Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én is csak óutóópályán meg egyéb utakon
Igazából szerintem nem olyan rosszak, egyszerűen a cigány nemzet cigányul teszi össze! Ha megveszed gombokért üveggyöngyökért a romot, és úgy összerakod, ahogy azt a tankönyvben leírják, semmi baj nincs vele.. kb 200 üzemóránként kell egy nagytatar neki, (hajtókar henger dugó) a többi, a szokásos. Én speciál a 2003-asokat építem meg őrültködős motornak.. Annak még jól lehet hangolni a motorját, jól tuningolható, és jó erős a főtengely.. Sajna az önindító áttétel meg a szabadonfutó drága, de egyszer kell megcsinálni, és annak sincs utána baja... Én az enyémbe a mejesty 250 kosarát tettem, és semmi baja sem.. egyszerűen ha jól indul, akkor nem megy tönkre.
Szóval szerintem a 2003-as 450-es egy jó moci, de valószínű, mielőtt használni fogod, kb 250-et rá kell költened... A 2007 utániakról ne is beszéljunk.. nagy kamugépek.. Húgytasak gyengék, forgatni kell mint a flexet...megpróbáltam átfokolni a veztengelyt, akkor egy kicsit alul is megindult, de szétverte a hajtókart... nedveskarter....fúj... nagyon rossz irányba fejlesztenek szerintem 4 üteműeket!....
szevasztok Zozi! kurvajó a gép,gyakorolgattam máma is
jo napot
jók legyetek,megyek egy Balcsi-kört nem csak fagyizótól fagyizóig
Sok dolog esetében nem találtam még választ a MIÉRT-re a motivációra. Lehet érdekli őket...abban igazad van, hogy ez egyfajta tükör, hogy mi érdekli az embereket a TV-ben, hogy milyen szinten vannak, bár lehet csak kikapcsolódásként nézik, azaz még sem ez érdekli őket...

Van egy másik manapság számomra érthetetlen dolog, mi ez a facebook meg like-olj "őrület"? Minél több like-t adsz vagy kapsz akkor mi van?
Te mi a gyíkomat csinálsz ezekkel a csizmákkal, elképzelni nem tudom...az én SG-1-esem, amit ha jól emlékszem 2004-2005 telén vettem, a talpát kivéve ennél sokkal jobb állapotban van még, pedig van abban is kilométer/üzemóra gazdagon...igaz, én néha (félévente kb.) letakarítom és bekenem a bőr részeit pl....
Látszik, hogy kapott az élettől, meg gondolom tőled
Viszont ez még jól néz ki, amit lecseréltem, azon a 4-ből 2 pánt már szegecselve volt, s a 3. is szakadt le, oldala kirepedve, stb...
Jó csizma a GAERNE
Köszi Beraktam a polcra a sok üres helyre.
Egy ilyen KTM tesztnap hogy néz ki? Milyen féltételei vannak annak, hogy adjanak alám egy KTM-et és mehessek vele pár kört? Ha karcot kap az idom, csengetni kell vagy csak ha törik? Az endúró teszten endúró pályán lehet menni? Lehet tudni előre idén merre lesz ilyen? Köszi az infót előre is
Jó reggelt!
igen,ez az a motor, meg lesz javíttatva és eredetire visszalakítva! egyenlőre nem nyúltak még hozzá
sorry ,nem azért mondtam, jo motorozást kivánok.

amugy mondom én főleg azért hagytam abba mert bele untam, számomra nem okozott már tul nagy izgalmat egyik város fagyizojátol a másik város fagyizojáig valo nyélgázon el motorozás ...

de ez én vagyok.

van akinek az a tökéletes motorozási forma ,nem vagyunk egyformák.. hálistennek
ne mondd máá Te is,mindjárt megyek motorozni
veszélyes az utca, állandoan azt lesni ki lát, ki nem ki akar éppen pont az életedre törni...

ráadásul számomra tul unalmas is volt, azért hagytam abba.


mikor ezt épitgettem már nem motoroztam utcán , elötte jopár éve megtértem,..

- ahol véget ér az aszfalt ott kezdődik az élet...
hun van,ide vele
megnéztelek volna akkor
tudod, gyorsan gyogyszer... Aszpirin...




a nyeles..




mindent gyogyit.
nekem is volt anno ilyen gsx-r 1.1 ,több is ..

szerettem őket jo kis holmik voltak, kicsit amugy is zörgös az olaj-levegős blokk, viszont sokat kibir...

ezt a streetfighter szerüséget pl. 99-2000-ben épitettem


fuuu de rég volt.
tegnapi szétázás jót tett,ma reggelre tiszta takony vagyok
végre tényleg kipihentem magam
csokolom a szétaludt pucálodat..