Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig a látvány megfizethetetlen
Jaaahhh piszkosul fülledt idő van, várom mikor szakad már le az ég, de bacik esni
Egy kis frissülés már jól esne, nem csak a hideg sör

De majd holnap hajnalba jó lesz 2hét után végre egy kis "karika" csak még nem tom merre induljak
Igazad van, de ide már irkáljon a fene (segítő szándékkal) a végén még te leszel a hülye.... aztán magyarázd is meg hogy miért kerek a föld .... (nem nem kerek! Geoid)
Csak aze mer polo nelkul vizualis kornyezrtszennyezest kovetek el.
Amugy most is nagyon meleg van.
Ha meleged van Zolikám akkor nee
De ha mész fagyizni akkor javasolt
Nekem csak póloim vannak.Vegyem vagy ne?
Én még annyival egészíteném ki a mondandód, hogy sok esetben a feltett kérdésre érkező (sok esetben) segítő válaszra a kérdezőtől már semmilyen reakció nem érkezik. Tudom hogy most nem ez az eset áll fent, de az is bosszantó tud lenni és elveszi a kedvét azoknak is, akik eddig esetleg jó szívvel segítettek.
Azt kell mondanom, ha segítségre szorul itt bárki is IDE MÁR NEM ÉRDEMES IRKÁLNI!
Vannak jobb fórumok, topicok mint ez!!!
Hiszen kérdeztél valamit, válasz nem jött...
Csináltál valamit, a hiba (érzésed szerint) megszűnt vagy enyhült...

Ééééssss tádááááám megjelentek a "NAGY" hozzáértők
Jöttek a hülye vagy, miért nyúlsz hozzá, ezt nem tudód megállapítani xx tapasztalat után

mindenesetre remélem megoldódót a hiba!

Akinek nem inge ,ne vegye magára a hsz.-at
Ok, de ha nem volt karbiszinkron, beállítás, akkor azt csinálj.
Csak fura hogy a csörgés a karbi tekergetéstől elmúlt, meg megtáltosodott.
Amúgy meg 3 hengerrel is megy 150-et
nem olvastátok el rendesen ,nekem terhelésre csörgött be alapjáraton,és üresben túráztatva semmi nem csörög ,de ha terheltem emelkedőn főleg 2 személlyel ott igen,és elég furán fogalmaztok vagy én vagyok gyengeelméjű
karbi szinkronon voltam vele tö szépen duruzsol és egyenletesen húz,3 hengert meg egyből észreveszed szerintem
azért azt észreveszed ha egy henger leáll na hülyítsetek már
Jó volna ha megnézetnéd. De egy kis segítség a beállításhoz, igaz cbr600F3 de jó lehet az.
Ok igaz...a haverom is dieselt tankolt a horvátoknál mikor túráztunk,mert olyan “furik” ott a kutak
Lehet hogy egyhengerese volt.
Lényeg hogy nem kell bántani, nem szolgált rá, most már ő is tudja.
Főleg 45 évesen,38 év motoros tapasztalattal.
De nem bántani akarok senkit,csak hát nahh....alap.
Lényeg hogy ahogy tekergetted az alapjárati rendszert és megszűnt, az azt jelenti, hogy alapjáraton végletesen szar a keverék képzés, ezért konkrétan nem dolgozik az egyik hengered, csa a maradék 3 még viszi magával. Ettől egyenetlen a motor járása, és rángatja a főtengelyt, ezért csörög a hajtókar csapágy.
Amikor odahúzod meg azért múlik el, mert ott nem befolyásol már az alapjárati rendszer.

Egy komplett karbi szinkron és beállítás kell neki egy hozzáértő által.

Atis bár kissé sarkosan fogalmaz, de abban igaza van, hogy ez az alapvető karbantartás része, és alapvetően nem szokott olyan szélsőségesen elmászni, hogy ne járjon a henger, csak a finom gázreakciók romlanak.
Ha nem tudod mit jelent hogy nem jár egy henger; talán ne erőltesd a motorozást. Persze nem kell mindenkinek szerelőnek lennie,de azért az alapokat ismerni kéne.
mi ez a nem jár a henger?ezt nem értem?
Nem jár a henger és ezt te nem vetted észre?
Vidd el hozzáértőhöz karbi szinkronra mielőtt nagyon szétcsavargatod.
ez mit jelent?jó így?
terhelésen becsörög,most 3 fordulatot tekertem ki és jobb lett és megy mint a meszes
A szegény és a dús keverék bármely tünete. Most had ne soroljam fel. Fizikailag csak néhány ritka esetben károsodik a motor. Hamarabb szétborítod hogy valami nem jó.
mi lehet ha nem gyári értékre van betekerve,károsítja a motort?
én nem találom a szervízkönyvben
Ajánlott a gyári beállítás (szervízkönyv) onnan lehet finomítani.
Legjobb lenne egy oxigén szenzor hengerenként a kipufogóba. Azzal beállítani a sztöchiometrikus arányt 1:14.7 Lambda 1. De ez azért nem oly könnyen kivitelezhető. Ha hosszú távra tervez a pilta akár meg is oldható ,utólagos beépítésről még nem hallottam.