Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha újat szeretnél kb 100e FT környékén gondolkoj csak úgy szólok!
Nem tud valaki ilyen has és farokidomot?
Ha nem kerül sokba lecserélném őket csak úgy :)
Szerintem sokkal jobban nézne ki, mint ezzel az ezüsttel ami most van rajta :)
:) így igaz
a fb az összes főrum megrontója...ennyi.
igen ha beteszem 2es be megindul...
mondom gondoltam az aksi a gond...
elvittem akumlatorosohoz az ujat feltoltotek es aztan feltoltotek elektronikusan is es nagyon szepen indult.....
mikor betettem mertem a toltest 13 volt es kellet volna legyen 14...
egy hetig mukodott es most meghalt....
meglasuk most hetfon viszem szerelohoz...
felhivtam es o is arra gyanakszik h a tolto rali vagy a generator....
koszi
Jelen esetben egy példa:
Karbantartás-mentes akkumlátorok
Ezezn fajta kialakítás nem igényes elektrolit utántöltést(üzembe helyezés után a betöltő nyílásokat véglegesen lezárolják/juk)
itt is a kénsav/desztillált víz oldata található,de üvegszövet párnába felitatva.Ennek a kialakításnak köszönhető hogy az aksi nem használja el az elektrolit víztartalmát,a töltés során keletkező gázok az aksi testben visszaalakulnak vízzé

Viszont jó tudni hogy túltöltés esetén a megnövekvő gáz nyomása egy biztonsági szelepen át ha szükség esetén a megengedett szintre csökkenti a nyomást.Így a aksi telepe nem károsodik,itt nincs gáztér,szellőző stb

Kisebb a méretek,jobban ellenáll a rázkódásnak(szerkezete végett)
Hátrány maga a telep igen hamar tud elszulfátosodni,az ilyen aksik hanyományos töltővel nem tölthetők,olyan állandó áramú töltőre van szükség ,amely képes 24V ellőállítására.Ilyen feszültség mellet a szulfátréteg visszaalakítható.A töltő figyeli az aku feszültséget is folyamatosan,mert 16,9V-nál a töltést bekell fejezni.Erre a hanyományos töltők nem alkalmasak.

A motorok töltőberendezése ÁLLANDÓ FESZÜLTSÉGŰ töltőberendezésel rendelkeznek.Egy részben kisütött aksi feltételezve a töltés elején a tőltő áram nagy,viszont a teljes töltést elérve az érték lecsökken.

A motorok üzemi töltőberendezései,az aksi FELTÖLTVE TARTÁSÁRA JÓK!,viszont töltésre igazából alig jók...
Pl egy leszulfátosodott aksit a motor töltője nem regenerál vissza.

Gondozásmentes aksik töltésére csakis olyan töltőt használjunk amely szabályozott töltésciklussal tölti a telepet,máskülönben a telep sérül/tönkremegy

Elég regény ez így is most lenem írom a szabályozott töltő hogyan és mit csinál
De pl egy Optimate 4 akkumulátor töltő, regeneráló megfelelő a kis cbr 125 aksi töltésére
Csatlakoznék az előttem szólóhoz,feszültségesés,amper mérés
Mellékesen 1 hét után az aksi képtelen megforgatni a motort anyira kevés benne a szufla?

hozzáteszem 2004.12 havi motorom van GYÁRI aksival,kicsit röstellem is,de 2012 agusztus van és beindul vele 1 hét állás után is simán,tudom hogy cserés,de azt is nem mindegy hogy:

1.A motor sose fog olyan töltést produkálni rövid távon(pl20-30km) ami az akkumlátor töltési ciklusának kell!
2.Felitatott elektrolit aksit nem árt csepptöltővel is tölteni.(ez már nem a savas aksik korszaka)
Sajnos attól hogy karbantartásmentes akkumlátornak mondjuk ezeket a felitatott elektrolites aksikat,ezcsak részben igaz....
hagyományos töltővel többet ártunk mit jót teszünk nekik...

mellékesen katalizátor ide-vagy oda...(primitív a gyári katalizátor-hameg nem gyári a dobod úgyis mind1) betolod 2-esbe beindul? :)
Aki eddig jelentkezett, az felvételt nyert.
hali "jelenetekztem"(Horváth Levente)
egy zöld géppel csatlakoznék. vigyázat csalok! :D
szia.
kérlek mérj rá az akksira. Ha 12volt kezdj el indítózni és figyeld az esést. nem szabad nagyon 10 alá esnie de még a környékre sem.
Ha van ampermérő eszközöd nézz töltöttséget illetve mérj rá, hogy a generátor ad e le feszültséget. Szerintem ott lenne érdemes keresgélni a hibát.
Ha feltöltötted az akksid és 1 hétig indított akkor generátor lesz a ludas, mivel most kevés lehet már az akkuban.
nem kell JK-n sem elmondani. Idén vizsgáztam. 2x. egyszer b125 egyszer nagy A. :D
Én kértem egy csoportba lépést
MRMARCELL
a motor 2005/10
es 11300 km van benne
kerlek meseljel mi lehet a problemam akkor h nem indul a motor?!
Valami nem oké fb-n,elméletileg csatlakoztam de gyakorlatilag nem.
Szóval az izzókészlet nem kötelező? Akkor járműkezelési vizsgán miért kell elmondani hogy az "üles alatt" van? :D
Csatlakoztam a csapathoz FB-on, Garami...
Nem találtam meg a pufós hirdetést még így sem. Azért köszi!
Én elméletileg csatlakoztam.
Az sem árt, ha a FB profil képen vagy publikusan megosztott képek között van kép a kis ciberéről.
Legyen ez a belépés feltétele.
Aki jelentkezik a csoportba, légyszi írjon itteni azonosítót is, hogy tudjuk ki-kicsoda.
A Fb csoport elérhetősége:

https://www.facebook.com/group...

Nézzétek meg hogy tudtok-e csatlakozni.
Szerintem jó ötlet. Ha ismerősötök RobRoy333, rajta keresztül megtaláltok engem is, bevehettek.
Lehet ám csatlakozni a vasárnaphoz! ;)
Én benne vagyok az Fb-s csoportosulásba
Na Robi mikor indulunk vasárnap?
Már próbáltam, de ahhoz legalább egy valakinek Fb ismerősömnek kell legyen közületek, hogy a csoportot létre tudjam hozni.
Csak egy kérdés a forum tagjaitól,nem tervezi senki hogy biztos sokatoknak van facebook és hogy megkeressük ott egymást ,és nyitni egy cbr 125 csoportot?(interkativitás végett )
jobban gyorsabban elérhetők lennének a tapasztalatok,chaten is tudnánk megbeszélni segíteni egymásnak motorral kapcsolatos dolgainkat :) képet,videót bármit feltudnánk oda tölteni is