Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ma láttalak :)
Barátnőmmel voltam Győrben ,sétáltunk ,te meg galoppoztál fel az aluljáróból :)
Az etanol oktánszáma nagyon nagy (E85 ~ 105-ös!), más baj van vele. Sokkal több kell belőle adott mennyiségű levegőhöz, és ezt a vezérlő vagy ki tudja sakkozni, vagy nem. Kipróbálás nélkül sose derül ki, az pláne nem, hogy mennyit bír. Egyébként ha az energiatartalmát nézzük, nem éri meg etanolt tankolni egy benzines járműbe, mert fajlagosan az etanol drágább (nálunk, franciáknál pl. nem).
Szuper, köszönöm szépen! Ma rendelem is ;)
http://hu.wikipedia.org/wiki/O...


"Ha az előírtnál kisebb oktánszámú benzint használunk, az a motor kopogását (detonációs égésfolyamat kialakulást) idézi elő, - azaz még mielőtt a gyújtógyertya szikrát adna, már a sűrítési ütemben berobban az üzemanyag-levegő keverék. Ez károsíthatja a motor szerkezeti elemeit."
hát injektorosba biztos nem bele is van írva a kézi könyvbe h olyan benzint ami 3 v. 4 % több etanolt tartalmaz tilos belerakni! hát mivel tudásom szerint az etanol kiszárítja a gumi alkatrészeket lehet az egyéb cuccoknak sem tenne jót!

de javítsatok ha hülyeséget mondanék !
Sziasztok ! Olyan kérdésem lenne hogy lehet e a kis cbr-be átalakítás nélkül valamennyi etanolt tankolni ? pl 9liter benzin 1 liter etanol stb.. gondolom hogy 100%etanollal esélytelen. Amúgy egy 2004-es karbis változatom van.

üdv. Kristóf
http://www.jtsprockets.com/cat...

Hiába nem írja felmegy rá nyugi! :)
JT 264-14! :)
1 éves 10.000km fokozatkijelző bekötve:)
Én hasonlóan voltam a Honda gyári árajánlatával blokkcsapágyak,tömítések,O-gyűrűk...stb(pl vezérműtengely csapágyat nem árul külön csak vezérműtengelyel veheted meg
De arra viszont 20.000ft-ér tökéletesen jó hogy ne az utat nézd hanem mindig azt a fránya kijelzőt... Mindenből pénzt lehet csinálni már...emberéletekből is...Pár tized másodperc is sokat jelent
(Még egy +dolog amire figyelj...)
Úgy döntöttem kipróbálom a 14-es lánckereket, viszont kicsi segítségre lenne szükségem, hogy pontosan milyen számút vagy típusút kéne kérnem. Előre is köszi!
és ezt most nem gúnyosan.. csak tényleg. olcsóbb megoldás! :)
Tessék megtanulni számolni! :)))))))
én is tudom fordulatból hogy 90-nél 5500-ös a fordulat de ha elözök mondjuk harmadikba kezdem elözni de mire már megelözöm hatodikba járok és néha tenném a hetediket xd igy jobb jó ha van néha
Nem azért, biztos jó, ha van, de én nem vágom, hogy miért érné meg 20 000-et kicsengetni érte. Ha alacsony a fordulat leváltok, ha magas fel, az üreset kijelzi, egyébként meg a sebességből és fordulatból szoktam tudni... :)
neviccelj!
látom a gúnyt az írásodból és nem a köbcenti a lényeg hanem a cbr:D és hogy honda:)
De a tiéd 250-es, ne alacsonyodj le a pornéphez!
na ma belett kötve a fokozatkijelzőm a cbr-be:) király lett:D majd teszek fel képet. Meg kapott új olajat is a gép most repsol olaj került bele . Eddig shellel használtam. Majd elvállik milyen lesz a Repsol:)
közben sikerült utánajárni a dolognak, szemem felakadt mikor megtudtam az új árát
31.000 a hasidom, 22.000 a faridom, ja és csak az egyik oldalra!
szóval tényleg egy 100as, amit nem igazán értek, ahogy láttam nagyobb gépekre kerül 100e-be egy full idomszett, ez meg még csak nem is a teljes
Igazából nem is drága érte a 60 valahányezer, van gyári idom is ebayen jóval drágábban. Annyi, hogy ez utángyári, meg további 300 dolcsi a kiszállítás...
Ez mondjuk repsol idomszett,de lehet találni külön új idomokat is olcsón.
megismétlem: faridom, hasidom :)
de nyilván nem fogok újat venni :) meg igazából valószínű semmilyet.. hacsak nem tudom valami bontóssal megoldani hogy cseréljünk :)
nagyobb gép vásárlás még kicsit várat magára, azért jutnak eszembe ilyenek