Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Es kifizetned ezert a nagyjabol 300ezer forintot ?
Elhiszem, hogy draga. Ha kapni markasabb, homologizalt 100%-osan kompatibilis termeket olcsobban is, akkor en sem vennek Bodist.

Ha nincsen a motoromra valo, akkor felejtos minden ilyen marka.

Amugy nekem Akra van, jo is, szep is, minosegi is. Innen konnyu gondolatban elkalandozni. Azert nem cserelnem le egy masik dobra sem...

Mondjuk egy Yoshimura azert elgondolkoztatna, ha ajandekba kapnam...
Nem nevezném a Bódist olcsónak. Anno én is megkerestem őket. 20-30%-kal többet mondtak, mint amibe az Arrow reendszer került...
Arról nem is beszélve, hogy az Arrownak valóban van homoligizációja PC41-re.
Folosleges viszgan kivul, MEG. Egyszer itt is vege lesz ennek, mert a rendoroknek kelleni fog a bevetel, csak ido kerdese. Nekem mi a jo benne? 2 evente nem kell leszedni, es nyugodtan motorozok kulfoldon is ;-)

Bodisrol: mondom meg egyszer. PC36-hoz nem volt anno osszekotojuk, vinnem kellett volna a motort. A kinalatbol meg azt a dobot rakjak fel, amelyik eppen tetszik. Nincs semmilyen bevizsgalas, es nem lehet barmelyik dob jo barmelyik motorra, mert ez baromsag. Eppen ezert gondolom, hogy az az E betu csak dekoracio, ahogy az osszes itthoni dobnal.

Miert is felhaborito ez? Mert ennyi erovel vehetsz bamilyen sufni dobot, barmilyen jelzes nelkul, mint pl. mastek, raptor, vagy eppen martin gravirozas nelkul... kb ugyanazt kapod csak meg bodisnal is olcsobban ;-)
Igen.
Tehat akkor szerinted minden egyes motorra kulon kulon kellene tervezzenek kipufogot, a motorhoz hangolva ?
Pont ezaz, hogy a motorod vizsgazik E jellel, de a hatosagokon kivul senkit sem erdekel. Folosleges baromsag ez az E jel buzeria a hatosagok reszerol a dobot illetoen. Addig kell, amig a hatosagok nezik, de amugy a motorosok semmit sem profitalnak belole. Neked most jobb a kozerzeted amiatt, hogy E jeles a dobod? Most ettol jobb a motorodnak? Kevesebbet fogyaszt tole vagy szebb a hangja? Szerintem nem.

Kocsimnak is elrohadt a dobja. Elmentem egy maszek ceghez, legyartott egyet meretre, felhegesztettek, azt hello. Azota is jo. Nincsen benne E jel es meg nem halt meg a motor benne... Ugyan ez a motoros is. Folosleges szar ez az E jel, csak a hatosagoknak ad basztatasi feluletet.

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam. Nem 1 dob van minden motorra. Hanem minden motorhoz van dobjuk, amit otthon 1 ora alatt ra tudsz tenni hegesztes es szopas nelkul. Ugye mas magyar gyartok azt mondjak, hogy gyere el motorral, kimerjuk, legyartjuk, felhegesztjuk, stb. Ok olyanok, mint az Akra, hogy latatlanban veszel egy a motorodra valo dobot es az passzol a motorodra. Es otthon fel tudod rakni.

Elhiszem, hogy a fem ategett, lehet szar. Csak azt mondom, hogy mast eddig nem hallottam panaszkodni a Bodis dobokrol.
A turot baromsag...A motorom mar masodszor vizsgazott az akraval. Innen kezdve nem kothetnek bele (ha benne a killer).

Bodis lehet szep munkat vegez, de azt nehezen tudom elhinni , hogy barmelyik dob jo barmelyik motorra, csak azert mert van benne E betu...

A latott bodis dobnal nem a bilincs egett szet, hanem maga a dob.
Ezert kerulnek 80-90be es nem 160-180 ezerbe...
Picit elmentek az euroval az arak is...
Ez az egesz E betus dolog egy baromsag amugy. Ki kell fizetni a nagy penzt a hitelesiteseert, de a mi szempontunkbol semmire sem jo. Az NKH es a rendorok erre gerjednek (mar amelyik), de nekem aztan mindegy, hogy van e rajta E jel vagy nincsen.

A Bodist ismerem, mert a nagymamam szomszedja volt regen falun. Minosegi munkat vegzo esztergajos a ficko, aki motorvazakat gyartott nyugatra a 90es evekben mar. (Titok, de a KTM is vele gyartatott Kaposvaron anno.) Aztan valamiert igy alakult nekik, hogy kipuffogo is lett.

En kerteztem oket most az AMTSen, hogy van e E jel, meg hogyan mennek a dolgok. Azt mondta, hogy mar az osszes dobjuk E jeles es plug&play modon mukodik. Hornetre amugy 80-100 kozott voltak a vegdobok evjarattol es tipustol fuggoen.

Lehet, hogy szar a bilincs vagy az anyaga, nem tudom 100%-ra, de nekem nem volt meg olyan ember, aki szidta volna.

Az Akrapovic is egy szloven falusi kisceg, aki kinotte magat es jo marketinggel sok munkara tett szert. Nyilvan jot kell gyartani ahhoz, hogy legyen komoly vasarlo. Csak azt mondom, hogy 20 eve ok sem voltak masok, mint most a Bodis.
ezert kerulnek 40-60e-be es nem 130-ba
Valamiert nem hiszek ebben a bodisban...valami nem oke. A nagy gyartok, mint pl. Akra, Arrow, Mivv stb... A mubizonylattal es E betuvel garantalja, hogy a dobot bevizsgaltak az adott motoron es minden eloirasnak megfelel. Bodisra rairtam 3 eve, felrakjak a kivant dobot, de vigyem a motort is, mert nincs sablonja az osszekotohoz. Akkor vajon ezt is bevizsgaltak? :-) Mellesleg par eve lattam egy gixxerre szerelt bodis dobot, a bilincsnel romma volt egve.
Amugy a legyszebb Martin volt. +5e Ft-ert varazsol bele E betut...
Kezelőszervek mindkét oldali elment már de szerintem nem az elakadásjelzős verzió volt.
Szia sajna nincsen.
Köszi☺nagyon szép a paripád
A sportdob, a sportlegszuro, es a commanderes allitas hozhat plusz loerot. Onmagaban a sportdob inkabb csak ront.

Konnyen el lehet indulni ezen a lejton es ropkodnek a 100.000rek. Ha mar vettel dobot, akkor legyen jo is a keverek. Ahhoz kell a draga PC, stb...

Nekem Akrapovic dobom van. Szerintem ez jo. De most a magyar Bodist vennem, mert olcsobb es szinten fasza. Ha hangoskodni akarnek, akkor Mivv Xcone. Ha meg japanbuzi lennek, akkor Yoshimura.

Ez elegge vallas kerdese egy bizonyos szinten tul.
A gyari dobbal jo a keverek, illetve arra van optimalizalva a motor. Nalam ugyan meg karburator van, de gondot okozott a sportdob, mert elszegenyedett a keverek.

A legtobb injektoros motoron sem tokeletes minden a sportdobokkal, mert masok a gazlengesek es mas az ellenallasa. Ezer szoktak a Power Commander nevu elektronikaval a gyari elektronikat meghekkelni, hogy minden stimmeljen.

A sportdobok hangosabbak, db killerrel (zajcsillapito betet) meg szar a hangjuk es mas az ellenallasuk.

Olyan ez a sportdob tema, mint a feleseg. Neked kell erezni, hogy akarod e.
Azért de, van a brembo es van a tobbi...
jobb lesz a hangja, masra ne nagyon szamits hogy ez meger e neked legalabb 100.000-et azt te tudod.
Pc41-en a kepen lathato arrow es akra tetszik nekem a legjobban. Persze van ezeken olcsobb is, de az olyan is
Szevasztok,cb600 2008as hornetem van,milyen kipufogót javasoltok a gyári helyett.2éve gurulok csak nagymotorral,tapasztalatom nincs hogy érdemes e cserélni.Széles utat
Rendben. Köszi
szerintem tarcsa erdekli inkabb:)
Azert a Brembo sem egy istencsoda. Jo a marketing, meg neve van, nagyobb, mint a valosagos tudasa. Jo, de nem mindenben a legjobb.

Meg van a tarcsaknak is tobb szeriaja. Ami ennyibe kerul es hatso, az egy jo minosegu, de alap tarcsa. Ugyan ezt tudja a gyari tarcsa is, az EBC is, a kinai Arashi is.

Az olcsosag relativ. Az autos tarcsamban 3x ennyi anyag van, de meg ennel is olcsobb. Nem felek, hogy ezen nem keresne a gyarto vagy a Bardi...