Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kakukk Terep Motorok? KTM?
Ja, nem DRZ! (Rakukk Rerep Zotorok? )
Okés, ha bármiben tudok segíteni még, szólj bátran.
Hát első nekifutásnak nagyobb komolyabb motor vásárlásból a piros színt sikerült teljesítenem!
Ja,meddig vagytok Bugyin?mert lehet kiprobálnám a cr-t végre ha kint lesz!
áhh ,széthullot......kam de jó Keme nagy vagy mostantól te vagy a hivatalos szerelője a Kakukk garázsnak
Az hát csak funkcionál(nem törik és még véd is )amugy kawáztam is..pedig nemakartam
Na ebben nincs tapasztalatom, vagy viszonyítási alapom! Crossgépen enm nagyon szoktam csőre tekerni!
olyan rég volt tán még....
Szeva kakukk
Hogy áll a háccsó kerék? Jó még a csapágyazás?
én is szeretem a hondákat ám!Keme tudja,az álmom egy CR!
Főnök!
Szerintem nagyon praktikus, hogy nullától fullgázig nem kell kétszer fogást váltani a markolaton
Ez a lényeg benne, nem az, h merre megy a bowden.
volt régen több is....
uhh 1perc alatt 3hsz,rekord az ec-ban
ÉRTETTEM!
jó estét uraim
A gyári is tökéletesen ellátja a funkcióját, csak annyi gond van, h lefelé jön ki belőle a bowden és a rövi a tank mellet jön el a hosszút pedig ha elvezetem a tank mögött akkor a gázkarnál nagy a törése a bowdenháznak! Ezért szeretnék majd énis vmi hasonlót!
hát...egész csúnya
nekem volt ilyen a dt hez...de eszembe se jutott feltenni
Én már lecseréltem mert mindenki fikázta de mivel ma véglegesen megadta magát a gagyi,ezért megy vissza a gyári.
endurókat enduró pályán kéne tesztelni....crosspályán fölösleges,mert nem azt a tudását "teszteled" a gépnek,mint amire hivatott...mind1...
voltam már endutó teszten...az is ktm volt,az király volt..
Ez egy crossmotor gyorsgáz, semmi extra.
de,endurózni
ilyen kézvédők vannak a TS-R eken!
Enyém szépvolt(relative..)csak elhasználodott
exc 300 má nem is jó?