Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van face fiókom, bár évek óta csak olvasgatom, meg a marketplace-en szörfölgetek.
Eszembe sem jutott, hogy motoros csoportot keressek. A napokban kényszerből (költözködés) ki kellett vakarnom a sevenfifty - t a 8 éves patkányfészekből, és feltört bennem a nosztalgia.
Annyi szép emléket köszönhetek neki, meg persze az akkori segítőkész topictársaknak, hogy gondoltam visszahozom az életbe. A 8 év állás, meg a gondatlan tárolás megvliselte szegénykémet, de szerintem még menthető....
"Video killed the radio star", hogy klasszikust idezzek.
Jott a feszbuk es elszipkazta a forumok eletteret. Ez van sajnos.
Szia!
Uhh, mi történt?
Annó pörgött a topic....
2020. júli 20-i az utolsó bejegyzés.
Szóval a hiba NEM az ön készülékében van.
Egyébként sem sok mozgás van az egész fórumon, max. 8- 10-en osztjuk többé-kevésbé rendszeresen az észt egymásnak abból a kevésből, ami még van 😂
Sziasztok!

Az lehetséges, hogy több mint két éve nem írt ide senki, vagy csak nálam nem tölt be az oldal rendesen?
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni?
82-es Honda CB 750 kormányát szeretném alacsonyabbra kicserélni. Keresnék ehhez alkatrészt kormány, bowden, fékcsövet vagy valakit aki átalakítja nekem.
Köszi
Köszönöm! Továbbítom a számodat a cimborámnak, keresni fog!
Szia.
Van Sevenfifty villahidam,ha érdekel 70-3179083.
Udv Pali
Sok szerencsét.
Mindkettő, ha sikerül találni hozzá alkatrészt. Egy közeli jó barátomé a motor.
Szerelsz, vagy segítesz valakinek? Szépek ezek a gépek.
Honda CB750 Nighthawk 96-os évjárat, első alsó kiflit keresek, vagy ha a CB750 Sevenfifty kiflije megegyezik vele, akkor az is jó lehet.
A telószárak vastagsága elvileg megegyezik (41mm), de egyéb infóm nincs róla. Esetleg bontó elérhetőség is jól jöhet, ahol ilyen öreg gépet bontanak.
Köszönöm!
Hátha valaki keres, eladó lett. https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cb_750/honda_cb_750_rc42_sevenfifty-14986510
Ha nem akarsz kipufogót venni, akkor valahogy meg kellene oldani az ütközőt.
Próbálj meg eredeti , páros kipufogót szerezni rá . és meg lesz oldva a gondod.
Köszönöm szépen hogy megerősítetted a gyanúmat! Tehát nekem a baloldali dob hiánya miatt jön feljebb a kelleténél, így ki tud akadni a rugó a helyéről :/
Na kérem! Aláfetrengtem a motornak, és megállapítottam, hogy a középső (állvány) sztender a bal oldali kipufogóhoz alul belül hegesztett, lemez támasztónak csapódik amihez van szegecselve egy gumiütköző.
Azt hittem , hogy nem hátsó oldalteleszkópjai vannak, hanem központi rugós mint az enyém! Én btam el megint !
Azt hittem , hogy nem hátsó oldalsztenderei vannak, hanem központi rugós mint az enyém! Én btam el!
Igen ez az, Laci! Sokat kellett dolgoznom rajta mire ilyen lett, de nem fordul egyet körbe a fő tengely és már dorombol!
Nézz majd ide holnap délután, bár az enyém kismértékben eltérő, de ha tudok segítek Neked!
Köszönöm szépen a hasznos hozzászólásokat! Én is azt gyanítom hogy itt valami határoló hiánya lesz a ludas. Jó lenne egy másikat megnézni élőben, amin működik a középsztender.
Érzek én itt valami félreértést is, én nem rugóstagról beszéltem, hanem a középső kitámasztóról/sztenderről és az azt tartó rugóról. :)
Na meg csodaszép a Józsi motorja!
Vannak még bőven eltérések, nem csak a központi rugó miatt különböznek. A Sevenfifty Naked gép, míg a CBX félidomos és más a felnik mérete is. A motor szinte ugyanaz, csak hangolásban különbözik, a tiednek jobban elengedték a max. fordulatát és kb. 10 lórővel több a gyári adata. Egy dologban viszont tök egyformák, mindkét típus legendásan megbízható.
Akkor ez azért CBX?!!