Ilyet ki mondott? Nekem szerkezeti megoldások a CB-n jobban bejönnek. A GS-t gyártják vagy 89 óta (GS400) A CB-t meg 97-től (Ha jól tudom, mert a CB 400/500 four, az full más)
. A Balázs által mutatott killernek viszont be van fenekelve a benyúló csöve és az oldala van perforálva több helyen körbe. Állítólag ez hatásosabb és az alapjárati dörmögés (amit imádok) is megmarad.
Én csacsi meg elhittem, hogy ami neki megy, az nekem is fog!
És úgy, hogy ültem suzuki gs5OO-on is!
, meg kerestük a CB 500-at
, CB1-et (ez a 400-as kis Hornet
) GPZ500, CB400 four, GSF400 Bandit (ez a vtech miatt bukott, meg bizonyos váltó hibák), RF400 u.a.... stb. stb.
, úgyhogy vagyok objektív. Vagy nem?
Szóval nem szenvedek típus vakságban.
hosszabb ideig akkor a főtengelynek annyi lehet. Több szerelő mondta. Amúgy a Honda az csak inkább motor nem?
Valszeg. töméscserét rendel az orvos.
, és hát a heggesztés, meg festés, meg beszerelés... Mivel ezeket én önerőből csináltam ezért "csak" a festékspray-re, a kapcsolóra, a relére, és a csatikra kellett pénzt adnom.
kihozta a műszert, és .....hát jóval felette vagyunk.
Ha kiput cserélsz szólj! Valószínű igényt tartok majd a dologra!
Én is féltem de nekem nem mértek pedig elég szigorú helyre mentem! mondjuk beraktam a hangtompítót amit itthon fabrikáltunk de nem sokat vett le!
Ahogy átment a vizsgán kikaptam és már úgy melegítettem be
Remélem a következőn átmész!