Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Én azt tudom javasolni, hogy minél nagyobbat vegyél. Nekem Givi Maxia II ( 52 liter ) dobozom van. Nagyon ritkán veszem le a motorról, sokszor van hogy csak egy flakon ásványvíz van benne, de ha kell bele tudom tenni a sisak mellé a kabátot is így nyáron a melegbe nem kell kézbe cipelni azt is. A menet tulajdonságokat észrevehetően nem rontja és nem is néz ki rosszul a motoron. Nem utolsó sorban pedig elfér benne 36 doboz sör
Ekkora (az én OFF gépemen):
Köszi. Ilyet pont láttam ma fent képesmotoron is. Használtban 28 körül megy. De nem lenne ez nagy?
Picit több, mint a rá szánt kereted, de itt vedd meg: itt a legolcsóbb + ingyen kiszállítás, + 1 db ajándék láncspray (mondjuk ez elég vacak...).
http://www.m0moto.hu/givi-hats...
szia,vannak eladó dobozaim és konzoljaim kifejezetten CB500-ra. Dobj egy üzit ha érdekel. http://www.kepesmotor.hu/motor...
Sziasztok,
Lassan itt a szezon, és gondolkodok különböző alkatrészek beszerzésén.
Tavaly nagyon hiányzott egy hátsó doboz. A platni alapból volt a motoron (monokey) csak nem vettem dobozt inkább pókoltam, sisakhálóztam.
Az esetek 90% ban egyedül mászkálok a motorral. Mekkora dobozt ajánlanátok hátra? Parkoláskor ha valahova odaláncolnám egy megálláskor egy darab normál méretű sisaknak és egy ponyvának kéne elférnie benne. Menet közben a ponyva (összetekerve kb egy db tesco-s szatyornyi,) és egy hosszabb láncnak kéne benne elférnie.
Eddig úgy gondolkodtam, hogy legalább egy 46L -es dobozt választok, viszont ha épp nincs benne két sisak, akkor tök kihasználatlan, és baromi nagy turbulenciát is okozhat a túl nagy doboz.
Márka mennyit számít ebben a kategóriában? (rászánt keret max 30e Ft )
Sziasztok!
Egy darab kormányvégsúlyt szeretnék venni a 2003-as CB500S-hez. Ha tud valaki feleslegest, bontottat, értesítsen.Köszönöm.
Üdv
Viktor
Sziasztok,

A motoron repedt volt a váz is így inkább eladtam egy bontónak.
Hááát, itt első körben a 2 becsúszószár cseréje a kérdés, ami lehet 70000Ft/db is de megúszható akár 5-8000Ft/db áron is. Cseréjéhez viszont olyan szaki kell aki ügyes, mert a tömítéseket (15000Ft, ha jól emlékszem.) jó lenne csak 1x cserélni, és a becsúszószárakat is könnyű satuval tönkretenni!!!

A többi meg olyan, ha nem lukas, vagy letört akkor jó az akár 1-2 szezonig is, míg nem jön szembe egy elfogadható árú db.

Sztm. vágj bele nyugodtan. Ha sikerül a telócsere, és utána kiderül, hogy a váz esetleg tényleg sérült és javíthatatlan is, akkor ugyan úgy el tudod adni a villát ahogy vetted mert figyelmetlen autósok miatt ez az alkatrész eléggé "fogyóeszköz".
Rob33!

Helyedben bontásra ítélném a jószágot! Az eladott alkatrészek árából vennék egy nem töröttet! Egy kicsit elhanyagolt, kinézetre jó motorra is 100ezreket lehet költeni, nemhogy egy töröttre!

Üdv

Kese
Szia Rob33!
Azért ez a motor korántsem enyhén sérült Nem lehetetlen a küldetés persze, de azért lesz dolog.
Egy valamire figyelj majd nagyon oda, az pedig a motor egyenes futása. Sajnos a CB-knek nem erősségük a váz, így sokszor még egy oldalsó csúszáskor is elmegy a motor kerékösszetartása. A te esetedben pedig erre elég nagy esély van, valószínűleg a váz is deformálódott, ha már így elgörbültek a telószárak. Ezt ellenőrízni kell majd egyből az újakkal, így még felesleges. Ha fenn áll a dolog, akkor nagyon zsebbe nyúlós lesz a felújítás, mert húzatópadra kell vinni a gépet, mondjuk szerencsére pont Pesten vannak ilyen cégek, de kb 100 ropiba fáj a művelet, ha egyáltalán kivitelezhető. Gondolom azt ellenőrízted vétel előtt, hogy a váznyaknál hegesztés nem szakadt el az eséskor, mert akkor kuka az egész váz sajna.
Nem akarlak amúgy elkeseríteni, kívánom, hogy ez az írásom felesleges legyen és megúszd a lent felsorolt dolgokkal a felújítást.
Sok sikert és várjuk a képeket a munkálatokról.
Üdv.: Laci
Ugyan Uraim! Ez a rendje módja! Csak az zavart meg, hogy a traktor kihajtására a bordás - tengelyre ráhúzott kardánt csavarral szorítom a helyére! pl. A lánckereket a helyéról lecsúszni nem engedő csavart elég rendes nyomatékkal meg kell húzni.
Csatlakozok Laci véleményéhez ! Röviden : Emberből vagy Józsi!
Sziasztok!

Megint én. A képen látható alkatrészre lenne szükségem, ha valaki tud, kérem értesítsen. Bontott is érdekel. Köszönöm.

Üdv.: Laci
Sziasztok! Nemrégiben írtam,hogy maradt egy ülésem a cb-röl. Itt a kép róla ha valakit esetleg érdekel.
Köszönöm a tippeket, akkor a gyári kialakításon én sem változtatok, ha már ez így bevált és így találták ki. Legalább ezzel is okosabbak lettünk :)
Szép példa emberségből, mert utána néztél és nem esett nehezedre elmondani amit tapasztaltál, még olyan áron se hogy elismerted a korábbi tévedésed. Ritka ma már az ilyen szemlélet, jólesik találkozni vele.
Üdvözletem, pálinkás jó reggelt CB-sek! Ma reggel szétszedtem a CBX-em lánckerék felerősítését és megállapítottam: Tévedtem!!!! Hamut is szórok a fejemre és bocsánatért esedezem !! A lánckerék nem fixen van felerősítve a bordástengelyre ! A lánckerék bordás tengelyen levő része a CBX esetében egy tized mm-el keskenyebb , mint amilyen hosszú a tengely, és a csavar a tengely végében az alátéttel határolásra szolgál, és nem szorítja fixre, mert nem is tudja! Ez japánban elkészített cucc, nem kínai, mert a bordástengelyen nem lehet kopást látni!! Szóval nem baj, ha a lánckerék nem fixen áll a tengelyen!
Ugyanitt dobozok,doboz tartók eladóak...

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Tiszteletem a tagoknak!
Tegnap CB 500 tulaj lettem
Viszont enyhén sérült a drága,esetleg valaki tudna segíteni alkatrész utánpótlásban? első teleszkópok,jobbos oldaldekli,jobbos lábtartó ami érdekes lenne. szerintetek kb. mennyibe kerülne ez a művelet? A motor 2003as PC32-es.
Vagy a veterán CB-n volt... hát nem most volt, de találkoztam már az eltolt és úgy rögzített csavaros megoldással is.
Dehogy a CX az kardános, Andor barátomnak volt olyan. Az XBR-el kevertem össze, jó régi járgány már az is.
A CX kardanos. Mas CX-re gondolsz nem a CX500-ra?
Erre hoztam fel az Aprilia AF-1 példáját néhány hozzászólással korábban, ott is zégerek határolták a bordástengelyen a lánckereket. Amit te írsz olyat a CX-en láttam ha jól rémlik
Nemelyik motoron csak zeeger gyuru van biztositasnak. Egyebkent a honda alkalmazza azt hogy egy lemez ami el van forgatva egy fel ricnivel 2db 6-os csavarral van rogzitve a lanckerekhez. Es a kerek vegulis mozog a tengelyen.