Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha ezt a 72üzemórát elhiszed akkor egésségedre Enyémbe 200óra van de az legalább valós és még nem cseréltem se tárcsát de még fékbetétet se a motoron.Mondjuk az én vagyok csak kirándulok a géppel és még nem is Fakktori De már el se adom mert tudom jó gép és még az is lesz egy jópár évig.Lehet ha én is lehúzott jeladóval mászkáltam volna és egy 50óránál visszadugom már rég eladtam volna Na sebaj legalább tudom mennyi van benne tényleg
72 üzemóra? 2007-es gépnél? Javítsatok ki ha tévedek, de egy napos román túrán (bár én sajnos nem voltam még) legalább 4-5 üzemóra beleugrik 1 nap... És arra kellene kicsit gyúrni is...
Évente 24 üzemóra? Azbizony nem sok... Ráadásul versenyzett? Volt másik edzőmotorja?
Ismételten nem kötekedni akarok csak:
Ebben az évben 2 versenyen voltam, alig volt időm motorozni de 40 üzemóra beleszaladt.
PDS és kerékcsapágy csere?
Óránként mosta nagynyomásúval? Tavasszal cseréltem elsőkerékcsapágyat mivel "mintha" kezdett volna kotyogni (202 üzemóránál), a PDS-en nem érezni kotyogást. Pedig tegnap is pályáztam vele kicsit... Nem hiszem hogy ennyire NEM használnám rendeltetésszerűen a sajátomat.
Bocsánat, csak ismét a hangok a fejemben... Vegyél KTM-et nagyon jó motor, de foglalkozni kell vele és meghálálja. Azért kívánom hogytényleg egy rendbenlévőt fogj ki!
Pedig volt ilyen is:
150 üzemóra kb.
abból indulj ki , hogy egy láncszett nem megy el csak 5500-6000 km-et max...én éppen most dobtam el a hátsó tárcsámat 16000 km- nél de ez véletlen mert tíznél el kellett volna dobnom ...

szóval szerintem 10000 km minimum van a motorban...de ez akár több is lehet kicsivel...
szóval egy 250-300 üzemóra hiányzik abból a számlálóból...
így látatlanban..

lehet ha látom 400 is na jó ez vicc volt...500
az enyém is igy nez ki a tegnapi üzletbe járás miatt
A karcmentestől nagyon távol áll, de ezt írtam is...már a 2. idomszett van rajta, mert az első sz@rrá tört...megmutatta és tényleg a spájzban volt!
A féktárcsák eredetiek (a hátsó teljesen kuka, határértékig kopva), a lánccszettből már a 2. van rajta, ami szintén kuka...
Nekem is gyanús a "hivatalos" üóra adat, bár sérülés miatt majd 2 éve áll motor...ezt leinfóztam!
PDS szem hard körülmények között mennyit bír? Neked hány üóránként adja meg magát?
állítom nincs is baja mert bemegy a sárba meg ki is jött...
szóval én ezt választanám mert én nem buzizni veszem a motort hanem szétkúrni az erdőbe..
nesze foto

megkimélt rendeltetés szerűen használt.
nincs még de holnap bent leszünk és visszakérdezzük ezt a faszkalapot..

amúgy van olyan hirdetés ott akit fel se lehet hívni ..na az minek hirdet?
ovonénikben vannak fincsik..

meg fiatal tanár nénikben is..
tegyél be pár fotót ..és ha lehet ne messziről fekete fehéret 640 szer 480 ba egy másik új motorrról...
szeva zééé.

gondolhatod , vannak is kétségeim egyáltalán lecseréljem-e három betűs 300-ra a mostani rokkát...

amugy mi a pálya telefonálásilag, van hir nincs hir, mihir..

közben fekhivattam 3 db ec 300-at is ott sk-ban de mindet eladták már, csak tudnám akkor miért nem veszik le a netröl...
amúgy jó reggelt! nem mentem dolgoznyi mert nyakamon maradt egy gyermek...ovónők sztrájkolnak ma...
semmi baja, nem kell ezt a fagyállo vs viz dolgot ennyire tulmisztifikálni...

amugyis egy vizpumpa szimering -csapágy csere nem tétel, lofasz pénz időben sem nagy dolog, az meg hogy mit vettél majd a használat során ugyis kiderűl...
úgyhogy te ne is sírjál itten-e!


előbbiről meg az jut eszembe, hogy faktory meg exc meg amatőr verenyző karcmentes 72 üzemóra de már pds cserélve ... 3 éve hozták ki a boltból...és vatta új..
állítóm féktárcsák meg láncszett se eredeti már...de a műanyagoknak nem lett baja baja a spájzban...azt látnád ami rajta volt idáig
bezony 4t gizgazt nem ajánlanám senkinek én sem,

viszont ezt a 300-ast lassan 3. éve nyuzom gond nélkűl, meglepően jol megcsinált verda, benn van az anyag rendesen mindig megy mindig szolgál sosincs baja...


igaz hogy én csak és kizárolag boltba járásra használom, azt is csak ha szép az idő, pocsolyába, sáros helyekre nem megyek el hobbizgatok vele a réten.
ott a pont, ez mennyire igaz...
jo morgent.
Kösz aki vette a fáradságot és jó tanácsokkal halmozott!A drz-met adtam el,az pedig nagyon megbizható volt,soha nem volt baja!A kétütem megfordult a fejemben,de régvolt már 2ütemmem!Szóval gondolkodom!Kösz mindenkinek!
Aha, Factory! Első tulajos, rendszámos a gép (72 üzemóra), amatőr versenyző volt a srác. A tiszta, olajozott levegőszűrőre és 15 óránkénti olajcserére + szűrők nagyon figyelt. De nem csak ezekre (PDS szem csere, amint érezte h kotyog kicsit, kerékcsapágy csere stb szóval műszakilag odafigyelt rá) Csak egy román túrán sziklára dobta a gépet és elhajlott kicsit a jobb hűtő, zavarta őt ezért elvitte megcsináltatni, de nem volt fagyállója ezért deszt vizet nyomott bele. Kb 10 üórát ment így vele. Amúgy esztétikailag nem egy szépség, de nem is az a lényeg, hanem a kevés üzemóra és a jó műszaki állapot.
ha gasgast akarsz vegyél egy 300-ast,4t-ben csak a 2011 útániak lessznek jók!
tapasztalat mélkül véleményt írni valamiről.....én tudnék írni a ktmekrőn....mert szereltem őket8 honapoa exc 300 2 dugó+hajtókar,mellesleg én 5 évig mentem egy 300-as gasgas-onkb úgy 28000 km,most van bebbe a c méretü dugó és hajtokart is cseréltem!megkérdezheted a Zoozeet!
Legalább Factory? A tulaj meddig használta csak vízzel? Ha sokáig, akkor vajon az olajat rendszeresen cserélte? Stb.

Na igen, ezért is nehéz Mo-on használt motort eladni. A factory felszereltség meg a karc nélküli idom az kell, de az hogy a motorjára szartak, az nem számít!
Túl sokat adnak az emberek a külsőségekre...
Bocsánat ne vedd magadra -KToMi- , ez csak amit tapasztalok. Természetesen nem a kinézett motorodról beszélek hiszen nem ismerem, nem ismerlek, de most hirtelen ez ugrott be...
4t gas gasom még nem votl de majdnem 4évig hegyeztem egy 300ast(verseny meg kemény hobby használat mellett) nagyon elégedett vagyok vele, motorikusan egyetlen gyenge pontja van a membrán de ha nem nyélgázon használod azzal se lesz gondod de 06tól ha jól tudom már v force van bennük gyárilag, az meg tartós karbin sose álítottam ment -20ban és +40ben is nagyon könnyen indul, nálam 1dugyattyú kb 350 üó bírt ki szerintem nagyonjó motor!
Sziasztok!Én nem vennék gas gast 4 ütembe biztos bár 2 be sem.Tapasztalatom nincs de akiknek az ismeretségi körömbe van azok már mind megbánták!KTM et tudnánk neked használtat amiről tudjuk is milyen.Ha érdekel szolj éskapsz számot.Zozet is kérdezheted ő is tudja!
Oks, köszi előre is! Várom akkor az ímélt!
Közben egy kérdés: ha a tag sima desztillált vizet rakott a gépbe fagyálló helyett, akkor a kenés hiánya lehet az oka a vízpumpa szimmering tönkremenésének?