Endurocross

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ettől egy picit bonyolultabb a baj. De igen,van.
ezért találták ki a power szelepet hogy alul is tudjon menni a 2t motor
neked nincs ilyen rajta?
;-) aZádori magamnak szól
Zádori Ádám Bocs a hibákért, mobil.
Egy éve van nálam egy Dt 125. Elég elhanyagolt állapotban vettem de azérz használható volt.
A dugó, főtengely,henger,hibátlan volt. Szimeringet azért a gondosság miatt csrtéltem. A hiba jelenség az volt,h nem volt alapjárat. Kb 4000 alá sosem ment. És,ha tépetem neki,akkor egy fura, kattogás,voltva blokkban nagy fordulaton, amit nem tudok pintosan leírni,mint egy gyujtás kimaradás hang vagy amooyan MZ-s csapszeg hang. Elég sok DT- n hallani, ha nagyon megpörgeted. (7000 felett)
Kapott egy Mikuni Vm24 et,ami 28-as torokkal bír, mint a gyárt de síktolattyús tm28. Ezzel megoldódott az alapjátai probelm. A régi karbi volt szarrá kopva.
A magas fordulati kattogás megmaradt. Mimtha detonálna. Megnyugtattak,h azt nem lehet hallani. A gyartyakép megfeleő volt. Ezek után nekiállta fentről lefelé főfúvókázni,ahogy illik a kétüteműt. Ha túletettem, nem kattogott, de nembis forgott. Szegényen majd kiszakadt a dugattyú de leforogta a 11 et is.
Ezek után hengerfej le, 3bn ez elvileg fojtott volt rajta. Fojtás kiköszörül, etedmény, nincs csattogás, viszont alul halott. 7000 felet mintha picsán rúgnák 12000 ig.
Most végre kapatm egy gyári 3mb fejet,ami a normál, felraktam, gyönyörű lineáris erő mindenhol. Viszont megint csak 9000 ig forog de addig csörgés mentes. Fúvókázás megint nem segít. 135 van most benne.
Mivel akadtál meg?
Ha már itt vagyok tapasztaltabbak között. Esetleg nem tudtok kétüteműs szakit? Autószerelő létemre baromira megakadtam egy problémával.
Terepen híg olajjal kend
Meg néha,kimoshatod egy pet flakon+benzin módszerrel
Nagyon köszönöm. Bár nem tudom,h Dt 125-re van e O gyűrűs. Tudom, ez csak játék kategória ;-) de megpróbálom igényesen tartani.
Mosás után fújd le, én AFAM lánckenőt használok. Terepen akármid van, minden koptatja, főleg a sár az összes kenőanyagot lekotorja a lánc minden pontjáról. Egy o gyűrű nélküli lánc azért olcsó, mert hamar kidobós lesz belőle. Ha azt akarod hogy tartós legyen, veszel rá erősített láncot, és az kevésbé terheli a láncszemeket, később kopik el.
Sziasztok
Mielőtt lehet,h jogosan megkapnám,keregéltem sokat a téméban de nem taléltam hasznos tanácsot lánckezelésre. Országúti motorozással tele van a net.
Nektek mi vált be lánápolás téren. Nem o gyűrűs láncnál.
Ha fújom az gyűjti a koszt. Ha nem,akkor száraz,mint a csörögefánk.
Köszönöm. Ádám
Van egy pár eladó használt cuccom ha valakit érdekel!
A hivatalos oldalon ezt írják:
"
Az esemény 2017. június 23-a és 25-e közt zajlik, de a csapatok már az előző napokban elfoglalják főhadiszállásaikat. A pénteki nap fő eseménye a 17 órakor kezdődő Supertest, ahol egy parallel épített pályán csapnak össze a bajnokság indulói. Ez a versenyforma igen közkedvelt a nézők körében, hiszen kis helyen zajlik egy akadályokkal telitűzdelt pályán. A pénteki „bemelegítés” színvonalát a rendezők egy neves hazai zenekar koncertjével tervezik emelni, melynek helyszínéül a már használaton kívüli prológ pályája szolgál. A verseny végkimenetele szempontjából létfontosságú offroad napok szombaton és vasárnap egyaránt 9.00 órakor veszik kezdetüket. A pilóták napi 3 kört tesznek meg, és körönként 3 különböző jellegű (cross, enduro és extrám) speciál szakaszon mérik össze tudásukat. A versenyzőknek naponta kb. 200 km-t kell megtenniük, ami 7 és fél óra motorozást jelent. A tesztek könnyen megközelíthetőek, és igazán látványosnak ígérkeznek."

Szóval szombaton és vasárnap is lesz futam már 9-től és szerencsére kb 50 km-re lakok innét de pontosan még nem tudom hol vannak a szakaszok
majd Parádfürdő körül valahogy megtalálom. A pénteki "prológ" is érdekesnek lesz. Szerintem én pénteken meg még egyik versenynap megyek.

Egyébként még nézegessük a hivatalos honlapot hátha még valami programfüzet félét is feltesznek...

http://www.endurogp.hu/hu/

Elvileg a sportmotoron is kéne hogy írjanak a versenyről.
Köszi az infót Én vajdaságból megyek szted mikor lesz a jobb program (endúró) szombaton vagy vasárnap? köszi
Ezen a héten Enduro VB futam lesz Parádfürdőn

http://www.endurogp.hu/hu/
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
Sziasztok, új vagyok itt, és a felől érdeklődök van e valaki aki mezőkövesi és forgalommentes helyen motorozna földúton. Ne vagyok egy nagy motoros de szívesen mennék nem csak egymagam. Rmx 250em van de szívesen motoroznék akár simsonossal is csak , ne menjünk közútra.
Miért haldoklik a topik?
Az utat senki sem járhatja be rajtad kivül!!
Vegyél egy valamilyen motort s kezd el a motorozást!!!!
Soha,senki nem fog olyan tanácsot adni ami neked jó,mert TE Egy EMBER vagy ,akinek vannak valamilyen igényei!
Kezd el valamivel ,oszt ha nem jó változtasssss!!
Továbbá (vegyünk példának egy 250 exc-t ) a blokk egyes komponensei hány üzemórát bírnak ki? Dugattyú, hajtókar,csapágyak, főtengely. Egy teljesen felújított blokk hétvégi (hobbi) terepezés során kibír egy-másfél évet? (természetesen olajcserét és légszűrő tisztítást, kopó alkatrész cserét elvégezve). Nem volt még üzemórás motorom így nem tudom, hogyan pörögnek az üzemórák. Gondolom 2 óra endúrózás terepen nem állandóan nyelezve nem egyenlő 2 üzemórával
Véleményem szerint ilyen motor nem létezik!
A négyütemű EXC-k ideálisak supermotózni,endurózni,de hardozni már nehezek,krosszpályára meg egyenesen nem valók!
A WR egy jó motor,de kicsit nehezebb mint az EXC-k!
Egy 2T talán jó választás lehet,az állhat a legközelebb az igényeidhez.
Viszont ne annyiért vegyél motort amennyi pénzed van!
Egy használt gép mindig lutri és a költségmentes,kiválló motorokat a legritkább esetben adják el!
Amúgy az RFS blokkos EXC-k nagyon megbízhatóak és sokat elmenek.
Egy 2T-nél meg szigorúan be kell tartani a dugócseréket,egyebeket mert egy hengerszett nem két forint!
Azt azért tudd,hogy a supermotózás csúnyán tekeri ám az üzemórát!
Szigorúan szerintem
Sziasztok
A tanácsotokra, véleményetekre lennék kíváncsi. Yamaha wr 450 f és KTM exc 250 (400, 525?) közül melyik motort válasszam hétvégi használatra? Fontos, hogy az élményfaktor magas legyen, viszont az üzemeltetése gazdaságos, már amennyire egy versenyendúró az lehet. Elsősorban a felújítás költségeire, nem a kopó alkatrészek cseréjére gondolok, mert a yamaha esetében egy generál többe kerül viszont azt ritkábban kell elvégezni mint az exc-n. A kétütemhez jobban vonz a szívem, viszont tartok a sűrűbb felújítástól. Elsősorban terepen használnám, ritkán bevetném sm szettel kisebb pályákon (kecskemét, kakucs) esetleg kipróbálnám egy crosspályán. Vagy válasszak inkább crossmotort? A keret 800-900 e Ft.
Szerintem 125négy ütem ( pit pike) de mindenek elött az összes védő felszerelés : csizma térdvédő nadrág pácél vagy protektor ing könyök védő sisak. Be kell öltöztetni és elfektetni a motort fel kell tudnia egyedűl állítania.
Ha ez megvan be kell tudnia rúgni a motort. Elindulás kuplungal simán ugrállás nélkűl . Ezt ha könnyen megtanulja akkor van érzéke.
Egyes sebességi fokozatban jobra balra kanyarodva ovál kijelölt földes placcon bucka nélkűl sok sok kőr aztán ha stabil felválthat az egyenesekben és kanyarban vissza.
Ehez nem kell profi oktató ha türelmes vagy közösen menni fog nektek is.
Sok sikert üdv a klubban.