Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg kell kerdezni Tv t. O ott volt mindenrol tudott mindenkit ismer. Szerintem nem fog kontorfalazni siman megmondja ha volt ilyen. Mitol lehetett stb..
Ez az érem egyik oldala...És a màsik??? Ilyenkor illik tudni a részleteket...Mert ha ellenfallba ütközött a paraszt 80 nal akkor az ne a motor hibàja legyen màr.....Nyilvàn , ha normâlis hasznâlatkor történt akkor az nem olyan nó dolog...Bâr engem soha nem rémisztett a Ktm törött vàza.Tudtam, hogy ez nàlam nem fog előfordulni soha...De köszi az infót....most màr ennyivel is okosabbak vagyunk....
Panorámán eltört egy váz a tank alatt (Beta 300). Valahogy nem reklámozzák, pedig a Ktm-es törött vázas képeket, véres kardként küldözgette mindegyik.
Egyik jó haver ma hívott Beta ügyeben....Infót gyüjt..sok jót hallott,,,kivàncsi volt van e valami negatív...Az eddigi tapasztalatok szerint nincs..Akinek ilyen van az boldog...Van végre a csapatba egy 300 2T Sherco....Alig vàrom ,hogy kipróbàljam..A Betàhoz fogom hasonlitani, Kivàncsi leszek...
a bétánál pedig nem is öntöd a benzinhez. az bekeveri maga!
tudom sanya
Arra az olajra gondolt,amit a benzinbe öntesz....Pl Motul 800......
nem értem mi köze a váltó olajnak a kibocsátási határértékhez... vagy a telo olajra gondoltál?
akkor tenyleg a vw esete all fenn
Már kb 10 éve van a rezóba katalizátor, mármint amivel kijön a motor... (kettőt adnak hozzá)
Olaj nelkul tudja az e 6 ot is! Csak nem szabad tartosan ugy hasznalni.
úgy tudja, hogy van a légszűrőhűzban egy folytás. egy darab műanyag lap, amin van egy pár centiméter átmérős lyuk. ez van a szivacs alá betéve. plussz át van fuvókázva. persze szar ereje sincs, de az E4-et hozz :)
Végül is miért ne tudhatná...eddig erre nem figyeltek, most kicsit megfaragták a dolgokat és tudja.
Az is lehet elég volt egy másik hengerfej, amiben tökéletesebb égést valósítanak meg, de az is lehet az átöblítést javították,

vagy ki tudja, lehet csak beleraktak a rezoba egy katalizátort

Amire kíváncsi leszek, hogy a 2T re rárakott sok szutyok a KTM be ami kell az injektornak mennyire fogja megdobni az árát
Lehet olcsó lesz hozzá képest a KYB futós GASGAS
Sherco is tudja az euro 4-et.. Itt írják..
http://enduro21.com/index.php/...
Majd őszre kiderül a piaci vélemények alapján, mennyire vált be, ugyan úgy mint az injektoros KTM, az is addigra lehet leinformált,
aztán majd jövő tavaszra eldöntik, hogy mit vesz aki 2T 300 újat tud/akar, Beta, Gas, Husk, KTM, Sher, stb
Egyik új 300 2T motort se kapod meg 1 milla alatt, mindegyik 6000 EUR környékén van ez is tuti lesz annyi, sőt a KYB telók miatt lehet borsos lesz az ára...
Vag nem Dew
varjuk ki mig valaki vegre dicseri is. marmint olyan aki nem gasgas dolgozo.
Így van, akkor lenne ár-érték arányú alternatíva a nagy sárgával szemben de így...
Jok lennenek ezek ha 1 milio alatt lenne a vadi uj àra.
Anno úgy 2012-13 környékén mikor ezt dobták piacra majdnem el is csábultam, szép tele extra holmikkal, yamaha blokk. Aztán lett 1 az ismerősi körben, még nem volt benne 100 üzemóra mikor több helyen repedt rajta a váznyak pedig komoly ugrót és terepet nem is látott.
Jobban jártak volna, ha a mostani változtatásokat meglépik 10 évvel ezelőtt, mivel most már több ütőképes enduró van a piacon.
Nem hiszem, hogy el fognak tűnni, hacsak valamit nem csesztek el nagyon a motoron, a leírások alapján szerintem az egyik legjobb gépsárkány lehet a 2018-as gasgas az összes korábbi gasgashoz képest.