Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

en meg nem tudok elindulni sehova nelkule miota van:) asszonnyal motorozni is sokkal jobb ha tudunk beszelgetni, ugysem jut ido ra a hetkoznapokban sajnos.
Én is vettem anno egy scala ridert,kész megváltás volt mikor kipurcant.
A leghülyébb időpontokban zavartak hívásokkal,és a zenehallgatás elvette a figyelmem.
Szal nincs kommunikáció motoron,csak én.
szuper, akkor baszhatom az 50-ezres cuccot, radio miatt csereltem az f3mc-t f4-re. mondjuk mostanaban telefonrol halgatok zenet.
Igen sokan átváltottak digitális adásra.Ezek meg kisebb teljesítményű Budapesti adókra lettek rakva.Országos nagy teljesítményű analóg adás már ritka a kereskedelmi szférában.
az a fura hogy regebben nem volt gondja, nem tudom most mitol lehet. pl petofi, music fm meg hibatlanul jon.
Tehát az összes magyar adóval baja van :D
Interphone F5 Xt, 2-3 eve hasznaljuk a sracokkal motorok kozott, nagyon jo cucc.
interphone f4mc-m van, egy bajom van vele hogy a gyengebb radio adokat pl radio 1, class fm eleg szarul fogja meg varosban is... minden masban szuper, aksi, zajszures szuper jo, jol kezelheto, kicsit nagy.
Look at this on eBay http://www.ebay.de/itm/162000055578
Én ezt használom, le is lett tesztelve. 120 km/h -ig jól hallható. Ha csak beszédre használod, 10-12 órát probléma nélkül kibír az aksija.
Hasznal valaki intercomot? Ki melyik tipust hasznalja?! Johetnek akar konkret linkek is
Falikút
Sörcsap?
Egy csap nem elég rá minek egy tartalék is
Üdv!
2005-06 szérián van ü.a. szint jelző és nincs tartalék csap.... fél digi müszerfalas, és fordított arany telos.
Durván ennyi az eltérés a 03-04 és a 05-06 széria között! Elég megbizható a tipus, csak ne egy tákolt darabot vegyél...

U.i én tank táskát használok, de ha több napra mennél akkor muszály a boing szett.
Km szám,figyelmeztető lámpa,oldschool tartalék mikor csuklik,lehet kérni telefonos segítséget és a nézőktől islehet kunyerálni.
Mind megvolt.
Ami szomorú, h nincs benzinszint visszajelző. Mi alapján tankoltok? Vagy jelzőfény legalább van? Pl. az előbb linkelt narancssárgán?
Összekevertem a 2 fentlévő narancssárga hirdetését.
Szóval erre gondoltam:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet_hornet-11521885

Az előbb linkelt kevésbé szimpatikus.
Inkább a pénz ami meghatározó. 500, nagyon max 800ezer Ft-ot szánnék rá. Így az újabb, ABS-es modellek kiesnek. (De amúgy a régebbiek kör lámpája amúgy is sokkal jobban tetszik. :))
Első körben pl. ez az amire felfigyeltem:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_600_f_hornet-11498165

Szép a narancssárga szín, ritka is és összességében egész jónak tűnik -már ami képekből kivehető.

Amin agyalok és félek... Hova pakoltok!? Utólagos doboz amit láttam Horneten... Mind úgy állt, mint tehénen a gatya... :(
Ezekkel a paraméterekkel egy Honda Jazz az ideális.
Milyen évjáratban gondolkozol?
Sracok, kaptam egy regebbi CMS Xtreme bukot, vesztertalakenak megtartanam. Viszont a pexi serult elegge oda van rajta. Hol lehet ezekhez (a nem tul markas/magas minosegu) bukokhoz plexit kapni?
Sziasztok!

600-as Hornet vásárlásán töröm a fejem. Tudnátok segíteni mi az ami típusbetegség, illetve ami egyértelmű elállást kell hogy jelentsen, mivel túl drága a cseréje? Mikre figyelnétek oda vásárláskor?
Amire én gondolok:
- lehetőleg minél több gyári alkatrész/fényezés
- 2 gyári kulcs
- esetleg lánc ne legyen maxra állítva, mert az egyből icserét jelentene -bár ettől lehet összességében még jó motort venni
- féktárcsák vállasodása -mi a minimum vastagság?

Illetve van aki városba használ ilyen motort? Hova pakoltok? Dobozok elég furán néznek ki sajnos a túra sport motorokon -legalábbis amiket eddig láttam. Viszont tobogóhoz nem húz a szívem... :) :(
Dávid, lecseréltem a gumikat. M3+s20, nem is pár, öregek is, de teljesen megszűnt ez a csúszás, legalábbis ahol eddig csúszott a sportsmart, körforgalmak és hasonló kanyarok, ott ez nem csúszott. Pedig ugyanazzal a nyomással, ugyanazzal a futómű beállítás most is.
Megpróbálhatjuk! :-)
http://youtu.be/pU50P-lJpT4
Ezt mondtam, èrdemes megnèzni a videót szuper az út