{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5586124] 2020. 01. 18. 14:57
drgonzo1
Igaz, de előremutató megoldás volt. -már több mint 80 éve.

Amúgy egyszerű negatív terhelésnél jelentkezett a probléma, akkor is ha talpon repült. Egyszer egy An 2-est nekem is sikerült berotyogtatnom, felhúzásból való átnyomásnál, viszont s súlytalanságot elérték a hátul ülők.
[#5585951] 2020. 01. 18. 7:34
sanyiaeros
Szemèttelep? Dehogyis. Tunig karbi, ès mint írod az mz jól teljesít.De 300 as 2T endurón mèg senkit nem làttam panaszkodni, hogy gyenge. Ezzel is az volt a gond, hogy paraszt volt mindehol.
[#5585944] 2020. 01. 17. 23:19
GD
Ez igaz, bár esetünkben ez a példa kevéssé releváns, mivel a terepmotort - a vadászgéppel ellentétben - nem annyira üzemszerű huzamosabb ideig fejjel lefelé járatni.
[#5585943] 2020. 01. 17. 22:41
drgonzo1
Ha megvan a megfelelő also-felső méretű/profilú tű, utána a finomhangolást a tű forgatásával lehet állítani.

Nyilván kevesen akarják a tengeren túlról rendelni, meg heteket várni a tűkre.

A porlaszó elég jól kiforrta magát, nekem bejön, hogy valaki vállalkozást mer rá alapítani egy eltérő műszaki megoldásra.

Főleg, hogy a befecskendezős messerschmitt már 1940ben felűlmúlta a porlasztós spifire-t.
[#5585941] 2020. 01. 17. 22:11
drgonzo1
A leggyorsabb drag mz lectronnal fut, kb mint a sor 4es 600asok.

Ami itt volt, azt felrakták ahogy kivették a dobozból, nem tetszett. Ennyiből ne küldjük már ki a szeméttelepre.
[#5585940] 2020. 01. 17. 22:00
drgonzo1
Gyertyafénynél! -mert csak úgy hangulatos.
[#5585939] 2020. 01. 17. 21:55
drgonzo1
Én csak műkedvelő vagyok, de a kétüteműt ha bedúsítod, csökken a teljesítménye. Az enyhén szegény keverékhez képest meg pláne. Bármilyen módon juttatod be az égéstérbe a gázt.
[#5585934] 2020. 01. 17. 20:36
demzsolt
Ez csak beállítás kérdése, de ennek pont ez a legnagyobb hátránya, szemben a hagyományos karbival, hogy csak a különböző profilú tű (metering rod) cserével állítható..
[#5585862] 2020. 01. 17. 14:12
sanyiaeros
Nàlunk volt okos karbi egy sràcnak. Vadi új motoron. Exc 300. Hamar megszabadult tőle. Sok mindent tud...csak azt nem amit elvàrsz egy motortól. Kezelhető legyen alul közèpen...felül meg menjen mint àllat.
[#5585855] 2020. 01. 17. 12:39
szalajtós
Ha sikerul venned egy okoskarbit...en vevo.lennek a "hülye " szar keihinre. Neked ugy is csak lom lenne a garazsodban..
[#5585853] 2020. 01. 17. 12:25
demzsolt
Hideg téli estéken mikor összeül a család, lehet nézegetni a benya szintet..
[#5585852] 2020. 01. 17. 12:23
demzsolt
A cég azt írja hogy finomabb porlasztás és jóval alacsonyabb fogyasztás, plussz nincsenek rajta túlfolyó csövek, ahol tudná csöpögtetni, így nem igazán értem hogy mitől nőne meg a fogyasztás...
[#5585819] 2020. 01. 17. 8:57
Sedu
Elég az oldalába egy ablak mint az olaj kukucskáló
[#5585677] 2020. 01. 16. 14:20
szalajtós
Plexibol tudsz ragasztani.
[#5585671] 2020. 01. 16. 12:38
Szanyin_81
Az átlátszó úszóház nagyon jó ötlet. Lehet ilyet kapni utólag? 18' EC300 karbira.
[#5585656] 2020. 01. 16. 9:57
Sedu
Sok jó ötlet van benne, szerintem a lecsiszolt tű miatt nagyon megnő a fogyasztása. Szegény gyerek alig tudott megmaradni a motoron...
[#5585633] 2020. 01. 16. 5:39
szalajtós
Ebbe benne van az összes beallitas is.
[#5585632] 2020. 01. 16. 5:36
szalajtós
Az àra.
[#5585630] 2020. 01. 16. 0:43
demzsolt
Neked van ilyen..?? Ebben mi a csemege..??
[#5585415] 2020. 01. 15. 14:26
GD
[#5585385] 2020. 01. 15. 12:50
gtgt
Sziasztok, ec 300 vásárlása előtt állok, lelkes olvasó vagyok a forumon, egy kis csemegével érkeztem:

https://www.moto1pro.com/endur...

google fordító barátunk segítségével elég érdekes dologra bukkantam, nekem nagyon tetszik, Smartcarb 2, okoskarburátor magyarán, remélem tetszik és nem temetjük a 2T!
[#5585232] 2020. 01. 14. 15:37
Banditx
Értettem. Vegyél egyet, egyre jobbak! Tényleg!
[#5585231] 2020. 01. 14. 15:33
Banditx
Igen, és te sherco - t írtál!
Állj le a cuccal!
[#5585202] 2020. 01. 14. 12:28
GD
;t=0s
[#5585173] 2020. 01. 14. 7:33
-Petya520-
A fórum neve Gasgas.