. Miután kijutottam a saras részről, le kellett szedni az első sárhányót, hogy elforogjon a kerék! Szóval ez valószínűleg a nem rendeltetésszerű használat miatt volt.
Tényleg nem olcsó és ha a gyári még hibátlan akkor nem feltétlen kell cserélni.
Szép lett és örülök, hogy valóra vált a régi álmod!
(nagysokára!) A teljes festés elmaradt,sajnos,de a váz+a hozzá tartozó sok kütyü+1-2 dolog azért meglett,bár olyan nem is tudom...JÓL ÁLL NEKI A TÁVOLSÁG
jellege van az egésznek. De legalább nem rozsdás
! Tettem volna fel képet,de sajna nem megy(egyéb okok végett). Nézd meg a Veterán fórumon, ha gondolod,a Híres név alatti galériában van fent pár. Jó gurulást nektek+örök hátszelet
(ja! a hátszél csak az enyémnek kell?!
)
pusztán kíváncsiságból ja és milyen intervallumban elvégzendő?
. Azèrt ötlött fel bennem ez a hülye kèrdès, m. Pesten csak a belső rèszt akarnák 3600-èrt adni, míg a teljest 6300-èrt. Akkor ez mèg szállítással is megèri, hisz összesen 5000.
Láttam vagy 100 minit
meg megjárattam az új gumit