Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Budapesti - t nézzél. Egy ilyen tengerpartos profilképpel vagyok fent.
Hát csaknem! De ha mégis akkor Erdély, és a hágók!
Hát van pár Csák Balázs. Gondolom nem Te vagy a suzukis! Hétfőn nyomozok még! A gyerekek a nyakamon vannak!
Ha még élek addig és idoben szólsz mehetünk. Csak lóvé legyen. De ki tudja még mit hoz addigra ez a mostani jó horvát magyar viszony?
Akad kérdés. Nem mentek véletlenül 2017ben Horváthba 4-5 napra? Én tervezek, de úgy tűnik minden haver megfutamodik. Egyedül menni meg nekem nem olyan mókás! Akkor lesz a mocim 10, én 40, és ezt meg fogom ünnepelni ezzel az úttal!
Az üléssel nem volt probléma, Andor mester átszabta a régi 18 éves darabot, így nem volt zsibbadás és egyéb probléma. A feleségemnek csináltam egy jó kis háttámlát, így néha menet közben el-el szundikál valszeg a fogyasztáshoz a spuri, és a nem itthoni kitűnő minőségű üzemanyag is hozzájárult. Ami még nagyon tetszett az út során az Szlovénia! Igaz csak sztrádáról láttuk, de az gyönyörű. És az árak sem olyan drasztikusak mint Olaszországban. Bármilyen kérdésetek van szívesen válaszolok.
Üdv Kató
Ohh, gratulálok! Nem semmi! Mi sajnos ezt kocsival léptük meg, mert a párom nem szereti hosszútávon a hátsó ülést. Elalszik 1-2 óra után, így csak a "széles" hátam akadályozza meg, hogy le ne forduljon az ülésről! 4,5 alatti fogyi! Szuupi!
Jó `kis` túra lehetett! Minden elismerésem nektek és a kis Hondának is!
Sziasztok! Újabb bizonyíték a CB 500 legendás megbízhatóságáról:
Idén a feleségemmel Toszkánát látogattuk meg a kis ötszázassal. Ráadásul az út elején az első lánckereket kicseréltem 16 fogasra a sok autópálya miatt: 5500 fordulatnál 120 km. a sebesség igaz nem gyorsul úgy de a fogyasztás még megterhelten sem nőtt. 2812km, 126,28l. benya, 4.49 átlag no probléma a 10 nap alatt.
Üdvözlettel Kató
Csaszi összefutunk valahol Budapesten? Ígértél még egy alapjárat meghallgatást. Én a III. Kerben szoktam mozogni.
Péntek délután ràérek.
Face-n megtalàlsz "Csák Balázs " név alatt.
Tudom a műhelyem nem egy tiszta szoba, de idén pont eddig 2x is szét volt kapva a karbim dynojet állítás miatt, és mindig néztem, hogy tiszta e, figyeltem, hogy kosz ne jusson be, és rendben találtam mindig. Mégis! Na mindegy! Locsolok majd egy kis spurit, viszont a nitro 95 már befigyelt. Még 1x lehet szét "kell"szednem a karbit alapjárati fúvóka miatt, szóval még lesz variálás.
Még arról nem hallottam hogy kárt okozott volna, ha viszont nem bízol benne az a te dolgod, nem is akarlak győzködni.
Azzal már sokat tettél ha leereszted a karbikból a benzint télire.
Szia!

Van hozzá lámpám. 70/6321-829
Az üzemanyag "vallásban" ti mit gyakoroltok?
Sima 95-ös?
Adalékolt prémium?
Vagy csak egyfajta kútnál tankolok mert csak az a tuti.
Lehet keresek valamilyen közbeépíthető szűrőt akkor. És mi ez a Spuri amit bele lehet tölteni a tankba és áttisztítja a rendszert?
Egyébként tegnap is leállt így kétszer a motor. De a már ismert szivatót ráhúzom, indítózok, kicsit jár, aztán indulás tovább módszerrel működik. Csak valamiért ilyen 50Km- ként szereti így megviccelni az embert.
Jövő héten nincs kedvetek valamerre bóklászni? Hétvégén ramaty idő lesz, de 23., 24,-én ráérnék egy kis Pilis-re vagy valami kisebb karikára.
Szivesen! Sok szerencsét!
Természetesen én sem papír szűrőt építettem be, csak illusztrációnak szántam! (Ez volt az első képtalálat a google-ban.) Nálam sincs rozsda a tankban, de az is biztos hogy a gyári szűrőn mégis átjutnak olyan nagyon apró szemcsék amik ezen az ágba szerelhető szűrőn jól láthatóan fönnakadnak!
Persze tapasztaltam az általad említett kicsapódást, kocsonyásodást is, de az csak a hosszú téli állás alatt jelentkezett. Az a vicc, hogy lassan már egy éve porosodik a polcon egy flakon Spuri, de nem bírom rászánni magam hogy öntsek a tankba. Nyáron úgyis frissül az üzemanyag, szezon végén pedig inkább leeresztem ami a porlasztóban maradt.
Köszönöm, írok...
"Fogalmam sincs, hogy honnét és milyen kosz került a karbiba."

Oldott állapotban simán eljut bárhová, aztán kicsapódik, kiválik, és a kocsonyás anyag megtelepszik a fúvókán vagy akár a tűszelepnél is. Nekem alapjárati fúvókát kellett emiatt tisztítani pedig olyan az elsődleges szűrőm mint a új.

Karbitakarítós szerszámkészlet=folyékony csavarhúzó=Spuri
(persze ez is csak akkor segít ha az induló állapot makulátlanul tiszta, de azt nem egy túrán kell elvégezni)
Az az érdekes, hogy szétszedtem a tankom, és a tank alja belülről még szép gyári fényes, ahogy a szűrőm is ép, és szép. Fogalmam sincs, hogy honnét és milyen kosz került a karbiba. Mindenesetre eléggé megrendített! Eddig bármerre, bármekkora túrára simán elindultam, de most elkezdtem gondolkodni egy karbitakarítós szerszámkészleten!
Sziasztok!

Hol tudnék egy 2002-es cb500 hátsó lámpához hozzájutni?
Vasárnap este hazafelé indultamban arra lettem figyelmes, hogy a féklámpa nem ég. Ma felszerelkeztem izzóval, szétszedtem, hogy cseréljem, erre látom, hogy a belseje, főleg a foglalat darabokra van törve... :(
Az ötleteket előre is köszönöm!
Ez a szűrő csak olyan jellegű problémára megoldás ha rozsdásodik a tank, vagy szennyezett benzint tankolunk. A benzinek fizikai tisztaságával ritkán van probléma, az összetételével viszont annál inkább. Egy másik fórumon mostanában beszélgettünk erről, nőtt a benzin etanol tartalma, na meg van benne adalék (pl. a korróziógátló) és valami aromástartalomnak becézett ki tudja mi, ráadásul oldott állapotban gyanta is. A mai benzinek romlandóak, a boszorkánykonyha eredményeképpen megjelennek a kiválások a tűszelepnél és fúvókáknál, főleg a pangó benzinből, a papírszűrő itt annyit ér mint golyónak az integetés. Sokan spurizunk, jó megoldás de még mindig sok a hitetlen, ez se baj, de téli elrakáskor legalább a benzint engedjétek le a csészékből, a tank meg legyen tele! Majd tavasszal nézzetek be más topikokba is, tele lesz túlfolyt és nem induló motorokkal, karbisoknál három hónap állás is elég hozzá.
Nekem egy ilyen üzemanyag szűrő véglegesen megoldotta a problémát. A benzincsap és a porlasztó közötti gumicső szakaszba lett betéve. Elképzelhető, hogy a tankba szerelt szűrő már nem az igazi, de ezen a benzinen kívül nem jut át semmi!
8 év használat alatt ilyen írásokra csak azt tudtam eddig írni, hogy Atya Úr Isten milyen előző tulaja lehetett a gépnek, meg milyen naftát kaphatott a motor, de 2 hete velem is megtörtént! Megyek dolgozóba, és egy jobbos kanyar után egész egyszerűen a motorom 3500as fordulat fölött csak durrogott, és nem ment jobban. Stabil alapjárat, de a fordulet, és erő sehol. Na basszus! Próbáltam melegen, hidegen, mentem vagy 30 km-t, de semmi ez fix hiba! Tank le, karbisapkák le, de a tű, rugó stb rendben, szóval csak az úszó környékén lehet a gond. Utsó próbálkozásképp leengedtem a poharakból a naftákat, meg pumpával felülről jól kifújkodtam a főfuvikat. Minden össze, és indítózás közben még egy kicsit folyattam a benyát a poharakból, majd elzártam, és próba. Mint ha semmi baja sem lett volna a gépnek. Azóta is jó! Szóval azóta átértékeltem mikor valaki jön, hogy egyszercsak valami baja lett a mocinak!