mert ott történk defornitás kiégnek a lágyacélok és szenesedik a szerkezete a fémnek (de te ezt vágod mint a szappant szakmádból kifolyólag) viszont ha ésszel melegítik és ott ahol kell, szinte eredeti állapot nyerhető vissza, csak el kell felejteni a gyors lehűtést meg vannak még fogások amit a lakatosok tudnak.
pedig úgy 100x könnyebb melózni a vassal! Ugyan is mikor a gerinccsőbe másik csövet merőlegesen behegesztek a meleg elhúzza a gerinc csövet és a hegesztés végén ellenmeleget kell adni neki. (bevallom őszintén én még a CO hegesztéstől is tartok hogy odakerüljön valami, Pedig ahogy néztem igen erősen barkácsolva van már ott! De a képek nemsoká árulkodnak!)
mindjárt ragadok 1 fotóaparátot és lefotózom a már lebontott motort és a jelenséget amit javítani kell.
akkorákat csattog mint áááállat! Még talán tudok rajta húzni egy kicsit, de elnyúlt mint a rigalánc :(
, mióta megvan az Aprilia állandóan fórumozik ő is. Végre ideadja a gépet (de csak addig míg iszok egy kávét) és persze ő marad bejelentkezve.
.
Ritkán jön ide fel