{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5626278] 2020. 06. 26. 9:40
Dubtime
Üdv., és magasabb fordulaton is rezonál vagy ott elhagyja?
[#5625906] 2020. 06. 23. 8:00
InSAMinator
Csak így hirtelen néhány lehetőség. 2,5 hónap alatt azért lehet találni többet is
[#5625904] 2020. 06. 23. 7:35
InSAMinator
[#5625887] 2020. 06. 22. 20:42
szilchi
Ehh...sajnos nem az . Az enyém fr33-025.
[#5625801] 2020. 06. 22. 14:33
higany
Szia! Elkelt.
[#5625799] 2020. 06. 22. 14:16
dnor
ez ilyen:

a tiednek ugyanez a száma és 4 tűs?
[#5625785] 2020. 06. 22. 12:17
sz.bence
Milyen méret? meg van még?
[#5625780] 2020. 06. 22. 11:28
szilchi
Üdv.Ha 4 tűs a csatlakozója akkor vevő lennék rá.
[#5625772] 2020. 06. 22. 10:06
dnor
talaltam egyet otthon ha valaki még keres...
[#5625744] 2020. 06. 22. 5:59
Jano_3
Mi lett a megoldás ha megkérdezhetem?
[#5625739] 2020. 06. 21. 23:04
mexikói
Én is mentem nagy kánikulában,és nekem is melegedett a cbr,illetve erővesztés is tapasztalható ilyenkor,gyári blokkal.Én azt nem értettem,hogy hogyan lehet,hogy a hűtő mérete nem kisebb,mint a hasonló évjáratú japán ezreseken,és mégis jobban melegszik.Akkoriban nézegettem HRC kit-es hűtőket ebay-en,a honda oldalán,és annak a mérete is hasonló,nem dupla,nem akkora mint egy febur.Utánna olvastam,gondoltam,mások is küzdenek ilyen problémával,és sikerült megoldást találni rá.
[#5625728] 2020. 06. 21. 22:24
mexikói
Amikor már gyorsabb köröket mész,és bekormányozod a motort a célrarába,akkor látszik,hogy 94 fokos vízzel mész.25-28 fokban.
[#5625726] 2020. 06. 21. 22:07
K.István.
Sok éve egy 600- asnál volt ilyen így elsö hallásra...az fötengely csapagyas volt. Szerviz limit fölött volt a hézag( 0.05 mm)
[#5625672] 2020. 06. 21. 19:11
szatyy
Baromi érdekes jelenség. Most vagy az van h rossz a relé és a pici óccsó kínai relé is szar ami új ugye vagy valami teljesen banális hiba. Nem tudom, de dühítő nagyon....
[#5625661] 2020. 06. 21. 18:01
szilchi
Üdv.Nekem pontosan ez volt...sőt most már megint van .Miután megvettem a gépet,hazaérés után mentem volna vele és pontosan ezt csinálta mint neked.Én is végig csináltam mindent,mint te.Nekem akkor egy az indexrelé alaplapjáról letörött SMD kondi kicserélése oldotta meg a gondot.Most vittem el nem rég olajcserére,mert bejáratós volt motor felújítás után.De két héttel előtte megint eltűnt az indexem.Megint semmi visszajelzés a műszerfalon és egyik lámpa sem ég.A gyári indexrelé lett javítva.Próbáltam akkor meg most is egy univerzális relével de eddig semmi.Ahol cserélik az olajat ott ajánlották,hogy ránéznek a kapcsolóra is.Ők arra tippelnének.Meg szerintük aftermarket relék nem mindig jók, hesstegCsakagyárialkatrész!! .Vagyis ők rendelnének egy gyári relét és azzal próbálnák meg.Persze az univerzális relé 6 ezer a gyári meg 20 körül van ha jól néztem.Szóval nálam is ez van és egyenlőre nem tudom/tudjuk,hogy mi okozza a gondot és mi lenne a megoldás.Lehet a gyári relé rendelése,de ha nem akkor meg kidobtam kb. 25 ezret.Bár lehet nem marad más meg kell rendelni.Ja és 4 bontót hívtam annó,a négy legnagyobbat ,de senkinél sem volt bontott gyári relé egy SC 57-es CBR-hez.Érdekes ..Szal vagy új gyári vagy ránézek német Ebay-re vagy osztrák Willhaben-re hátra ott lesz valami.Mindenesetre fura probléma.....
[#5625653] 2020. 06. 21. 17:13
szatyy
Sziasztok. Talán tud valaki segíteni. Múltkor észrevettem motorozás közben h nincs index visszajelzésem. Megálltam,megles semmi. Se jobbra nem villog se balra se elöl se hátul. Ok. Irány haza, otthon megnéztem a biztit. Semmi baja. Minden más tökéletesen működik. Gondoltam akkor relé vagy kapcsoló. Kimértem a kapcsolót, tökéletes, adja a jelet. Szóval relé. Kicseréltem, továbbra is semmi. Az izzók jók. Az érdekesség hogy relét kiiktatva sem tudok semmi fényt kicsikarni az indexben. A relé megkapja a 12Voltot , látszódik h szaggatja a jelet vagyis villogtatna viszont az áramerősség csak milli ampert mutat nagyon minimálisat. Illetve a kapcsoló és a relé közötti szakaszon mértem egy 600 Ohm körüli ellenállást. Valakinek volt már ilyen problémája? Bármilyen ötlet tanács jöhet. Köszönöm.
[#5625603] 2020. 06. 21. 16:34
15mate
Sziasztok.Valaki tapasztalt ilyet?5000es fordulat felett vibrál az egész motor,rezonál.
[#5624482] 2020. 06. 14. 21:02
VTR-R
Helló. Milyen méret?
[#5624448] 2020. 06. 14. 18:34
higany
[#5619927] 2020. 05. 21. 6:29
zotyavfr
[#5619920] 2020. 05. 21. 0:00
zotyavfr
Sziasztok.
SC59 (08-11) pályaidomom eladó
HRC tank borítás magas gyári plexi fej has farokidom eladó. Le van alapozva vagy ebben a formában vagy lefested a saját szineidre, sérülésmentes keveset használt garnitúra.
55000Ft
Kecskemét
[#5619328] 2020. 05. 17. 19:12
Chaparral_2j
Haaat... a tul nagy huto termosztat hianyaban tenne azt. a mostani 200+loeros motorok egyfolytaban tul lennenek hutve, ha azt nezzuk.
Engem valamennyire zavar, hogy egy euroringen mar 100 felett van minden motor egyfolytaban, holott az annyira nem nagy tempos palya. Mindegy. Sztm szimplan szarragasbol nem kerul normalis huto rajuk.
[#5619284] 2020. 05. 17. 11:38
VTR-R
A sportmotorok 99%-a utcán van használva így a túl nagy hűtő túlhűtést okozna ami káros a motornak. Aki pályázik oldja meg ha akarja. Araszolás közben 105 110 fokos víz természetes minden motorom így működött soha nem akadtam fel ezen. Ha kapcsol a venti ezt tartja ha felgyorsulsz visszaáll gyorsan. Zárt rendszerben nyomás alatt 120 fölött forr fel. Ezt sokan nem tudják ezért 105 foknál kétségbe esnek.
[#5619249] 2020. 05. 17. 0:11
Chaparral_2j
En most vettem gyari sc59 hutot, ahogy nezem, feluletre, meretre kisebb az 57 eshez kepest. Szerintem a ventillator csak gatolja a levegoaramlast, az akkor jo, ha 105 fokon van a huto, es megy. Addig csak rosszabb tole a hutes, ugyhogy inkabb nem raknek plusz ventit sehova. Amugy majdnem az osszes ezres hutese alultervezett, minumum egy kiegeszito huto kell hozza, vagy kulon olajhuto, ahol nincs ilyen, hogy normalis legyen a hutes. Elhangzott olyan, hogy a 80 fok kornyeke hideg. Ezt nem tudom honnan vettuk, de minel melegebb egy blokk, annal gyengebb. Persze az also homersekletnek is van hatara, de azt fogadjuk el, hogy a gyari hutes utlegelesnel elegtelen.