tegnap hozzánkcsapodott egy srác...na az jajveszékelt is....aztán gyorsan lemorzsolodott az első siratóféleségnél amit tiszta véletlenül kellett megmássza mindenki....vártunk rá a 3-ik probálkozásig aztán továbmentünk persze nélküle
hát váltáshoz ha megyek nem....de ha motorozás van erdőbe akkor állandóan ..szóval egy ujjam mindíg rajta bár olyan nincs soha még szorult helyzetbe se hogy levenném egy újjamat róla..mondjuk kettővel még soha nem fogtam ..ez az első féknél is így van.. lépésben a fodulókban a váltásokhoz abba nyúlkálsz állandóan ,hogy a fordulatok mindíg jók legyenek csúsztatgatod sergeted festegetsz bele ... ..azzal lövöd rá kényes lendületnélküli részeken a felugrókra ..stb..szóval igénybe van véve a kuplung ...nem gázrángatásokkal vezeted a motorod..úgy nem lehet endurózni mert akkor nem nagyon jutsz a csúcsra...meg sehova..gyorsan meg főleg ...
sár... fujjj nem is értem emberek hogy képesek bele menni a sárba, meg a sziklás gyökeres helyekre, meg miért kellet már megint ilyen szemét helyekre jönni ahol csak szopunk....
Ja csak ami üzemóraszámláló a KTM-en van az akkor méri az üzemórát ha pörög a kerék.Szóval ha tolod a gépet úgy hogy be se inditiod akkor is számolja a drága órákat.Én húzgálom a kuplungkart váltásnál de nagyon szépen veszi a sebességeket.Nemtudom én nem tudok leszokni arrol hogy ne kuplungoljak váltásnál.Pályán néha próbáltam úgy váltani de csak is felfelé!A kuplunglamellákat viszont lehet tavasszal lecserélem mert 1-be van mikor nyekereg amikor kiengedem a kuplungot.
hát a fordulat tényleg nem mindegy mert abból számolja az üzemórát ..tehát az üzemóra az üzemóra...
amúgy igazad van..
a kuplugot használásról meg vannak teóriáim..
mert felesleges a sima váltáshoz menet közben..ez a dolog mechanikájából ered ennél a váltófajtánál...
szerintem inkább meg kéne tanulni váltani néhány embernek..az ami még fontos lenne...
amúgy nem a vadállatok váltóit szoktam szétszedni hanem vigyázósabbakat akik nem határozottan váltanak...
el is ájulnék ha megállna a kilométerórám benne az üzemóraszámlálóval......csak magamat basznám át ..
enyémbe 540 egy két óra lett tegnap...16600 km...és minden patent... lehet ötöt tévedek most mert nem mentem le a garagéba ...de ha lemegyek...
én nem hazudozok...mikor szétdől ráköltök kéccázat a blokkra és megint megyek ..kívül mindíg kicserélek mindent rajta ami meghal de inkább már az első jeléeknél kilövöm belőle....csak és kizárólag gyári cuccokat alkalmazok....ha véletlen van jobb minőség esetleg azt de ritkán térek el..szakszerűen javítom ktm szervízbe
és teljesen elégedett vagyok soha nem volt ilyen jó és hálás enduromotorom..pedig ez a 85.-dik motorom.
Meg nem csak az üzemórától függ a dolog sőt...Nem mindegy milyen fordulaton pörög a motor vagy hogy használsz e kuplungot váltáskor vagy milyen időközönként cserélsz szűrőt meg olajat meg hogy milyet,szelephézagod figyeled e.Ja meg a légszűrőt takarítod e nem csak akkor mikor jönnek megnézni a motort stb..És ez csak a motorblokk!Lehet egy 300üzemórás motor olyan állapotban mint egy 100üzemórás!
amugy tök mindegy ki mit mond, meg az is hogy 72, vagy 142 ora van benne , majd ha elkezded használni ugyis kiderűl mennyire volt karbantartva, és hogy milyet vettél,
én is nagyábol igy számolom 2 első 1 hátsó+a lánc kb egy szezon ami 6000-6500 km igy az én motoromba nagyából amikor elattam volt 28000 és 32000 km között valahol pontosan nem tudom mert beletankoltam a 9 v elem árát és az órába most is 6900 km van.....tehát majdnem új a gép
Köszi Zéé, amúgy nekem is gyanús volt - féktárcsa koppon, már a 2. láncszett is kuka, PDS csere és 70 üóra..., de tőled akartam hallani ezeket... Az információs kijelzőben állítják vissza ilyenkor az adatokat vagy csak lehúzzák a jeladó csatit a keréknél?
amúgy igazad van..
a kuplugot használásról meg vannak teóriáim..
mert felesleges a sima váltáshoz menet közben..ez a dolog mechanikájából ered ennél a váltófajtánál...
szerintem inkább meg kéne tanulni váltani néhány embernek..az ami még fontos lenne...
amúgy nem a vadállatok váltóit szoktam szétszedni hanem vigyázósabbakat akik nem határozottan váltanak...
most pl DID ATV 520 , igen jo kis láncocska. csak dicsérni tudom a szemeit..
enyémbe 540 egy két óra lett tegnap...16600 km...és minden patent... lehet ötöt tévedek most mert nem mentem le a garagéba ...de ha lemegyek...
én nem hazudozok...mikor szétdől ráköltök kéccázat a blokkra és megint megyek ..kívül mindíg kicserélek mindent rajta ami meghal de inkább már az első jeléeknél kilövöm belőle....csak és kizárólag gyári cuccokat alkalmazok....ha véletlen van jobb minőség esetleg azt de ritkán térek el..szakszerűen javítom ktm szervízbe
és teljesen elégedett vagyok soha nem volt ilyen jó és hálás enduromotorom..pedig ez a 85.-dik motorom.
megint vennék ilyet..
ugyhogy NE agyalj, használd azt kész..
ööö ,, akarom mondani 42..
én ha kimegyek motorzani a bakonyba egyedűl, simán beleugrik 4-5 űzem ora, merthogy van rajta számlálo...
ennyit erröl.
sárspray
miért van az hogy aki ilyet használ rendeltetésszerűen az tudja kívülről mi hány üzemóra ..és rendben vannak a hangok a fejében....