Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hétvégén leszedtem az összes idomot átnézni, hát mit mondjak, vannak gondok valóban... valamint átgondoltam alaposan az átépítést. Rövid nézelődés után úgy döntöttem nem építem át, sokkal nagyobb munka és befektetés mint hittem, szerintem a motor értékén felül kellene bőven költeni rá, szóval nem éri meg sajnos.
Marad az idomok javítgatása vagy pótlása. Na meg hogy most le van bontva a gép a teleszkóp-szimering cserét is elintézem.
Meg kell tőlük kérdezni a részleteket ,AMUGY NEM HANGZIK ROSSZUL A 80 HUF na meg hogy elő van e készítve fényezésre mert ha nyers akkor nagy szopás lealapozni meg szórógittezni!Ha nem te akarsz szívni majd vele akkor mindegy.
csak darabonként tudnád összeszedni az összes bontóból,én is akartam venni egy szettet magánkézből 50 ért ami utángyártott üvegszálas volt de nem illeszkedett sehol sem és a gyári csavarokat se tudtam volna bele tenni mert nem volt besüllyesztve egy furat sem azért maradtam a gyári műanyagnál.
... vagy bontóból szerezni még elfogadható állapotú idomot. Persze Szolnok környékén motorbontó sincs.
Igen ez a gond, hogy hatalmas munka lenne, teljesen lebontani, újravezetékelni, vázat lefesteni, átalakítani a hűtést, másik farokidomot föltenni...stb.
Találtam egy oldalt viszont ahol utángyártott idomokat lehet kapni:
http://www.auto-tuning.hu/kepe...
(Majosházi motorbontó) kb 80-90ezer-ért egy teljes szett meglenne az átalakítás sem jönne ki szerintem olcsóbban.
Nyugodtan vihetnéd műszakira,hogyha rendeben van minden ,nem érdekelné őket az idom főleg egy ilyen korú gépnél,ha elmondod hogy tiszta szarok az idomok.Nekem is hasonlóan nézett ki az idomgarnitúrám de műanyagos haverommal újra építettük a hiányzó füleket egy régi farokidomból (tehát saját anyagából)és újra lett fényezve!Gondolkodtam én is streetfighteren de az a baj hogy annyi cső meg vezeték meg rondaság van ezen a gépen az idom alatt hogy nem tudod eldugni sehová izlésesen és olyan ronda lenne hogy nacsak ,lejönne róla hogy igénytelen kókesz munka.Ez a gép nem adja magát átépíteni mint mondjuk egy gixxer 1100és a váza sem szép, tehát szerintem maradjanak az idomok amég egy módod van rá.
Csak eljátszva a gondolattal:
Mit szólnának a vizsgabiztosok jármű vizsgáztatásánál, ha burkolat nélkül jelenne meg a motor? Persze minden kötelező rajta lenne, csak át lenne építve nakeddé.
lásd fotókat az előzményben.
Kérdezem ezt azért mert az idomjaimonról a fülek már le-eltöredeznek (hiányzik vagy 30%) valamint kezd megrepedezni, főleg ahol javítva lett már, tuti estek vele már párszor. Ez sajnos érvényes az összes idomra. Már vagy másfél éve gondolkozok rajta, de nem tudok dönteni bele merjek-e kezdeni egy ilyen átalakításba vagy inkább csináltassak rá való idomot valahol. Biztos csinálnak valahol, kifizethető áron.
Ha valakinek van valami ötlete, tanácsa ami kimozdít engem a holtpontról, szívesen veszem.
erre a fékre gondoltam nekem ilyennel volt tapasztalatom,de háát ez csak egy kawáé
azért gondolom így mert nekem a cb 900 bold or ban gpz 1100 kawa villák voltak elől és abba 2,2-2,3 volt a jó(mint egy személyautó) mert alatta még felkoppant ,viszont annak lehet más a rendszere mert annak kívül volt a csilapító egység ami még ráadásul 3 fokozatban állítható is volt és össze is volt kötve mindkét szár levegője. amugy meg ki kell tapasztalni úgy is hogy minek mi a jó.
ja ältaläban van egy stift a kezelö szervben,furat a kormänycsutkäban ,hogy ne tudjon elfordulni!
a kormänyveg sulyod tuti nem gyäri! ott lätni mint ha lenne benne hernyocsavar vagy stift
a festö urak azok kemenyek
CBR 1000f levegös utänna järok ennek (lehet vf 1000f belsö szär van benne az is 41 es) 2.4 bar nem sok az egy kicsit tudomäsom szerint 0.8 max 1.3 !a vf emen 1.2 nel beton volt az eleje ja 0.8at irtak bele
Ha még valaki nem ismerné, itt is sok minden vanhttp://www.nagyvas.hu/motorosb...
Ha valakinek összejön valami a sok izzadás után akkor igyatok egy sört az egésségemre!
ha nincs benne csavar akkor tőcsavaros a kormányvég a gyári is az, és csak izomból tekerd meg balra (szabvány m6 -os) menet. ki fog jönni...
Hmmm,hibriddel van dolgunk na sebaj,gondolom hogy a csillapító egysége az benne van a telószárban nem külső külön egység akkor meg az olaj ugyanúgy átjárja ahol kell,a levegőt meg cak egy sima o gyűrü vagy hasonló tartja benn az meg hadd szökjön ,több olajat bele2.5 dl száranként(15w fork oil) esztergálni két toldót a rugók tetejére úgy 25-30 mm eset persze úgy hogy körbefogja a rugót is és még a levegőszelep is elférjen tőle vagy benne ,kicsit izmozni a férfi testtel hogy össze bírd nyomni és kész is van a tésztaleves!
Ezen a prog. rugón gondolkodom, de nem olcsó mulatság :-(
Dede, az enyém még az :-)
Az 1000 ferire amugy a biztos megoldás ezhttp://www.biker-world.hu/kate... progressz rugó de házilag is bele toldható csak esztergálni kell egy toldó perselyt bele.
Az 1000 f az nem levegős ,nem értem,az rd -t akarod keményíteni vagy a mozdonyt?mind a kettőre van megoldás amúgy.
Azon gondolkodtam, hogy átalakítom mechanikusra az előfesz. állítást, és hátha vki már kitalálta előttem. Az enyém még jó is (elég sokáig tartja a nyomást) de párom VFR-je pár nap alatt leereszt...
Mi a kérdés?mi a cél ?a levegővel csak az előfeszítést tudod növelni a csillapítást ,bólintást az olaj adja minden ilyen egységben.egy 1000 f súlyához rugóútjához úgy 2,4 bar kell .
Főleg ezt nézzétek meg http://www.sportmotor.hu/motor... nem semmi.
köszi de már azóta leáldozott a srácnak aki csinálta!http://www.sportmotor.hu/tagok... ő lenne az érdemes utána olvasni a kommentjeinek!