Nem áll függőlegesen?!? Sztem a csoppereket kivéve egyetlen ma újonnan kapható motornak nem áll függőlegesen a rendszáma már gyárilag se...a tieden meg 100 m-ről látszik hogy nem direkt van meghajlítgatva hanem a tanyázásoktól görbült össze...
Amúgy én az EXC-mel másfél évig úgy jártam hogy a rendszám fele (ahol a H betű meg a zászló van) le volt törve...kb. a kutyát nem érdekelte, csak azért kellett megcsináltassam mert műszakin nem engedték át vele...
dehogy veszi
a tehén alól a szar vegyei el!mondd meg neki...
ettől csak szarabbul álló rendszámok vannak mifelénk és ketté vannak hajtva még tetejébe...azt azzal se tudnak mit kezdeni ahogy látom
Volt ma nálunk rendőr ismerős és azt mondta a rendszámomra, hogy azonnal elveszik a forgalmit...most küldtek le nekik a napokban erről szóló szigorítást...helyszínen el kell venniük a forgalmit, ha nem áll jól a rendszám(hajlított, nem áll függőlegesen)
hát ezzel a főtengellyel sajnos tényleg nem volt szerencséd...... asszem a béta csinálja a te blokkodat ....megint az olaszok....á erről igazából nem tehetnek nagyon....
ezt a törést meg eszedbe ne jusson hegesztgetni meg kókányul javítani...... mert forog a motorod 10ezreket és szabadulhat el max fordulaton is az ilyesmi és akkor lehet kijön a blokkból és drágább a leves mint a hús...
minimum a félsonka csere ami garantált...
tökmindegy mit csinálsz vel ...ha jó kibír mindent ha meg szar széthullik....
a kuplungot meg ne húzgáld feleslegesen mert ínhüvelygyulladást kapsz ...nyugodtan motorgfékezhetsz vele ......annyit úgyse motorfékezel hogy valami megérezze ...
Sziasztok!
Mi újság van errefelé?
Nekem is lenne egy kérdésem, a cross gatyán a bőr résszel mit szoktatok csinálni, nekem már teljesen bekeményedett, alig akar törni, kenjem be olajjal?
Köszi mindenkinek a gyors segítséget, őket majd holnap felhívom, bár kétlem, hogy ezt érdemes lenne javítani...szerintem cserés...főleg, ha anyaghibás...
na kattintottam fotókat vazze ...és neked csak az utolsó képen látható félsonkát kell szerezned és összetenni a tiédből megmaradt jó cuccokkal.....ilyenkor még azon el kell gondolkodni , hogy a te hajtókarod milyen állapotban van...nem lóg....csöndes-e stb... mert azt most 25.000 ft többletpénzért ki lehet cserélni ebben a szituban plussz munkadíj nélkül.....
Amúgy én az EXC-mel másfél évig úgy jártam hogy a rendszám fele (ahol a H betű meg a zászló van) le volt törve...kb. a kutyát nem érdekelte, csak azért kellett megcsináltassam mert műszakin nem engedték át vele...
a tehén alól a szar vegyei el!mondd meg neki...
ettől csak szarabbul álló rendszámok vannak mifelénk és ketté vannak hajtva még tetejébe...azt azzal se tudnak mit kezdeni ahogy látom
minimum a félsonka csere ami garantált...
a kuplungot meg ne húzgáld feleslegesen mert ínhüvelygyulladást kapsz ...nyugodtan motorgfékezhetsz vele ......annyit úgyse motorfékezel hogy valami megérezze ...
Mi újság van errefelé?
Nekem is lenne egy kérdésem, a cross gatyán a bőr résszel mit szoktatok csinálni, nekem már teljesen bekeményedett, alig akar törni, kenjem be olajjal?
de hogy mi köze a láncnak hozzá azt még meghallgatnám