Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kurkubela
En az ilyen szivárványokat szeretem☺
Jók a vidik.Megnéztem őket..Nincs itt semmi gàz.....fimes gumi...és még kopott is...egyenlő szívàs...Főleg sàrban...Bàr a sajàt helyeden mjndig irigylem a talajt..Ez most nem olyan volt...
Van itt minden,csak kell menni 70 km es falak vannak amiket nem tudsz megcsinalni meg szarazban sem,nemhogy vizesbe.Egyszeruen Morfibatja nagyon harcolt ellenem :))).A fenyves ha tokig van azva sem ilyen,es total jobban fog a gumi.Ott is lehet szopni es reszelni,de sokkal stabilabb.A jo gumi mindig jol jon,de ha kopott van akkor kell alkalmazkodni.60 km a tankot kifureszeltuk majdnem :))
Erdekesseg kepp volt olyan feljaro,hogy 2 esbe eselyem nem volt..3-bol 3 Xor felig ment fel..aztan 3 nyelgaz ,elore ulve es a kormanyt huzva ,taposo taposva ment fel mindt a tavirat,mindta nem is lett volna sar.A lenyeg mindig a lenduletben rejlik,sokszor a jo gumi nem is szamit csak az elindulasnal.Ha meg alltal veged van.Ha azt a kis lenduletet meg tudod tartani kiraly vagy.Volt olyan feljaro is amit igy tesztelgettunk,hogy 2 esbe nyelen alig ment fel a tetore es onnan meg jott egy majdnem olyan meredek tovabb de total lassult 2 esbe..ott vagtam egy 3fullgazt elore ultem amenyire csak tudtam,huzva a kormanytes taposva es hihetetlen modon az elejet velem egyutt emelte fel es olyan torsult,mindtha megloktek volna.Tehat sokszor a technikat alkalmazva szar gumival is olyan dolgokat lehet meg oldani amit mas ropi uj gumival sem tud meg oldani mert csak ul rajta es az nem eleg,es nezik ertetlenkedve,hogy ez a kopott gumival is felmegy a takonyba,amaz meg az uj kross gumival is evez es szenved.
Addig fasza amig a motorn tudsz maradni es a labak rajta vannak a gepen..amikor le kell szalni egybol veged.Allni nem tudsz.Ott van egy kis video,mikor egy kis csutakra fel akasztom a hutotol...rohelyes mert csak kerulom es forgatom a motort mert nem tudok meg allni sem.
Nem tudtam, hogy felétek ilyen erdő is van :)
A talaj és a gumi kombinációd az igazi párosítás egy jó adag szopáshoz, sajnálom, hogy ennyit kellet harcolni a rossz gumi miatt.
ennyit harcolni az összes videódban nem láttam összesen, mint ebben a párban.
Fenyvesben amerre járni szoktatok, szerintem szokott e lenni ilyen rossz a talaj?
Voltam én is így, amikor húzom a gázt és hátrafelé megy a motor, elég szar érzés.
Reggel mondja a telefonba..josze..mondom haaaperszeee..de Poli nem jon mert nem akar sarba ...mondom nem baj...kopott gumival..hat szoptam..estem anyit mindt egy evbe egyszer sem anyit..de szegyenbe nem maradtam a kopott fimesel sem..elveztem...volt olya n is hogy egy patakon felmentem eloszor,masodjara felig ertem fel,es kb 30 m a motorn visszafele blokkolt fekekkel hattal becsusztam es seggen a motort tartva...lehetetlenseg volt meg allni..mindt a takony.Persze izmosek korss gumikkal kicsivel jobban boldogultak..
http://youtu.be/vRG3glEq0kU;feature=youtu.be
http://youtu.be/0Xe8ooheZ5g;feature=youtu.be
http://youtu.be/dboI2UvwAvM;feature=youtu.be
http://youtu.be/Dxp1RIgZRcU;feature=youtu.be
http://youtu.be/8qJEOiQG8Zo;feature=youtu.be
http://youtu.be/i39YVciD-e0;feature=youtu.be
http://youtu.be/BdwwpozfiZc;feature=youtu.be
Ma nezett a haver egy betat..300..neki az enyem a regi van a ktm...hat szegeny betat le irta nagyon...mondom lehet vele jol motoorznimitol csotroganynak nez ki
Epp a lenyeg mellett siklassz el. Nem kell baszakodni semmivel. Odatelefonalok es van. Vagy mondjuk masnapra. :) Ha meg kulonleges keresed van akkor ket nap mulva .
Ez a kipróbálás dolog jópofa. Majd elkérem is kiviszem a hegyre :-D 300-as gas-t próbáltunk az egyik piliscsévi verseny előtt. a bemelegítő pályán lehetett vele körözni :-) Annyit is ért a próba.
igen ez benne van a pakliban, de gondolkodj globálisan, nem muszáj Magyarországon vásárolni alkatrészt, itt van pár nap alatt külföldről is.

Rendeltem már nagy tételben cuccot spanyoloktól a gyár mellől a gasba, mert onnan olcsóbbra jött ki, bizonyos összeg felett ingyen a posta,
meg egyébként se vészes.15 EUR európán belül.
Sajnos minél messzebb van a gyártól a kisker akitől veszed, annál drágábbak a cuccok.
Az komoly :) barati àr. Ami esetleg baj lehet beta serko gasgas vonalan hogy egy emer kezeben lesz a marka es a hozza kapcsolodo alkatresz ellatas. Gyakorlatilag annyiert adhato az alkatresz amennyiert akarja. Ktm nel van tobb kereskedo. Egymasnak vagnak ala ezalltal lent tarthato az ar.... Relative lent...
Pont erre akartam utalni, ki kell próbálni, mivel nem tudod pontosan mi a rossz és mi a jó.
Vannak nyílt napok, oda érdemes elmenni kipróbálni, már aki új motort akar, igaz hogy csak első benyomása lesz róla.

Új motorra ha lenne pénzem, megnézném a KTM,BETA,GAS,SHERCO 300 2T mind a 4 márkánál...kicsit több tapasztalatom lenne, tuti nem döntenék az alapján,
mit mondanak mások egy motorról, mert mindenkinek más az értékrendje, aki a magas motort szereti, azt fogja mondani szar a BETA (mert alacsony) de ezt nem biztos hogy hozzáteszi, aki meg az alacsonyat a KTM re mondja hogy szar, aki a kis villaszöget szereti a GAS ra mondja hogy szar, stb.

Összefoglalva röviden csak annyit akarok mondani, amit csak lehet próbáljatok ki, ha van rá lehetőségetek

A régebbi gasgasok esetében 3 dolgot tudok felhozni, amire lehet panasz(szubjektív). A kuplungjába ha csak az előírt mennyiségű olaj van, nyekeg, kell bele 1,2L akkor nem fog.
A villaszöge nagy, nagy a fordulási íve, ezzel nem lehet mit tenni, a gyári állapotú első futója elég szar, de ezt lehet faragni.
A 2018 ban faragtak a villaszögön, fordulékonyságon, meg az első telója olyan, hogy futóművesek is azt mondják na ez már valami.
A súlya jóval több mint egy KTM, ezen szintén korrigálták 2018 ban, de akár ez lehet előny is, mármint a nagyobb súly, attól függ honnan nézzük :)

Mindennek van előnye meg hátránya, nézőpontok és egyéni értékrend kérdése kinek mi a jobb.
Dew, hagyjuk márt ezt a kockás papíron levezetem dolgot. Te is írtad, hogy a motoros találja meg a motorját. Jól érezze rajta magát. Na ezt hogy vezeted le nem szubjektíven?

Amúgy nem a rossz a jó szó, mert a gas se rossz. Csak a ktm jobb. Told ki a kereskedésből és állj neki vele hardendurózni és kiderül melyik a jobb. Az utóbbi időkben ebben a ktm jobb volt, legalább is a hozzászólások ezt mutatják.
Másik oldalról videózd, s ne olyan közel a rezohoz, így nem hallani rendesen a csörgést a videóban, hogy rezonancia jellegű-e vagy folyamatos.

Kifogyott az olajtartájból az olaj esetleg valami pumpa bibi?
Vagy ez a blokk mindig ilyen "szárazon"/tisztán fut?
Semmi füst nem jön belőle a végdobon, ezt csak azért kérdezem, nem a csörgés miatt, aztán lehet összefügg.
Mi a rossz? Tuti, hogy szubjektív, neked pl. mi számít annak egy motor esetében?
Te is írod a különbséget: gas gyártott jót is, a ktm gyártott rosszat is. Ha új motort veszel ahol nincs, nem lehet tapasztalat akkor ez egy nagyon nyomós érv, nekem mindenképp. Mert rosszat venni senki nem szeretne.
Nyilván nem véletlenül vettem én is, csak arra akartam rávilágítani h. annak is van hibája. Egyébķént barátsàgos és elnyűhetetlen.....
A túlárazott RFS blokkos EXC-ket a kutya sem veszi,csak jól néznek ki (hónapokig az oldalakon),viszont pont ezeket a motorokat nézegettem évekig a hegyen és nem véletlen a (jó) hírük!
Ja ez örök téma h. kinek mi a jó motor. Tény h. kis hazánkban jellemző a narancs köd és a hallomásból tájékozódás. A gas azért szerintem a múltban is csinált jó motorokat, mondjuk az EC 300 2006-ig. Én 2003 óta endurózom, tehát kb. azóta figyelgetem az endurók alakulását. Egy márka hazai helyzetét sokszor rontotta egy rossz kereskedői háttér is: jó példa erre a Husqvarna: annó mindenki óva intett h. így szar úgy szar, semmi nincs hozzá, aztán 2010-ben megvettem újonnan egy bentmaradt 2007-es TE 510-et és tavaly kellett először bontani a blokkot 10000 km fölött supermoto és enduro vegyesen (normális karbantartás mellett). Szóval a híresztelésekkel ellentétben pl. ez sem szar motor. Igaz h. a gasnál is vannak ócska alkatrészek (pl. a rezó gumis felső tartófüle már a felrakáskor szétvált) de nem hinném h. a KTM -nél pl. nincs. Itt van pl. a túlárazott agyonajnározott régi rfs blokkos KTM: a 2007-es 450-nek nem bírok normális kuplungot csinálni pedig már mindent kicseréltem, rendbetettem, de ha bemelegszik egyszerűen FOS - csak ezt nem hangoztatja senki, de köztudott. A PDS pedig buta.
Én így kb. a régebbi techikákra látok rá (ezek vannak), de itt pl. nem egyértelmű h. ez vagy az a jó.
Szerintem simán lehet jó az új Gas is, le kell tesztelni!
Itt terelgetnek egy 2018 EC-t onboard

http://youtu.be/c_FC4Pwulc8
Nekem volt Gas...de többet nem lesz.. Viszont bàrmikor visszaülnék a régi Ktm re....a Betàt làttatlanba bevàllalnàm....de szàmomra jobban motorozható motort,mint a Sherco 300 4T ..el sem tudok képzelni...Szombaton nagyon jót hajtottunk együtt Besztercén....
Itt is nagyrészt olyan emberek szidják a GG-t, akiknek soha nem volt. Nekem 3 évig volt és volt szerencsém egy olyan csapattal motorozni, ahol kb. 5 ember Gassal nyomta. Volt közöttük ügyes és kevésbé ügyes. Mindenki szerette. Hozzáteszem, ezek 1x éves gépek voltak. Jelenleg ketten 2012-es és egy fő 2015-ös EC300-al hajtott.
Tudom, hogy ez kevés, hogy a márka életben maradjon, de szerintem jól motorozható szerethető gép a 300-as.
Ha túl jó lesz a GasGas a KTM majd felvásárolja,oszt csókolom
Mióta ott az indiai tőke van pénz lóvéra
A GasGas alkétrészellátását nem ismerem,de a Sherco-ra volt egy kis rálátásom.
Igaz nem mai (2007) de a szó legszorosabb értelmében semmi sincs hozzá ,de sehol
Nyilván egy friss modellhez van,de nekem pl. a szegedi gyerek egy kislánckereket 10 rugóért küldött
De idomokat már a marsról sem sikerült
A KTM-hez meg van mindenből ződ is és azért annyira nem is szarok.
A KTM TPI-s verziótól tartok picit, hogy elsőre ez nem lesz tökéletes, valószínű lesz itt még faragni való, a nagy tömegű és szélsőséges használatok miatt.
Már az is fura volt, hogy Larsnak elment az EP-n, nem szokott ilyen lenni.
Kíváncsi leszek erzbergben mit alkotnak, bár az szerencsésebb mivel lokáis a terület.
A nagyobb teszt majd az RBR lesz a mociknak.
A legvége meg majd a végfelhasználók tömege, amikor az orosz hegységektől kezdve, a sivatagoik, mindenhol elkezdik nyúzni sokan.

Mi is hiába csinálunk cégen belül különféle automatizált teszteket, stb., mindig van ami kibukik végfelhasználónál, mert olyan dolgokat tudnak csinálni, amire soha nem gondolnál mint fejlesztő persze utána meg jön az, hogy szar a program, a KTM nél is ez lesz, azt fogják mondani szar a motor, holott csak van egy kis félreértés, mégse kellett volna a váltóolajat olajat beleönteni jobb híján a keverőbe, stb :)
Csődközel volt ez igaz, de GASGAS-ba most injektáltak egy rakat lóvét abból indult a 2018 as projekt, csak nem az ablakon dobták ki, de majd kiderül, mire fordították.
Az értékesítésben szerintem rengeteg számít a marketing, sok dolgot el lehet adni nagy példányban egy jó marketinggel a mai világban
Természetesen van az az eset is, amikor a jó termék magáért beszél, de erre szerintem nem várhat a gasgas a korábbi évek miatt.

Nyilván az is működik, hogy védekezel, meg még rengeteg dolog, de van ez a jelenség is, amit írtam.
S nyilván semmi sem fehér és fekete, minden relatív