amugy meg ki kell tapasztalni úgy is hogy minek mi a jó.
utänna järok ennek (lehet vf 1000f belsö szär van benne az is 41 es) 2.4 bar nem sok az egy kicsit
tudomäsom szerint 0.8 max 1.3 !a vf emen 1.2 nel beton volt az eleje ja 0.8at irtak bele
és csak izomból tekerd meg balra (szabvány m6 -os) menet. ki fog jönni...
na sebaj,gondolom hogy a csillapító egysége az benne van a telószárban nem külső külön egység akkor meg az olaj ugyanúgy átjárja ahol kell,a levegőt meg cak egy sima o gyűrü vagy hasonló tartja benn az meg hadd szökjön ,több olajat bele2.5 dl száranként(15w fork oil) esztergálni két toldót a rugók tetejére úgy 25-30 mm eset persze úgy hogy körbefogja a rugót is és még a levegőszelep is elférjen tőle vagy benne ,kicsit izmozni a férfi testtel
hogy össze bírd nyomni és kész is van a tésztaleves!
kettőre van megoldás amúgy.
?a levegővel csak az előfeszítést tudod növelni a csillapítást ,bólintást az olaj adja minden ilyen egységben.egy 1000 f súlyához rugóútjához úgy 2,4 bar kell .
Marad az idomok javítgatása vagy pótlása. Na meg hogy most le van bontva a gép a teleszkóp-szimering cserét is elintézem.