnoki címükkel........ugyan számoljanak már utánna, hogy melyik vb cím mihez köthető! Mert kettőt a triálban szereztek és akkor amikor ez az eset történt még nem volt 10 éve az esemény!

Jó lenne, ha egy picit tájékozottak is lennének a tisztelt kollégák (mivel Én is szakmámat tekintve kereskedő vagyok) és amit árulnak, népszerűsítenek azt legalább egy picit ismerjék, majd utánna természetesen próbáljanak megtenni mindent a vevőért, ha alkatrész kell akkor azt kell beszerezni!

Én kapcsolatban voltam sok importőrrel és az alkatrészek terén legtöbbször nem a márkán múlik a gyorsaság, hanem a kereskedőn!

2008-at írunk, már feltalálták a gyors légipostát is, és nem olyan észvesztő költségeket hord magával!
Nekem három éve van Ktm-emés nemhogy nem kellett várni az alkatrészekre de azonnal volt raktáron minden...szimeringek csapágyak ecetere.....Ellenben a Grizzlymmel ahol kerékcsapágyat köllött cserélni és nemhogy 2hetet kellett várni a csapágyra csapágyboltokban nem is kapni azt a mértet a helyi Yami kereskedő szerint azé hogy a paraszt rá legyen kényszeritve a gyárira 14000forintér De én szeretem a japókat és szeretem a sörszeretőket is...
most kifejezetten az e/c motorokról van szó
Sztem ezen tök fölösleges vitázni...kinek a pap...kinek a lánya ...csak meg ne lincseljetek...de az én szívem is a japo felé húz ...no meg viva Italya
Mázlista
az a fél év amennyit az sx nálam volt nem volt semmi meghibásodás
Nekem meg eddig a 2 db KTM-emben a legtöbb problémát a különböző elektromos alkatrészek meghibásodása okozta, amik - meglepő módon - 90%-ban japán gyártmányúak voltak!
De ismerősök KTM-jein is rendszerint japán alkatrészek mentek tönkre...
Üdv!
Nem, nem. Ezt csak úgy lekaptam, motorszerelő a srác, és egy ilyet kellet volna javítani, de mivel nem volt hozzá semmi, visszaadta a gazdájának.
Alapjába véve igazad van, elismerem, hogy a KTM-hez hamarabb megvan bármi, mint egy Japán géphez, de nem nagy a különbség, csak a Japokat védem.
Ezt nem Baracskáról vette a haverod?
Erre inkább nem mondok semmit, erről már elmondtam Neki a véleményemet, Én még 1 hétnél tovább nem vártam semmire (lekopogom). Na jó hazudok, egyszer amikor onnan rendeltem ahonnan Ő. Röhej... Pedig hozzáteszem KLX sokkal ritkább, mint egy KX.
"Azért ebben érződik az elfogultság."

Nem, ez személyes tapasztalat. Eddig csak olyan alkatrészre kellett várnom (~2 hetet), amit korábban még soha nem kellett cserélni (és utóbb kiderült hogy az én esetemben sem az volt a hibás ).

"Ha pl a Kawához alkatrész kell, bemegyek a központi raktárba, és ha ott nincs 1 hét múlva meghozzák! "

Ja, ezért várt Faisst hónapokat az alkatrészeire a 4 éves KX-éhez, ugye?

" de amikor egy 1990-es gyerek cross KTM-hez nézett alkatrészt, csak néztek rá, és nem is tudták, hogy van ilyen KTM."

Azért az ne felejtsük el, hogy 1990-ben a KTM egy komolyabb családi vállalkozás méretű cég volt!
És kb. köztudomású hogy a '98 előtti KTM-ekhez valóban problémásabb és drágább is alkatrészt szerezni mint az újabbakhoz.
gondolom motorozni akar
de Faisst 2 hónapot várt a power szelepére a 2004 es Kx hez
milyen szandekkal?
Egy ilyenhez probáljon meg valaki alkatrészt szerezni...
Azért ebben érződik az elfogultság. Ha pl a Kawához alkatrész kell, bemegyek a központi raktárba, és ha ott nincs 1 hét múlva meghozzák! A haverom a 81-es DT-hez még tudott gyári megszakított venni, de amikor egy 1990-es gyerek cross KTM-hez nézett alkatrészt, csak néztek rá, és nem is tudták, hogy van ilyen KTM. A Japánoknál szerintem ilyen nem fordulhat elő, előkapják a diákat, és hopp van hozzá.
Persze nem vitatom, hogy a szomszédos országból nem könnyebb bármit is beszerezni, pláne, hogy minden sarkon áll egy KTM, mint ahogy egy Suzuki Swifthez is kapok bármit, egy Opel Omegával ellentétbe, de ettöl még nem veszek Suzukit.
EZ ÍGY VAN
Pont ezért van benne ráció: KTM-nél a normál kopó-fogyó alkatrészek ott vannak a kereskedések polcain, nem Japánból meg az Isten tudja honnan kell megrendelni őket! Vagy ha véletlenül nincsen épp raktáron, akkor is 2 hét alatt itt van.
jó reggelt! arany