{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5532222] 2019. 03. 20. 14:34
sanyiaeros
Természeresen àt karburàltam a nagy rezóhoz. Így írtam amit. Az a érdekes, hogy a karburàlàs csak finomit a motor jellegén. Picit jobb lesz alul vagy felül. A rezó csere az sokkal nagyobb külömbség.
[#5532181] 2019. 03. 20. 9:38
duplaerr
Háj! Ha valakinek lenne egy eladó régebbi ec 250-ese vagy 300-asa reális áron Veszprém, Fehérvár környékén vagy egy picit messzebb az írhatna mert vevő lennék rá.
[#5532146] 2019. 03. 20. 7:22
Krisz34
a másik rezóval ha kicsit karburáltad volna, valószinűleg ki tudsz csalni ugyanúgy lineárisabb teljesitményt, csak a motor teljesitményéhez nem kevest adott volna hozzá! Ott van az fmf gnarly és fatty a gnarly alul hoz a fatty felül, de karburációval azért el lehet játszani, hogy hová szeretnéd a legjobb teljesitményt! Egy fatty-t is le lehet hozni egész jól közép tartományra, hogy toljon olyat vele, hogy beszarj!
[#5531935] 2019. 03. 19. 7:56
Sedu
Nálam nagyobb a gond.
[#5531893] 2019. 03. 18. 20:39
szalajtós
Igen. Ott az simabban menne. Olcsobb is. Ezek a hulye amatorok veszik ezt a sarga " hanyadekot" szamarak.
[#5531875] 2019. 03. 18. 19:57
petyarider
Ha beta lett volna akkor azon a sziklan atrepult volna
Csak azert megy tpi ktmel hogy meglegyen szamara a kihivas es szivhasson a szar motorral
Beleptem a Feri fun clubba latjatok?
[#5531829] 2019. 03. 18. 17:35
Yz Laci
Köszi...közben meglett..
[#5531828] 2019. 03. 18. 17:25
dizeles
Ha a videót a youtube-on megnézitek ott látszik ki töltötte fel: Cody Webb
[#5531825] 2019. 03. 18. 17:09
Yz Laci
A telót wp-nek néztem...A szemem majd kiesett mire sikerült... ...Nagyon jól megy...mennek....de nem tudom ki az ember...
[#5531702] 2019. 03. 18. 12:14
szalajtós
Az.
[#5531695] 2019. 03. 18. 11:40
drgonzo1
Sok boldogat!
[#5531624] 2019. 03. 18. 7:45
sanyiaeros
Ja.Először nekem is az tünt fel,milyen jól megy. Majd milyen futómű van neki.Beugrik a gödörbe és semmi gond. Utàna làttam màr ki a csàvó. Màr értettem. Ez tpi? Mert elég jól megy vele.
[#5531592] 2019. 03. 17. 21:06
MAdrián
Úgy is lehetne fogalmazni, hogy a két keréken kívül minden más a két mociban.
[#5531574] 2019. 03. 17. 20:25
Yz Laci
Kimeritö válasz volt...semmi nem maradt ki...köszi.. Sejtettem..hogy a futómü lesz központban...mert ha jó a karburálás..a vázon nem módositottak annyit...hogy hobbi szinten észrevenné bárki is...Nincs tapasztalatom a gyári futómüvel....az enyémbe profi cucc van...
[#5531550] 2019. 03. 17. 19:31
szalajtós
Huh ez mocsokjo! Mintha webb lenne a tankjara irva. A sherkos csavoval sokat motorozik kurvajol csapat azis. Ilyen folyoba evekig elmotoroznék. Sajnos hasonlot se latni semerre. Vagy ha vanis rovid. Ez kilometereken at motorozhato. Beszaras .nagyon tetszik. Mennék.mar enis vmerre. Sajnos a het kimaradt meli volt. Lattam facen mindenki rugat valamerre. Hazafele az autopalyan is 2 milio motoros volt.
[#5531542] 2019. 03. 17. 18:46
Szanyin_81
Nitrometán motoros 2t modell autóval versenyeztem (3.5ccm). Ott bőven volt tuning leheőség abban amit írsz. Nagyon sok gyártó készít különböző alakú rezókat. Ott még egy rezónátorhoz is különböző hosszúságú leömlő könyök csövet tudsz párosítani attól függően, hogy melyik fordulatszám tatományra vágysz.

Hozzáteszem, ez elég durva belenyúlás a gyártó álltal kitalált rendszerbe, aminek jajvarészt több a hátránya, mint előnye.
Az optimális keverék képzés egy karburátoros motornál, minden a gáz áramban résztvevő elemtől függ. A rezótól is. Pl. könnyen lehet, hogy szegény keveréket kapsz egy másik rezótól.
A rezó, a 2T turbó feltöltője. Vagyis több keveréket tud be szívni a rezó álltal keltett vákuum segítségével mint amenyit a motor térfogat meg engedne. Ettől lesz nagyobb a liter teljesítménye a motornak, mint egy 4T szívónak.
[#5531533] 2019. 03. 17. 18:36
sanyiaeros

Sràcok jól nyomjàk.
[#5531510] 2019. 03. 17. 18:02
sanyiaeros
Sràcok. Vissza tettem a hurkatöltőt. Mentem 3 óràt a nagy rezóval.....màr keztem megszokni....mikor a haver elkérte,és mondta ,hogy ez megől. Az a lényeg....hogy ha nem próbâltam volna,el sem hiszem hogy van ilyen. Mondom. A gyàri hurkatöltővel, alapjàrattól a tetejéig lineràlisan nő a teljesítmény. Nem úgy mint egy 4 t hanem inkàbb egy villanymotor kezelhetőségére hasonlít.A nagy rezóval: Megőrülsz. Alapjàratról semmi erő,majd olyan brutàlisan megindul,hogy 4. Be is hanyatvàg. Nem felelàl egyketékre...hanem hanyat basz. És a lènyeg. Ha rezóval ilyen teljesítmény kölömbséget,és teljesen màs karaktert lehet elérni, akkor a gyàrtók miért nem àrulnak külömbféle rezót. Vagy àrulnak.... csak én nem tudok róla...
[#5531474] 2019. 03. 17. 16:01
ini
200órával vettem a huskyt 80 órát használtam, és hibátlan volt
200óránál új dugó lett beletéve motorikusan 100as volt, a lábai voltak szarok de az is meg lett csinálva tökéletesre
bár újonnan nem mentem vele de úgy gondolom semmi része nem lehetett jobb mert minden tökéletes volt
[#5531473] 2019. 03. 17. 15:40
MAdrián
Te is tedd hozzá, hogy csak gondolod. "karbantartott motor esetén nincs sok különbség a 0 és a 200 órta között
nekem sok ismeret nincs"
[#5531444] 2019. 03. 17. 9:12
Banditx
Most milyen motort használsz? Sherco 250 2t 201x?
[#5531426] 2019. 03. 17. 7:52
ini
tedd hozzá hogy egymegfelelően karbantartott motor esetén nincs sok különbség a 0 és a 200 órta között
nekem sok ismeret nincs mert nem sok motor volt de pl a husky telesztóp az otthoni karbantartás után fullszar volt, csika művek rendbetette és teljesen más lett, egyből tudtam olyan helyeken is felmenni ahol addig még sosem
aki otthon generálozta egész jól elbaszott mindent én meg szívtam vele egy idényt, és azt hittem én vagyok a béna
[#5531419] 2019. 03. 17. 6:51
Jaxy
Lenyegeben nem sok kulombseg van egy 10 u.o. motor es egy 200u.o. motor kozott hacsak nem vagy topp vesenyzo,mert mind a 2 pont ugy megy es szolgal.A kulombseg a 2 kozott valahol a vaz,futomu motor komboban volt erezheto.A 17 es futomuje alapon jobb volt a 17 es fos lagy futomujehez kepest ugye amit ugy fejlesztettek,hogy a kompresszios szelepet kihagytak belole(itt is latszik ,hogy a ktm a kezdo endurosoknak fejleszt elsosorban es ha versenyezni akarsz akkor nyulj bele a zsebedbe,ved meg a 10enezereuros futomuvet)ami allitasi szempontbol egyenlo a nullaval,hiaba csavargatod es varod a valtozast...na de legalabb a 12 esnek a futomuve nem logott alattad mindt a hintalo.A motor karakterisztikak is total kulombozoek voltak,alapon a 12 es is egy szar volt amig Csokimester ki nem segitett volt a karburalasi beallitasokkal,de a 17 es is ugyan ebben a cipoben utazott,mert alapon az is egy igazi fuldoklo fos volt ,holott a 17 es motorja mar total uj blokk es uj tervezes volt,aminek a legnagyobb elonye az hogy nem razott mukodes kozbe es nem hullt le minden a motorrol,de ugy gyarilag eleg sokmindent elbasztak rajta amiket mostanra 19 es modellre javitgatnak lassan.A legnagyobb valtozas a 2 modell kozott az a motorozhaytosagba volt.A 12 es egy ocska fapados iranyithatatlan motornak erzodott miutan a 17 esrol leszaltal.
Jo lenne ha a ktm-ek nem csak a mai trendnek csinalnanak motorokat,hanem a minosegbe is jobban odafigyelne,hogy ne a chinai filinged legyen egy tpi-rol leszalva es utana dobod el mert minden szarramegy benne 2 szezon utan.Nekuk most ez a trend,az uj narancsborbe ultetett egyhasznalatos tpi motorokkal hoditani a piacot es nem egy tartos utokepes motort fentarthatosaga,hanem a biznisz mozgatasa,forgatasa,alkatreszek hegyeinek eladasa de ezt mind ugyesen ugy ,hogy egy nagyon jo filingu motorbizciklit csinalnak amin elvezet motorozni,kezelheto tulajdonsagokkal hobbista endurosoknak csinalva.Mikor kinovod magad mindt ceg es brand akkor is piacon kell maradni es a modositasok valtoztatasok kell hozz,hogy piackepes maradj,mert csak a kiens erdeklodesevel tudod fentartani a termelest,piacot,de mindazt ugy,hogy ne a gyartas karaa menjen..lasd itt,sorban allas akar a 90 es evekbe a kenyerert..epp nem verekszenek az uj motorokert :)))lassan mar csak a karbisokert verekszenek,kidobnak egyet kettot a piacra hadd szokjenek az emberek...vesznek egy ket darabot es a fel orszagnak csorog a nyala az uj motorert,es persze mindt tudjuk a legjobb motor mindig az uj motor,sosincs hibaja sosincs ellenfele....ez egy erdekes marketing fogas,levezetes.
A mai piac nagyon ehes a minosegre es higyetek el ebben a sportban a penz ezen a szinten nem szamit akkora szazalekba mindt amit a marka nyujtani tud.Ha lesz egy jobb motor dragabban ,jobb felszereltseggel azt ugyis megveszik,markatol fuggetlenul....a piac mindig valtozik,a vasarlo,felhasznalo nem fog soha de soha akkora szazalekba markahu lenni,hogy a piac fentmaradasan segitsen a markanak..Ha jon egy jobb egy utokepesebb a piacra az fog teret hoditani,fuggetlenul attol,hogy te evtizedekig kinyaltad a klienseid segget...fakepnel hagynak,es elhuznak a kezenfekvobb jobb termekek iranyaba.Ra ull,bele ull,meg kostolja,jobbnak bizonyul,masabbnak,erdekesebbnek,izletesebb,erdekesebb es maris elcsusztal egy kliensedtol.
A csucsra mikor fel ertel akkor vagy csak igazan bajba...es hogy mikor ersz fel igazan a csucsra az mar csak attol fugg,hogy mennyire vagy a klienseid fejeben,mennyire latod elore es tudod elore a piac elvarasat iranyelvet....es ha ezek mukodnek akkor kiraly vagy..maskepp csak voltal.
Nahh johetnek a tragyadombok ram a ktm ajnarozasa miatt.
Szeretem a legujabb motorom..mert ez van :)
[#5531368] 2019. 03. 16. 21:04
naturakét1000
hy kolbik..akkÓ nem lettünk előrébbb...
nem mosom Qton..itthon szeretem tisztogatni nyalogatni :-)
valami alutisztítót keresek ami nem marja meg a csavarok fejét 2 perc alatt.
egyébként ez a nerta ez nagyon fain...tiszta csillogó az egész...10:1 ..ben...aluminuimot os azért szépen tartja... lehet ha az aluk tisztításához erősebben 5:1 ben kevergetném .. azt is szebben tisztítaná...de félek tőle mert haver azt mondta ez erős lug és mattitja a z eloxos dolgokat

Jaxy.. örülök hogy az aktuális gép az aktuális favorit... nekem is.. én sem tudnám elképzelni hogy más gépem legyen mint a mostani...
Norbi haverod mikor itt volt... ő sem panaszkodott ..
kivéve arra hogy nálatok még akkor erősen tél volt.. mikor itt a tavaszba hajtogattunk...

Sedu.
nekem a csuklóm bánta az utolsó nagy balfaszságom...2 hete alig birtam járni hajtani...de már elmult.. hála a dic-lac csodaszernek
[#5531359] 2019. 03. 16. 20:10
Banditx
Lemaradt a kép....