Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah
100+ a kilora értettem ami a pedált nyomja.
100+ nal a hatso fek max rasegitesnek jo, lassitasra nem eppen.
Sziasztok érdeklődni szeretnék,hogy lehet sebesség fokozat visszajelzőt bekötni 2000 es évjáratú honda hornett re?
Használattól ?!
Megerősítve!
nekem nissin fékbetétre az elevenmotors mondott eddig jó árakat.
Én is beszoptam... Olyan volt mintha disznózsírral kenték volna fel. Gondolhatod mekkora élmény volt a Glockneren.
Semmi köze a kettőnek egymáshoz. Elpuhuni a felforrt fékfolyadék miatt fog. Gyárilag szinterrel van szerelve a Hornet, ergo az kell bele. A tárcsa és a betét anyaga egymáshoz van választva.
Mitől hígul?
Utcai használatra a gyári Nissin szokott a legjobb lenni. Nem eszi a tárcsát, és jól fog. Persze nem a legolcsóbb, de én többet nem fogok kisérletezni. Most TRW betétek vannak elől, de ehhez meg nem adtak rezgéscsillapító lemezeket és úgy nyikorog a megállás előtti pár méteren, mint egy rossz villamos amikor kanyarodik.
Nekem elol Carbone Lorainne XBK5 van. Nalunk alig ismerik, de a nemzetkozi forumokon nagyon sokat irnak rola es jellemzoen dicserik. Nekem bevalt. Nem melegszik el, nem kopik nagyon es kiszamithato a teljesitmenye.

Hatul EBC HH van, ami erosen fog. De ha hideg, vagy ha vizes, vagy ha saros, akkor mar gyengen fog. Eloszor nagy a fekhatas, aztan meg nem fokozodik a nyomassal aranyosan. Az elejen csikorgott.

Szoval hasznalhato az EBC, de nem konzisztens es van nala jobb is. A CL RX3 volt hatul, a gyari szintet hozta hidegen, melegen.
Akkor nem is fékeztél nagyot ferodo platinum 2fékezés és halálán van a betét. Organikus betétet még 50es motorba se raknék
nekem az eletben nem egett meg még, de biztos azért mert csak max 30-al megyek azt is ötösben
Ferodo FDB570ST. Nagyon jol fog es egy kis bardis kerdvezmennyel meg csak nem is draga.
Neked akkora motorfeked van hogy ha leszednek az elsoket azt se lehetne eszrevenni.
Amugy ferodo,newfren vagy goldfen vagy mia@M de inkabb visszatennem a kopott gyari nissint,ami szinteres.
Nem is tehetnél bele organikust, nem akarok rossz adatot mondani de talan 100loero felett a szinter kotelezo.

Na meg amugy is az organikus ha megég, nem dobja le az égett réteget míg a szinteres igen. Tehát a szinteres jobb.
en organikust hasznalok mindig, altalaban brembo vagy ebc, ha a 250 kg +90-et megfogja nem hinnem hogy a hornetnel keves lenne, foleg hogy ott is ezeket hasznaltam. Hasznaltam meg brenta organikus beteteket, olcso, jol is fog viszont gyorsan kopik. Zoli valami fos betetet hasznalhattal mert nekem a hatso elkopott 6000 alatt, mondjuk varosban sokat megyek es ott szivesen hasznalom lassitasra.
Neki brembo organikusa van, nem ? :D emlekszem amikor mondta hohy szar a dek pedig brembo van benne es ott viritott a babakék betét
Idáig mindig megáltam!
1x véletlenül stopiztam is, majd beszartam
Nyilván nincs tapasztalatom az ilyen olyan betéttekel, amiket probáltam más motorokat, ott nem a féket probáltam, inkább azon voltam h más motorját össze ne törjem.
Akkor ez olyan mint a kámíny gumi.
Ha nem akarsz megállni semmi.
100+-al állok a hátsó féken de az istennek nem fog.Talán ferodo organikus.rámdumálták,nem volt más és siettem.
Ataaa is azt tett előre a saját cbr-be.....cseréltünk........basszus a rozsdás noname betét az f3-asban amit ki kellett ganajolni,picit megcsiszolni jobban fogott.Halálfélelem.
A szinter meg igen,rendesen fog.
Pedig fognia kéne az organikusnak is,de nem fog,viszont az istennek nem akar elfogyni.
Nem tudom mi a gond az utcai betéttel, ha majd cserélnem kell, akkor megint ezeket az utcai betéteket rakom bele!
Nem vok én Rossi, h elpuhuljon a fékem
SA brembo,szinter.Nem sokkal drágább mint az organikus.

https://motoralkatresz.eu/termekek/Brembo/07HO30SA_fekbetet/
Zoli32.01, akkor linkelj legyszi "normalis" beteteket a Hornetbe. :) utcai felhasznalasra ;)