Sziasztok!
tegnap beújítottam egy vasat,így a másik gép teljesen fölöslegesen áll a garázsban.
Ha valakit érdekel egy jó állapotú,szinte kifogástalan,olcsó,de megbízható cross,az lesse meg:
amugy ha már témánál vagyunk ,akkor ez az egész elég tervszerűen , és modszeresen zajlik,,
- mármint csinálnak egy zöldszervezetet lásd : natura 2000, adnak neki jo nagy hatalmat politikai részröl, és láss csodát, mára ez a szervezet rátette a kezét az ország 3/4-re , érdemes megnézni a térképűket hogy mekkora terűleteket kebeleztek be maguknak,, namost innentöl kezdve, hiába a te tulajdonod az adott erdö rész, de akarsz csinálni rajta egy ujj utat, vagy az erdöd szélén egy istállot,, de ha csak egy örbodét akarsz épiteni még ahhoz is ki kell kérned a kamu zöldszervezet hozzájárulását, ami persze nem megy ingyen, és ha ez egy bármilyen űzem, vagy krosszpálya, vagy bánya, vagy akármi ez szintén igy van,, innentöl kezdve el lehet gondolkozni azon hogy mekkora űzlet ez országos szinten ,,,,
namost hiába tudja az összes terepmotoros hogy az a kár amit ök csinálnak az erdöben az elenyészö, bármilyen más az erdöre és környékére mért pl.: vadászok, fakitermelök, illegális szemétlerakok, sorra nyilo ujj kűlszini bányák, stb,, által okozott kárhoz képest, a port mégis a legegyszerűbb a motorosokon elverni, mivel szervezetlenek,.
érdemes elgondolkodni azon hogyha a motorosoknak ennyi szuperűl összefogott, és a kamara álltal bejegyzett helyi szervezete lenne akkor hol tudnának a zöldek mondjuk belekötni a terepmotorosokba,,,
nem rossz ötlet, kb ugyanezt a qvadosok már megcsinálták, mármint hogy névvel rendszámmal ellátott saját gyártásu rendszámokat gyártattak a saját pénzűkön, és felrakták a motorjaikra, vállalva ezzel azt hogy beazonosithatoak,,,
az offroad parkokkal az a baj hogy ebböl szerintem az életben nem lessz semmi ebben az országban, ahol csakis a rugalmatlan bűrakratikus tiltás megy, minden téren, és ez egyre erösödik,,,,
Sajnos ez az ország hibája! Addig míg ilyen emberek vannak hatalmon ill. ilyenekből áll az ország addig ez lesz!
Pedig lehetne támogatni az offroadparkokat is! Gondoljatok bele, évente egy bizonyos szervezetnek kicsengetnél mondjuk 40e Ft-ot és kapsz rendszám helyett azonosítót, pl. rajtszámot! Amivel részt vehetnél a forgalomban is, módjával(crossgumival úgysem száguldozik az ember közúton, de vhogy ki kell jutni a közeli offroadparkba)! Emellett meglenne a licenszed, indulhatnál versenyen rajtszámmal... Ha vmi hülyeséget csináltál közúton akkor a rajtszám alapján kereshető lennél(természetesen kötelező lenne viselni)... A szervezet meg vmennyit visszatolna támogatás gyanánt a parkokba, ahol mivel tag vagy ingyen járhatnál be, a park meg rendezne versenyeket, mivel ez alapján is kapna kis támogatást ill. lehetne a nézőktől minimális bevételt is szedni...
Ehhez az kellene hogy valaki foglalkozzon velünk, legyen ember aki beinvesztál nem kis összeget a parkjába(nem azonnali meggazdagodás gyanánt, hanem hosszú fix-ért). Persze nekünk meg el kellene ismerni azt hogy pénz nélkül, becsület nélkül nem megy...
Sok a 40e? Miért akinek rendszámos a motor mennyit fizetett érte? 200e körül (finanszírozva van 5 év)
Persze ez csak egy kósza ötlet...
akkor nincs miröl beszélni tenni kell ellene. De mindenki csak jártassa a száját. meg többe kerülne a hús mint a leves. ez 1 darabig így fog maradni mindenki el hiheti. míg le nem lönek 1 motorost vagy valami és akkor törvénymodosíttás lesz. Ezek már csak így mennek, valami targédiának kell lenni hogy foglalkozzanak vele.
hali mindenki! megváltam a 200-as TSR-től és érdeklődnék, kinéztem egy 97 es kx 250-et,de nem igazán van tapasztalatom versenycrossokkal milyen időközönként kell dugót cserélni, nem versenyhasználat, de azért kapná...:D Ja meg hogy hogy vannak dugóméretek A B C akkor nem is kell fúrni csak hónolni vagy mi? ja meg úgy általában mi a véleményetek a típusról?
köszi
de tudod mostanában oszlatták fel a vadász szövetségeket, vagy mi a rossebet. És ilyen már elvileg nincs pont ezért amit mondassz, hogy 1 terület több emberé, már minden kinek 1 területe van. csak ennyi köszi
komplett ülés kellett,mert nem volt,és tesóm szerválta egy bontóból.
sztem amúgy kurva jó.egyedi
teveklub, meg minden ilyen hülyeség...
tegnap beújítottam egy vasat,így a másik gép teljesen fölöslegesen áll a garázsban.
Ha valakit érdekel egy jó állapotú,szinte kifogástalan,olcsó,de megbízható cross,az lesse meg:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
HAHO HAHO HAHO
már erősebb yz-re vágysz?
Végre újra nálam van a motorom immáron már folytás nélkül.Van itt valaki Győr környékéről?
- mármint csinálnak egy zöldszervezetet lásd : natura 2000, adnak neki jo nagy hatalmat politikai részröl, és láss csodát, mára ez a szervezet rátette a kezét az ország 3/4-re , érdemes megnézni a térképűket hogy mekkora terűleteket kebeleztek be maguknak,, namost innentöl kezdve, hiába a te tulajdonod az adott erdö rész, de akarsz csinálni rajta egy ujj utat, vagy az erdöd szélén egy istállot,, de ha csak egy örbodét akarsz épiteni még ahhoz is ki kell kérned a kamu zöldszervezet hozzájárulását, ami persze nem megy ingyen, és ha ez egy bármilyen űzem, vagy krosszpálya, vagy bánya, vagy akármi ez szintén igy van,, innentöl kezdve el lehet gondolkozni azon hogy mekkora űzlet ez országos szinten ,,,,
namost hiába tudja az összes terepmotoros hogy az a kár amit ök csinálnak az erdöben az elenyészö, bármilyen más az erdöre és környékére mért pl.: vadászok, fakitermelök, illegális szemétlerakok, sorra nyilo ujj kűlszini bányák, stb,, által okozott kárhoz képest, a port mégis a legegyszerűbb a motorosokon elverni, mivel szervezetlenek,.
érdemes elgondolkodni azon hogyha a motorosoknak ennyi szuperűl összefogott, és a kamara álltal bejegyzett helyi szervezete lenne akkor hol tudnának a zöldek mondjuk belekötni a terepmotorosokba,,,
az offroad parkokkal az a baj hogy ebböl szerintem az életben nem lessz semmi ebben az országban, ahol csakis a rugalmatlan bűrakratikus tiltás megy, minden téren, és ez egyre erösödik,,,,
Pedig lehetne támogatni az offroadparkokat is! Gondoljatok bele, évente egy bizonyos szervezetnek kicsengetnél mondjuk 40e Ft-ot és kapsz rendszám helyett azonosítót, pl. rajtszámot! Amivel részt vehetnél a forgalomban is, módjával(crossgumival úgysem száguldozik az ember közúton, de vhogy ki kell jutni a közeli offroadparkba)! Emellett meglenne a licenszed, indulhatnál versenyen rajtszámmal... Ha vmi hülyeséget csináltál közúton akkor a rajtszám alapján kereshető lennél(természetesen kötelező lenne viselni)... A szervezet meg vmennyit visszatolna támogatás gyanánt a parkokba, ahol mivel tag vagy ingyen járhatnál be, a park meg rendezne versenyeket, mivel ez alapján is kapna kis támogatást ill. lehetne a nézőktől minimális bevételt is szedni...
Ehhez az kellene hogy valaki foglalkozzon velünk, legyen ember aki beinvesztál nem kis összeget a parkjába(nem azonnali meggazdagodás gyanánt, hanem hosszú fix-ért). Persze nekünk meg el kellene ismerni azt hogy pénz nélkül, becsület nélkül nem megy...
Sok a 40e? Miért akinek rendszámos a motor mennyit fizetett érte? 200e körül (finanszírozva van 5 év)
Persze ez csak egy kósza ötlet...
vadász megyei szervezetek,
vadászkamara,,görgözd le, ABC sorrendben.
köszi