Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Urak!

Egy két apróság hátha érdekel valakit! Bárki kérdezné a történet annyi hogy a motor eldőlt álló helybe és ezek a károk keletkeztek mint amiket a képeken látni Plexi nem törött el csak meghajlott azért fehéres a színe amúgy vatta új volt 0 km futott a motoron :D Bármi kérdés van nyugodtan írjatok :)
Szeva Ricsi!Kivetted az akumlátort amikor eltetted télire?Jól raktad vissza?Ha az akumlátor csavarjai nincsenek meghúzva,akkor az érintkezés miatt villoghat mint a karácsonyfa! Ha az aksi ok,akkor lehet ,hogy az ABS-el lesz gond....de nem hiszem...Sok sikert!Majd mesélj mi volt a gond!
Szevasztok! Ricsi vagyok , egy Honda Cbr 1000RR Abs (2013) buszke tulajdonosa. A mocimat tegnap toltam ki a hosszu alom utan, s sajnos akadt egy kis problem. Gondom a kovetkezo: elindulas utan az abs lampam kialszik ahogy kell, majd egy par meter gurulas utan elkezd villogni. A fekek mukodnek, no persze nem satuztam oket. A teli nyugiba helyezes elott meg semmi problem nem volt a mocival ... szoval tanacstalan vagyok. Esetleg jart mar vki igy... vagy valami otlet, h mi lehet?
Ott is megcsináltam
Nincs mit!
De azt elfelejtettem mondani hogy alól is maradhat ilyenkor egy kis levegő, ott is ugyan így behúzott kuplungnál nyitsd ki a légtelenitő csavart párszor!
Igen Feri jó lett a mai nap meg is csináltam ahogy mondtad az áteresztő csavart ki tekertem kicsit behuzot kuplungkarral már dolgozta is kifele a levegöt ezt párszor megcsináltam már kezdet is keményedni és addig csináltam amig szuper nem lett szóval még egyszer köszönöm
Nincs mit, de kiváncsi vagyok jó lett-e!
köszönöm szépen feri hogy segitetél ,,meghalgatom a válaszokat csak hasznos legyen:)) még egyszer köszönöm
Igen, az az!
Dubelra meg ne halgassál, beszél össze vissza!
Az is megoldás, de macerásabb!
mert a féknél van van fent légtelenitő de kuplungnál nem találtam és akor ezt meg igy kell ahogy leirtad,,
Ha ennyire nem értesz hozzá akkor ilyeneket nem kellene csinálnod. A kuplung az kicsit macerásabb mint a fék és ha nem akar beindulni a légtelenítés akkor jó nagy fecskendővel tele olajjal és egy kis gumi csővel (légmentesen) kezd el a lenti csavartól (nyitott állapotban) nyomni felfele a fölső munkahenger fele az olajat.
az áteresz csavar fent található ez lenne?
igen, 2-3 után jó szokott lenni
akor tehát a kuplungkart tartcsam behuzva és utána nyisam ki a szelepet és utána zárjam el a szelepet majd csináljam meg amig nem keményedik be? kb hányszor kell ezt megismételni,?
Pumpáld meg egy párszor a kuplungkart, és amikor be van húzva akkor fenn nyisd meg az áteszercsavart, (ronggyal persze takard) mivel fenn nincs légtelenitő csavar, meg ismételheted még egy párszor!
Halo egy kis segitség kelene nekem létszi aki tudja irja meg nekem..mai nap lecseréltem a kuplung olajat és a légtelenitő csavart kitekertem ott csaklakoztatam rá megfelelö csövet hogy ne folyon szét az olaj majd amikor az öszes olaj kifolyt visza tekertem a légtelenitöt és feltöltötem felül a tartályba motul rbf 600 factory line olajal de a kuplung nem akar felkeményedni sehogy se nincs semmi keményedés miért lehet ez tudja valaki egy olaj csere után miért nem kemény a kuplung miért nem fog ?felraktam egy képet meik csavaral légtelenitek ,,,vagy az olaj nem lenne jó hozzá?köszi a segitséget
Ma megtettük az elsö pár kilométert,tényleg egy csoda a Motor,annyira könnyed,szinte könnyebben motorozható mint a 600-as volt! Imádom!
Egy álom motor. Tökéletes, hibátlan, jól kezelhető. Előtte gixxer 600-asom volt, igaz azt is szerettem, de a kettő nem említhető egy lapon. 2 éve van nálam, kb. 15.000 km-et mentem vele, de a kötelező olaj és gumicserén kívül nem kellett rá költeni.
Most látom egyforma az izlésünk Gondolom elégedett vagy a motorral! Tudsz valamit mondani róla,mióta használod,mennyit mentél vele,mik a tapasztalataid? Nekem ez az elsö ekkora motorom,ugyhogy tisztelettel bánok vele!
Köszönöm! Egy identifizierungsnummer cimszó alatt találtam azt a számot amit emlitesz,hamarosan viszem áttiratni akkor rákérdezek az elözményekre. Azért kezdtem agyalni a dolgon mert láttam már olyan limitált motort aminek a sorozat száma a motoron is fel volt tüntetve,ezen meg nincs! Igazábol nincs sok jelentösége,magamnak vettem,nem feltünösködni akarok vele,de ha már igy árulták legyen is eredeti. Amugy egy gyöngyszem!
Ha láttál már eredeti REPSOL-t, akkor meg fogod tudni különböztetni az újra festett utánzatot, az ebay-ról rendelt kamu idomot meg pláne. Az eredeti REPSOL színe (színkódja) a forgalmiban is, illetve az alvázszámon is jelölve van. Én anno megkérdeztem egy okmányirodában, hogy milyen színnel volt először forgalomba helyezve, illetve a színkódomat beazonosítottam egy honda kereskedőnél. A színkód alapján viszont nem narancssárga van feltűntetve, hanem ha jól emlékszem blue-schwartz metál (+ valami speciális számsor, ami a REPSOL-ra utal), mivel ez a motor alap színe a sárga és a piros szín csak matrica.
Remélem segítettem.

Z.T.
Sziasztok!Tudna nekem abban segiteni valaki, hogy a Repsol limitált szériát hogyan tudom megkülönböztetni, a csak ilyenre öltöztetett motortól?A Zertifikat-om meg van hozzá, van még valami ami bizonyitja az eredetét?Köszönöm!
Hát a fémfékcső a felni matrcia meg a markolat csere az csak kűlső! Nekem van képem erről a motorrol mert itt volt a garázsba azon még egybe volt a hátulja.Tavaly ezt fele ennyiért vették meg. A 2. tulaj meg elég vicces :)