Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm! Hálás vagyok mindenkinek a válaszáért. Ha minden igaz akkor már holnap el tudok menni megnézni .
Üdv BLACK&RED. Szép a motor valóban. Lehetne egy kérésem ? A bukócsöveket le tudnád fényképezni .Megpróbálnék készíteni magamnak. Köszönöm előre is.
Szia !
2014-ben vettük meg lányom következő motorját Honda cb 500 24Kw-os szintén. Németországból való ! 26000 km volt benne ! Német országba Honda szalonba volt ./leinformálható volt/ A gyári fojtás a mai napig benne van ! Mivel lányomnak A2 jogsija van nem is szeretném kivenni belőle ! Megtanulni rendesen motorozni bőven elég ! Megvétel után szerelőmmel átnézettem és a kőtelező dolgokat mind cseréltettem ! Mivel a fojtás benne van így 8000-res fordulat fölé nem lehet forgatni ! De a blokkot sem lehet megölni ! Remek vétel volt ! Imádja ! A kötelezőn kívül két teleszkóp szilenttet kelet cserélni ! Vétel utáni fotó
Kép a motoromról.
Üdv: 2013-ban vettem egy Olaszországból behozott CB500-ast (1998-as) Nagyon szép kifogástalan állapotban óra szerint 43000km-rel.Kb. fél év múlva megnézettem szerelővel a karburátor szinkront, azt mondta alig van eltérés.Megmérte a kompressziót is 13,5 volt mind a két hengerben. Azt mondta hogy ez szinte gyári érték. Azóta is csendes nagyon jó gép. Na most lehet meditálni, hogy vajon 15 éves korában valóban csak 43000 km volt benne, nem tudom. A papirjai alapján 1gazdája volt végig.
A fotókat kinagyítva átnéztem, elképzelhető , hogy ennyi a tényleges kilométer.
Jó egészséget Neked! Ezt a km-t én is kissé keveslem. Lehet számolni évi 3-6 000 km-t! A Simsonba belehajtottam egy év alatt 5500 km-t. Nagymotor és autó mellett . De elképzelhető hogy ténylegesen ennyit ment. Alaposan nézd át , lábtartó gumi kopása pl. Egy biztos a kompresszió-mérővel kopást, nem szabad, hogy tudj mérni. Mindkét hengerben tizedre azonos nyomást kell mutasson. Sok szerencsét hozzá!
Üdv mindenkinek ! Érdeklődnék a véleményetekről :

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500-9733737

Szerintetek? Mire figyeljek oda ha elmennék személyesen megnézni? Létezik ,hogy a km óra vissza van tekerve? (irreálisan kevés ami benne van életkora alapján ,viszont tudtommal már lekérdezhető egy telefonnal az előélete valamint bűncselekménynek számít ha valaki visszatekeri....majdhogynem nyugodtabb lennék ha 30-50 ezer km lenne benne :)

Egyébként CBF-et szeretnék leginkább (de csak a kinézete miatt), viszont azoknak iszonyat magasan van az áruk...és ahhoz "BANK-bácsihoz is be kellene kopogtatni amit nem szívesen tennék.
Előre is köszi mindenkinek aki megtisztel a válaszával.Remélem hamarosan mint cb-cbf tulaj fogok közétek írni . :)

UI:. Van itthon kompresszió/végnyomás mérő a háznál ...megtudnátok még azt mondani,hogy mi lenne az optimális érték a hengerekben?
Köszönöm a tanácsokat motorolaj ügyben. Motul 5100 lesz!
Én is Motul 5100-et használok évek óta, és én is jónak találom ezt az olajt.
Sziasztok!Kőszőnőm a válaszokat és a fényképeket az űléskitámaszto témában!:)Én azt hittem hogy csak az én motoromrol maradt le de ezek szerint nem gyári tartozék.Bár nem értem miért ez a szó szerint filléres alkatrész maradt le rolla...
Motul 5100-et használok és meg vagyok vele elégedve. Ha visszaolvasol sok - sok oldallal korábbra (kereső használata javasolt), akkor találhatsz több hozzászólást is e témában.
Sziasztok! Boldog új évet! Széles, napsütötte sima utat , és szerencsés megérkezést mindenkinek! Szeretném tudni, milyen olajat ajánlotok a cb-be? Nekem Repsol 4T-set ajánlottak. Mi a véleményetek?
Közben leméreteztem én is az enyém, hátha segít.
Ez -ha fölnyitom az ülést- automatikusan a helyére ugrik. Lehajtás előtt az ülés aljához emelem és azzal lezárva szépen elvan a számára kialakított részben. Húztam még rá egy vékony szilikon csődarabot is, hogy menet közben ne zizegjen fém a fémen.
Megnéztem. Az első képen halványan de kivehető, hogy az ülés aljára fel lehet hajtani használaton kívül a kitámasztó rudat. A CB-nek viszont más a zárja mint a Xelvisnek, és ott pont a zár ellendarabja van, amibe a zárnyelv beleakaszkodik, így nálunk oda nem lehet felhajtani. Vastag drótból hajtottam gyorsan egy próbadarabot. Megtartja ez is ülést, de ha lecsukom, akkor kicsit játszani kell vele, hogy hol nincs útban a zárnak. Sejtésem, hogy professzionális megoldást nem fogok találni. Elfér az ülés alatt, ha már le van csukva és így kinyitásnál elég 1 kéz hozzá. Felhajtom az ülést és már rögtön a helyére talál a kitámasztó. :) Majd ha jobban ráérek, akkor azért hajtok olyan anyagból, ami erősebb ennél a drótnál.
Már mint a kitámasztót hova lehet felhajtani?
Ahogy ígértem az üléskitámasztóról a képek:
Nem a legjobbak, de talán látható hogy honnan-hová. Az ülés alján van a "fix" rögzítési pont.
BÚÉK! :)
Boldog új esztendőt neked is Zolibá !
Boldog motorozásokban gazdag új évet mindenkinek!
Két évvel ezelőtt, a Hargita alatt motorozva megálltam egy út menti öreg mézárusnál. Beszédbe elegyedtünk, és kiderült, hogy ő is sokat motorozott fiatalabb korában. Amikor elváltunk, így búcsúzott: ÁLDOTT MOTOROZÁST!
Ugyanezt kívánom nektek is.
Boldog Újévet mindenkinek !!!
B.U.É.K. mindenkinek!

Nem vagyok ellene a talizásnak!!
BÚÉK! minden motoros társnak! Fogadalom is kéne, pld. hogy 2016ban talizunk együtt egyet!
...köszi!...Boldog Új Évet!... és sok,sok km-t!
igazából nagy különbség nincs a rajzok között,de az én gondom szempontjából egyformának tűnik... koszi
Klassz helyeken jártatok, gratulálok :)