{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5647639] 2020. 10. 18. 20:49
shiftktm
Szia érdekelne. Privátban mwgbeszélhetjük a részleteket. Írok.
[#5647557] 2020. 10. 18. 18:38
jtomas
Szia, nekem van egy eladó 7.1 110/100 18. Valamennyit lehet mentek vele, de nem igazán látható nagy kopás rajta.
[#5647470] 2020. 10. 18. 11:25
MuZ
" a héten szert tettem egy kérdéses múltú FSE 450-re."

Szerintem vedd fel vele a kapcsolatot.

http://prometheus-art.lapunk.h...
[#5647450] 2020. 10. 18. 10:16
shiftktm
Köszi Janó! Megrendeltem, kíváncsi leszek mikorra jön meg!
[#5647439] 2020. 10. 18. 9:14
jano72
[#5647415] 2020. 10. 17. 23:05
PanyaSandor
Sziasztok!
Elég új nekem ez a GAS GAS téma, a héten szert tettem egy kérdéses múltú FSE 450-re. Lehet lesznek érdekes kérdéseim, mert a legutóbbi emlékem a terepmotorokról egy XT 550 volt kölyökként. Azóta csak utcai sor4.
Szóval! Milyen motorolaj kell ebbe a szekérbe? Ír a motul is mindent, mások is mondanak lényegében minden félét! Segítség kellene!

Köszönöm!
[#5647387] 2020. 10. 17. 20:57
-Petya520-
Bocs ez nem ide
[#5647386] 2020. 10. 17. 20:56
-Petya520-
Kuplungkosar
[#5647361] 2020. 10. 17. 19:24
jano72
Elvileg Zsír úr foglalkozik vele.
[#5647348] 2020. 10. 17. 17:58
shiftktm
Sziasztok!
Régen írtam már ide, de hátha tud valaki segíteni. Gibson gumit honnan lehet beszerezni? Tudtok kontaktot, aki nem csak ígérget, hanem küldi is
[#5646760] 2020. 10. 15. 9:47
ini
így vettük hogy nincs benne
igszándiból a csatlakozója sincs meg, bár nem nagyon kerestem
amugy nagyon jól megy a motor csak húzni kell egy kis gázt indításkor, és nem pöccre indul mint hidegen hanem körbeforgatja a főtengelyt 3-4x
[#5646758] 2020. 10. 15. 9:22
Sedu
nagyon kibasztál szegény motorral! O2 pont hidegen nem számít, menet közben fontos lenne.
[#5646664] 2020. 10. 14. 16:25
ini
az a jobbik eset hiszen napi 1x kell csak hidegen indítani
nem tudom változna-e valamit ha visszatenném az oxigén szenzort, mert most tuti valami emulátor van benne hogy lökje a kaját bő nyállal.......
[#5646639] 2020. 10. 14. 14:43
-Petya520-
[#5646593] 2020. 10. 14. 9:26
Sedu
Az enyém hidegen nehezen indul máskor szuper.
[#5646592] 2020. 10. 14. 9:25
Sedu
aztán hazatolta felújítani
[#5646514] 2020. 10. 13. 20:07
-Petya520-
Na akkor jo, nagy baj nem lehet
[#5646512] 2020. 10. 13. 20:01
demzsolt2
A könyvében N2ZK tű van a 4.-ben 165 ff-el, de ehez képest az általam a javasolt, vagy a mi most benne van, az előre lépésnek számít..
[#5646511] 2020. 10. 13. 19:57
-Petya520-
Aha èrtem, regi tuvel (n8rg)nem tudom probalgatni mert eltort,de szerintem jo lesz ez.kozben megtalaltam könyvèben is a variàciokat tàblàzatba,magassag, celsius stb.hez, tanulmanyozom, meg beszelgettem egy regi nagy mesterrel...
[#5646505] 2020. 10. 13. 19:30
demzsolt2
Alpjárati 42-vel Ktm csak krosszozni jó, ilyen évjárat.. A tű pozíciót felülről számoljuk, ez a szabvány, de középen tök mindegy.. Te alul is szegényítettél az N8RH-s tűvel, mivel a "H"-s vastagabb, meg a főfúvókát is kisebbre raktad.. Én csak a főfúvóka csökkentést ajánlottam, ami gyakorlat szerint működik.. Ha jól emlékszem a 2013-ba V-force 4 membrán van, így 175-178 ff is jó lehet N8RG-s tűvel.. Jó az N8RH-s tű is, de kevésbé nyomatékos vele alsó tartományban.. Ezeket befolyásolja a kipufogó is, a levegő csavar is, stb.. A 2016 300 Ktm széria beállítás 35, N8RG 3.-ba, 172 ff és 2 a levegő de ebben nem Vforce 4 van..
[#5646491] 2020. 10. 13. 19:03
Ax3l
én csak húzom a gázt nem karburálok
[#5646470] 2020. 10. 13. 18:28
ini
minket az is szopat
hidegen egy pöccre indul melegen meg gázt kell húzni, túl dús a keverék
de ha úgy állítom be hogy melegen is jól induljon akkor szarul megy
[#5646467] 2020. 10. 13. 18:24
GD
[#5646466] 2020. 10. 13. 18:19
Sedu
ezért járok injektorossal...
[#5646459] 2020. 10. 13. 18:00
-Petya520-
Olyan nagy szegènyítèsről azert szerintem nincs szo, elozo szettnèl tiszta benzin volt a gyertya allandoan,