Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125ös Powerszelepes motor

azt álltalába azért ki leher forgatni szóval jó hogy eszik rendesen
amikor exc-ztem akor nálam is beszopkodott 9-10 lityót...
nem elképzelhetetlen a gasgasról sem...
a ktm nem volt ilyen szomjas?
nálam ez is eltántorító ok volt
Ja, de most kicsit el vagyok keseredve, mert úgy lászik, hogy 10litert bekapja, bár most még abban bízok, hogy még nincs normálisan összekopva...azért 8liternél jó lenne megállni
aham és a GG jól megy?
Elvileg ezen a héten jön meg a főtengely...
exc működik már?
Kinek a pap, kinek a paplan
hy
nekem nem tetszett
4T
Egyszer ki kéne próbálnom valahol egy 300as EC-t, azt kéne venni következő motornak
Kényeseknek való a 4t Meg az öregeknek
Az nálam nem hátrány hanem előny...én akárhányszor égett 2T olaj szagát érzem a levegőben mindig szimatolok mint egy vadászkutya
Nekem nem hiányzik...saját 4t motorom még nem volt, csak próbára kaptam párat. Mondjuk az is a 4t mellett szól, hogy nem leszel büdös tőle
Azért a 4T hang...az biztos hiányozni fog...
Az az De én tuti 2t-t vennék...az a királyság
CRF150
A kx 85 nem lehet egy lapon említeni a 125 4t-vel...van a hondának talán, ha jól tudom 200as vagy 220as kicsi crossmotorja, azok mennek együtt a 85ös 2t motorokkal
Helló! egy kérdésem lenne hogy szerintetek megéri megvenni egy kx 85 öst vagy inkább egy 125ös 4 ütműt válaszotokat előre is köszönöm!
Láttam valamelyik topicba wr 250f gyári lámpáját hirdetik...lesd meg
Sztem gumipántokat adnak hozzá amivel a telószárakra lehet fogatni. Mondjuk a KTM-eken pl. a gyári is úgy van felszerelve, szal túl sokat nem oszt-nem szoroz hogy univerzális...
nah ez jól néz ki

csak ez az univerzális hogyvan? kapok hozzá valami "kötegelőt" és azzal fel lehet rakni?


[(_értelmes kérdéseim egyike_)]
Vagy mondjuk ilyet.