fura..
Ha E-mail-os akkor a szobbal/kúúkac/gmail.com-ra légyszi!
(király fogyasztással!)
. Úgyhogy ha valakinek nem válaszolok az ezért van.
lehet csak elírtad..
. De azt se rakom a motorba.. jó igy ahogy van.
aztán rájöttem hogy nem! nagyon szép hangja van! Nem kell erre sportdob jó igy ahogy megfúrta az előző tulaj
! Őszinte részvétem neki hogy sikerült az indőmet húzni és nyerni ezen kb 1000FT-ot! Köszi! (a többi hely is kb ilyen típusokkal volt megtöltve de ők csak 1 kannával jöttek!)
Injektor tisztítón gondolkoztam egy darabig, aztán lebeszéltem róla magam.
kb. ennyit szoktam tenne vele.
Régebben miután megszünt az ólmozott benzin, sokat lehetett hallani az ólom pótlásának fontosságáról. A mai modern gépek nem igénylik ezeket az adalékokat, de az olyan régebbi csatalovak mint az enyém is szerintem igen. A sorkettes 250-es Hondába sima ólompótlót tettem a benzinbe, hogy biztosítsam a felsőkenést főleg a szelepek védelmében. A CB-1 már a SPURI nevezetű kenőanyagot kapja, ami állítólag tisztítja a karburátort (injektort), felsőkenést biztosít és hűt, valamint diszpergálja az esetleg összegyűlt vizet. Úgy hírdetik hogy az autó energiaitala. Már a második flakont használom és szerintem nagyon jó. Van valakinek tapasztalata, vagy esetleg ti használtok valamit?
neked anno nem emlékszel mennyi idő alatt lett meg a származásellenőrzés?