Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vele már beszéltem és egy balesetben sérült a dobja úgyhogy nem tudja ideadni mert ami most van rajta az marha sokba került és nagyon nehezen rakták rá...
Hát ha minden gát szakad...de szerintem van hozzád közelebb lakó CB500-as, pl. a Vadas Tibi szerintem közelebb lakik. Nem hiszem hogy szívesen utaznál 2X250 km-t csak úgy... (Pest körnéykén lakom)

Elég durva ez a január 1 után no karbis buli, én erről nem hallottam, meg is kérdezem a külf. mot. topicban!
behozni lehet csak rendszáme nem lesz az életebn sem
Persze lehet hogy az uj készletet még kisirták a márkaképviseletek.
De elvileg ugye a használt autóknál is lehet behozni még akár veteránt is, nem?
hát én ma voltam műszakin és volt ott 6 Hyosung ! msot esett le miért ! pedig a srác is mondta csak hirtelen fel sem fogtam hogy az enyém is karbis és marhára kell kapkodnom..
Bocs hogy belevauzok:D A Suzukinál kérdezem miért ez a nagy akció a GS-ekkel? Tán nem lehet jövöre forgalomba helyezn? Kereken tagadták. Szoval lehet jövöre is, de már nem hoznak többet be Mo-ra (máshová még fogják gyártan)- de a végeredmény(ok) valószinü ugyanaz mint amit te mondsz.
az indexet nem én szedtem szét a srác aki nézegette ő mondta hogy rohad vmi IC !

amúgy most is megnézték az indexet azzal nem is lett volan gond csak a dob... az nagyon nem tetszett nekik...
ááá gecc ! január 1 után karbis motort ne mehet forgalombahelyezni !

ha minden gát szakad és semmit nem tok kitalálni végső megoldásként nem adnád kölcsön a dobod némi anyagi ellenszolgáltatásért?
Áhh, sorry! :) mindig meglepődök ha rajtunk kívül ír ide valaki! Pedig jó lenne sok jó CB 500-ast látni a topicban. No, de természetesen kedves GS 500-as barátainkat is szívesen látjuk!

Úgy véled, hogy az indexet nem fogják bekapcsoltatni? :) Vagy direkt szívatod magad? Mert ha lesz jó kipud, akkor átmész, de ha az index vacakol, akkor megint visszadobják... Azt mondtad, hiába volt ismerős.

No mind1, te tudod! Amúgy milyen IC kell bele? Szerezzek? Írd le a típusát
index továbbra is rossz ! egy IC el van rohadva benne

nekem fékerőt meg iylen szarokat nem néztek volna ... a dobon messziről látszik hogy nem gyári mivel karbonból van keresett rajta vmi irásokat nem talált igy nem csinálták meg !
kötekedős ***** amúgy a Nyíiregyi KPM esek
oldpietnek irtam :D
amúgy nálam a "nagyon alaposan megnézik" azt jelentette, hogy ugyan azt csinálták vele mint más normál motorokkal...

Fékerő mérés, ref/tompított, duda, index, féklámpa.

Meg megnézték, hogy van-e lamdaszonda--- katalizátor, hanyas eu kategóriába sorolják. És kéz csók.

Lehet ott kúrtad el, hogy odaszóltál, hogy ne foglakozzanak a kipufogóval öregem... Amúgy lehet nem is tűnt volna fel nekik, honnét tudják, hogy melyik a gyári? De valószínűleg KPM vizsgahelye is válogatja, hogy mennyire szekálnak.

Az index jó már?
most valamit összekeversz, az én motorom olaszországból lett behozva... sosem volt itthon forgalomba helyezve, de ezt már mondtam egyszer.

Nekem a vázon van rajta a kormánynál a dB érték, az alvázszám környékén.

Valóban a dobon is vannak valami feliratok emlékem szerint, de nagyon rossz helyen, alig olvasható.
azért mert a tiéd már volt Magyarországon forgalomban...
ami most először vizsgázik azt nagyon alaposan megnézik
msot irtam valakinek akinek CB je van ! ha ideadja akkor nicns ilyen gond...

amúgy nem mérték meg mert nekik mindenféleképpen vmi belevésett ksi felirat kellett :S amúgy sztem a 60db sem érte el ahangja! sisak alatt nem is hallottam hogy jár a motorja...
Erre kiváncsi vagyok hogy mérték-e a hangot.Ezt ugyanis még senki nem igazolta, legalább is én nem olvastam ilyíenről. A GS-em 94 dB van ráírva.Elvileg az E betünek benn kell lenni ugyanugy mint a lámpákban, azt nézhetik. Én volt hogy motorbeinditás nélkül áttóltam a gépet a vizsgán.
és megmérték a hangkibocsátást dB-ben?
mert ha a (~100dB?) érték alatt vagy, akkor szerintem kurvára nem szólhatnak bele, hogy milyen a kipu.

minden esetre kínos ügy... Vegyél egy gyári CB500 dobot, oszt kész... (bontó?)
a dobbal volt gondjuk ! ismerős odaszólt hogy ne balhézzanak azt mégis...
no mesélj, mivel szivattak meg?

egyébként kérdezz mást, én csak hétvégén leszek otthon---így a motor sincs most velem (sajnos), nem tudom megnézni a kiput
nekem van cross is de azon már azt sem tom mikor ültem utoljára
benne vagyok a gurulsában !

igen az enyém is olaszból van !
nbeked a gyáridobon vannak vmi jelzések beütve? lécc nézd már meg nekem mert ma beszpoattak műszakin
két hengeres motor karburátor szinkronizálásához:

http://faq.ninja250.org/index....
Meg volt az olajcsere, olajszűrő csere, légszűrő csere! :) Annyira nem is volt veszélyes... Meg egy laza 80 km-es tekergés több részletben (lefagytam volna). Ami kellemetlen volt, hogy csupa sár lett a vas, moshattam le után... És persze szutyok ködös idő volt. Legközelebb nem viszem ki ilyen undorító időben.

Kéne egy endúró