Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Összességében be kell látni, hogy nem magamfajta embereknek volt való ez az expert nyomvonal, elsősorban a gyorsaságra tekintettel. Annak ellenére, hogy februárban kategóriaválasztáskor nem lehetett látni az időjárást, nem bántam meg, hogy a B nyomvonalon kezdtem. Olyan látványt, élmény, érzéseket életem át, amit nem lehet leírni elmondani, a feladatok sikeres megoldásának sikerélményétől, a reménytelenségig, a jó döntésektől, a hibás döntésekig, illetve azok következményeikig, igaz ez az egész versenyre. Küzdöttem addig amíg volt mivel. A gyorsaságom már nem fog változni jelentősen, a szorítóerőmmel megpróbálok valamit csinálni, de csoda nem fog történni. Ennek ellenére ugyanúgy ugyanott nekivágnék, az élmények miatt. Következő műsorszám, az Előre az ezeréves határokig program keretében, május 19-20 Beszterce.
A rajtrács a szombati eredmények alapján került összeállításra, vegyesen az expert és a veterán kategória. A tömeg alapján kb a mezőny 2/3-a volt előttem, 1/3-a mögöttem. A nyomvonal egyrészt egy jó erős endurós nyomvonalból állt, amin nem volt komoly akadály, feladat, lehetett folyamatosan csapatni-már aki erre kapott kiképzést. Én itthon a lőtéri lövészárokban, a helyi erőktől is kapok 10 méteren 2-őt, szóval "elengedtem" a többieket. A nyomvonal másik része patakos nagysziklás extrém részből volt összeállítva, tényleg komoly triálos felugrós, lépcsős mutatványokkal. A leggyengébb láncszem továbbra is a fogáserősségem volt. Minden komolyabb feladat előtt meg kellett állnom, erőt gyűjteni, hogy bírjam egyensúlyban tartani a motort. Erre a szakaszra érve, megkaptam a leggyorsabbaktól az első kört, ami jól jött, mert a feladat előtt állva pihentettem a kezem, és láttam, hogy hogy kell végrehajtani a mutatványt, milyen mély előtte a tócsa, meddig lehet belegurulni, hol kell elkezdeni, verni neki, melyik a sziklák közötti legjobb nyomvonal...stb. Így sikerült feladatról feladatra végigmenni a teljes vasárnapi nyomvonalon.
Vasárnap: Szombaton látva szomorú sorsomat, több volt a kételynél, hogy vasárnap majd semmit nem akarhatok a testemtől. Be sem állítottam az ébresztőt. Este könnyen elaludtam, valószínűleg az aradi csapvíztől. Reggel időben felébredtem, úgy gondoltam, hogy véletlenek nincsenek, ez az a jel, hogy becsületből rajthoz álljak. Alul összeragasztottam magam powertap-el. Felülre felvettem az ünneplős, díszelgős gúnyámat, mint Zrínyi a kirohanása előtt. A bátorságon kívül semmi nem maradt a testemben, de ne mondja senki, hogy jobban félek a haláltól, mint a férfiakhoz illik.
A veterán osztályban neveztem, mivel a jövő hónapban betöltöm a 45-öt. Mint kiderült a veterán csoportban lévő versenyzőknek nem az az elsődleges jellemző tulajdonsága, hogy öregek...... Prolog: Biztonságosabb volt a pálya mint korábban bármikor, a tavalyi nyomvonal maradt, csak kivették belőle pl azt a feladatot amin Roburnak is megsérült a válla. Ahogy lepakoltam a motort egy első defekttel nyitottam.... Egy kört lehetett menni gyakorlásnak. Mivel régi vágyam volt a szuperenduro versenyzés, ez elég is volt. Ismerve magamat, bármeddig körözhettem volna ugyanazt a konstans "teljesítményt" nyújtok akár évek múlva is. A futam két körös volt, befurakodtam magam az egyik legjobb rajthelyre, az első balos 90 fokos kanyarhoz legközelebbi szélső rajthelyre, az első sorba. A második visszafordítóban a sziklákkal volt kirakva a pálya, ott előttem elestek, megálltam, hátulról belém jöttek eldőltem, a motorra ráestek...mire a összeszedtem magam meg a motort, a mezőny nagy része elment. A gumisornál a bal szélső gumik voltak lerögzítve, a közepe lengett, a széle foglalt volt mire odaértem, hibáztam, visszaestem, újra neki kellett futni, itt is sok időt elveszítettem. Ezután , és a második körben már nem volt hibázás, hacsak a sportágválasztás nem bizonyult annak:-)
A 6-ik csekkpontig jutottam az expert nyomon, ott elfogyott minden: a két és fél liter vizemből, fél liter maradt, a energiazseléből egy maradt, a kormányvédő kiszakadt a kormányvégből, a szorítóerő 10%-a marad meg a markomban, a b nyomon háromszor szorultam be a motor alá, úgy hogy az utánam jövők vették le rólam, a mezőny végére kerültem, ha újra beszorulok nem lett volna aki leveszi rólam. szóval nem volt mivel tovább harcolni, elfogyott minden lényeges, és a kockázat meg aránytalanul nagy lett volna, ha 3 szor beszorultam, valószínű, hogy újra megtörténik. Vésztartalékra kellett kapcsolni, nem volt semmi realitása a nyomon maradni. Átálltam a könnyebbik C nyomra, hogy legalább motorozzak. Azon is négyesével húzták vonták egymást a lengyelek. Egy gyors hibás döntés eredményeképpen gyakorlatilag a videon 4:26 perckor látható helyen ért véget a szombati pályafutás: https://www.facebook.com/sebas...
neked milyen volt a verseny? Saját élmények, tapasztalatok?
Klucsik Renato, egy rendkívül tehetséges terepmotoros, első versenyén végig ott volt a legjobbak között, századannyi edzéssel, gyakorlattal, tapasztalattal. Ezen túlmenően egy kifejezetten intelligens, szerény srácot ismertem meg benne. Tovább nem fényezem, mert nincs rá szüksége.

Ferenc testvérnek nem sok piros pontja van a motorsportok terén, de hogy előásta Renot, és támogatja, igazán elismerésre méltó, és ritka manapság.

Ezen túlmenően személyesen dolgozik Reno motorján, gumizik, tankol, mindent megcsinál, amire a versenyzőnek szüksége van, hogy a motor versenykész legyen a következő futamra.

Szeretném ha lennének követői.

Ezek az én személyes tapasztalataim.
romániában jártam pár verseny nyomon és mégtöbbet láttam amin el se indultam
de az igaz hogy aki végigcsinál egy ilyet az már elég tökös emberke
Ha valaki életében elöször elindul egy ilyen versenyen az A kategóriàba....és be is fejezi....mindegy hogy hànyadik helyen..az nagyon nagy eredmény...
A karegoiajaban 28. A 34-bol. Ezlett volna a korrekt tajekoztatas. A pro kategoriaban indult, ertelmetlen a kezdok legyozeset eredmenykent feltuntetni.
28-ik lett, csak 10 helyet hazudtak. Tipikus Zsír stílus...
Mindentől függetlenül részemről továbbra is gratulálok Reno-nak, meg a többieknek is akik helytálltak abban a szutyokban ami ott volt.
na ezt jól leírtam, listán sincs=úgy értem nincs a 18. helyen a listán
Ebből valahol magyarázkodás lesz...
Részemről láttam fotót, ahol 18.nak volt feltüntetve, itt meg még csak a listán sincs.

Valószínű ez a hivatalos, azaz a másik lehetett valami "photoshopolt" változat, esetleg részeredmény képe
gratula neki! nektek! valamit akkor tud:)
Az elozon nem volt stabilizalo..ebbe van es eleg jol is dolgozik,nem is olyan zavaro es jol is mukodik minden.Meg probalom stabilizalas nelkul is.
Próbáld meg kikapcsolni a stabilizátort úgy mit vesz, azért volt nekem fura az előzőhöz képest, mert azon szerintem nem volt.

Akkor még csak a talaj jobb, az idő még nem az igazi...majd nemsoká, felénk már talaj is, idő is ok.
Ha endurózni akarsz, miért krosszmotort néztél ki?
Szerintem az RMZ vel se lehet nagy élmény endurózni, persze attól függ ki mit ért alatta.

Mik a nézőpontjaid, elvárásaid, menyik mennyire fontos? Ha ezeket tudjuk, talán tudunk típust ajánlani.
Ami biztos, ha tudod, hogy endurózni szeretnél, szerintem inkább endurókat nézegess.
Gratulálok neki! Ügyes!
Akkor gondolom volt neked. Nincs berugokar. Szóval esélytelen vele endurozni. Végre van pénzem amiből vennék endurot. Nehéz kérdés.
Ez a 2007-2008 dupla vezérműtengelyes modell, mellé ment a Ktm-nél.. Megbízhatóság és motorozhatóság szempontból is egy szar, főleg endúrózni.. Nincs önindító, lemerül az aksi, kicsi a töltés, 4 sebesség, hosszú egyes, kevés utazó sebesség, nehéz mint bűn.. Nincs ára, pont azért mert eladhatatlan.. Állandóan beszarik.. Remélem tudtam segíteni..
Nekem ha be van kapcsolva a kép stabilizátor akkor a fény-árnyék átmeneteket lassabban tudja kezelni
Nekem nem jött be ez a funkció
Igaz más fajta gép
Szia Dew.
Javul de 5 fokba motoroztam kb fel orat..utana mentem haza..igy is a kuplungra ra fagytam :P
Ez egy masik kamera..Sony ASV200 ugy kaptam ajandekba egy motorostol (KOSZI)
Fura mert be volt kapcsolva a stabilizalo..meg most probalgatom,de szuper minoseget vesz es az aksi is megteszi egy napot ha a lenyeget videozom
DehogNincs itt. Biztos titokolvasgat.