Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ez meg a másik 250 vagy 125, de valoszinüleg 250 en lesz belőle
azt hittem ezek a motorok egy az egyben ugyan olyanok
Hát ezt honnan tudja maga kérem ezt énis halottam hogy a belpiacos cross erősebb ..akkor lehet hogy eléglett volna nekem is 1 125ös de tökmind1 igy legalább könnyebben ráfoghatom azért esek akkorákat mert 250belpiac,és rettentően erős .
de ha a japán importos 125 ös RM oda veri a nem japán importos 250es RM eket
értem. köszönöm az információt
igen irja az eladó motor adatainál-nál hogy japán import, ahogy nézegettem a hidetéseket ezek olcsobbak voltak
Onnan vettem én is kopócuccot simán kapsz hozzá,de én dugót is simán vettem hozzá(prox)amugy az a jó az usedmotornálnál hogy nemtákoltak a motorok...
Hagyd ezeket az álarcokat a saját zsírjukban főni
japán import RM pl?
Japánból hozták be az RM et
oké oké elég lesz

ma egy kicsit furán fogalmazok ( lehet már a szilveszter miatt ) sőt inkább hülyén

na de akkor van értelme lecserélni vagy nem ?
Fecskendővel kiszívod a tartályból , alul kinyitod a csavart és pumpálod,mikor a friss olaj jön utána elzárod a csavart és kb 3x felpumpálod és benntartva a kart kiengeded a csavart ezt is kb 3x
hali.
teszek még egy próbát :)

http://www.usedmotor.hu/ -nál nézegettem a cross motorokat, és látom hogy japán import motorokról van szó.
Mi a hátránya ezeknek a motoroknak? vagy talán nincs is és ugyan olyan alkatrészek kellenek bele mint amit ithon megvennék az üzletbe?
Nincs!
és a láncbol is szegyél ki..ugyismegfog 1x nyulni .
Szívni fogsz a légtelenítéssel.
És nefelejsd beállítani a keréknyomást is hozzá.
szerintem ha lecseréled a fékolajat karburáld át a motort!
hello emberek

lenne egy kérdésem:

van egy értelme a DOT 4 -es fékolajat DOT 5.1 -re cserélni ?
Kell-e valamit átalakítani vagy csak feltölteni vele a rendszert és kész?
Mik változnak a csere hatására?
Hobby célra is lenne értelme?

thx
na jó ez 4 kérdés lett
Jöttem ma haza fele és ezt láttam jó kis Köki bontják szegényt.