Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Esetleg egy képet ki tudnál rakni róla? Vagy elküldeni nekem mailbe? De egyáltalán merre lax?:) Mert ha nem túlságosan közel akkor oly mind1:)
nekem van valamilyen pedálom az enyémhez nemtudom hogy jo lenne e neked
Hali!
Érdeklődnék, hogy nincs-e vkinek elfekvőben egy hátsófék pedál 600FSi-hez? 2003-as kiadás. Sürgős lenne, ha tudna vki segíteni nagyon megköszönném. thx
hat igen, en is gondoltam erre, vagyis hogy nem all meg az onindito egybol, valamiert beragad ott ahol kell hajtania. Es esetleg ha ez a baja akkor mikent orvosoljam?
az öninditó
Hello mindenkinek. Nekem lenne egy olyan problemam, hogy amikor begyujtom a mocit, neha valami zakatol egyet, egy olyan 2-3 mp-ig es asztan elhalgat. Nem tudom mi lehet, valami tanacsotok van, vagy velemeny? Amugy maskor nem csinalja abszalut, semmilyen fordulaton (szerencsere) es engem ez egy kicsit idegesit. Varom velemenyeteket. Elore is koszonom
keresem azt az illetőt, aki vasárnap délután 17 óra előtt gyöngyöshalászon a balesetem helyszínén ott volt és nyugtató szavakkal látott el! Elmondása szerint és amire emlékszek honda cbr-je van NAGY nem kicsi és látta hogy mi történt! Nagy szükségem lenne rá!
12070 12060 at veszek!hátra nekem mind1 mi lesz fent
igeeen? 100 vagy 110-est tudnál szerezni?
3-4ezerért tudok venni vágot slicket 80-90%osat!ugyh annyira nem vészes a gumi dolog
Ahol ezt a fantasztikus: "mert" választ kaptam az a Hosuba garázs volt Dunaharasztiban. Mivel nem voltak szimpatikusak ezért elvittem fékbetét cserére Soroksárra egy bizonyos "Blade motors"-hoz és azok törték le a fékpedálomat. Mondanom sem kell hogy ez múlthét szerdán történt nah azóta is hív hogy kicserélje.....szánalmasak....
Na ennek a szervíznek a neve engem is érdekelne.... jófejek lehetnek

Visszatérve a gumához: nincs semmi baj a stradaval. Simán elmegy 10000 km-t, ha nem vagy bitkezű Szerintem hamar eléri az üzemi hőmérsékletet. Ha az első is strada, akkor esőben is frankó. Ugyan nem vagyok egy Rossi, de nekem nem csúszkált soha. Elvileg a Pilot Road a stradaval egy kategória, na az csúszkál is rendessen... Túrázni szerintem tökéletes, legalább nem kopik 1000 km alatt "kockára"
Aha, ez tényleg vicces, vagy inkább szomorú. Hol van ez a márkaszervíz?

Ami a gumit illeti, mástól is hallottam már, hogy csúszik de sztem rendesen melegítsd be, aztán próbálgasd.
Utána pedig számolj be róla!
Amikor kérdeztem tőle hogy miért a válasza ennyi volt: Mert. Mondom köszi Aztán a másik forma azt nyögte hogy állítólag nagyon csúszik ez a gumi. Eddig nem tapasztaltam ezt. Mondjuk nem is igazán tudtam vele sokat mászkálni mert a márkaszervízbe a múlthéten letörték a hátsófék pedálomat miközben kicserélték a betéteket...szal azért ez sem semmi......márkaszervízbe ilyen munkát végezni....és még húzta a száját amikor mondtam neki hogy ugyebár ezt majd Ő fogja megvenni és Ő fogja kicserélni, mert hát ez így korrekt...szánalom
Gyárit? Inkább költsd azt a pénzt gumira! :)
Tipikus sport-túra gumi. Nekem csak Diablo Corsa-m volt de azt mondják a Strada egy tartósabb cucc.
Azt nemtom miért nem ajánlották a szervizben. Nem indokolták?
még 1 kép
amugy srácok mit gondoltok a mocimrol most épitem át!és szerintetek maradjon ez a farokidom vagy vegyek gyárit?
hello!itt nálunk székesfehérváron az egyik boltba lehet kapni univerzális fesz szabályzót!19ezer azthiszem örökéletű nagyjábol!
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy van bárkinek is tapasztalata Pirelli Diablo Strada gumiról? Ugyanis hátra vettem egyet a napokban de a szervízbe azt mondták hogy Ők nem raknának ilyen gumit fel a gépemre. Túlnyomórészt túrázásra használom meg borogatni járok általában. Egyébként egy 2003as FSi-van. Szóval ha van bárkinek bármiylen tapasztalata azt megköszönném ha leírnátok.
Sziasztok!Egy Honda CBR600 F2-be meghalt a fesz szabályzó.Nincs valakinek egy bevált megépíthető kapcsolási rajza, a gyári kiváltására?Sűrgős lenne.Segítségeteket előre is köszönöm!
100-150k között. Talán.
Sziasztok! Szerintetek mennyit érdemes adni egy cbr 600 f2 blokkért karbi sorral és gyújtó trafókkal együtt?Hogy lehet megtudni hogy nem akarnak átvágni, ha a blokk ki van szerelve és emiatt nem tudom kipróbálni? Köszi a válaszokat!
sziasztok! van egy SUZUKI DR 800S BIG-em ELADÓ,cserélhető! 1991es évjárat, 779 ccm, 51Le, 5seb, lég-olajhűtés, szezon végére sajnos, de friss motorszerviz(olaj,szűrő,gyertya,szelephézagállítás). motorikusan bomba biztos a gép! nem füstöl! nem eszi az olajat, hidegen melegen pöccre indul! csak 46e km-van benne! új zselés akksi, új hátsó gumi(200km)! szép állapotban, szép festés, pici esztétikai hiba(de 16éves)! kiváló túramotor, 23literes tank, kis fogyasztás, hatalmas nyomaték!
i.ár: 560e
csere: csúszott ,akár külföldi papíros cbr 600, gsxr 600, 750, zx6r
Gáncsos Attila
06308592370
sz-sz-b megye Mándok
gancsos.attila@gmail.com
Figyeltem a hangját, nem vészes, és ahogy melegszik, egyre halkul, aztán meg is szűnik.. érdekes hogy csak 5-6ezer között, magasabb fordulaton okés.. viszont túl vagyok az első csúszáson
Esett az eső, én meg szépen haladtam a városban 40-50 közötti tempóval, tényleg lassan a tömeggel.. aztán az egyik kereszteződésnél az előttem lévő kocsi elé kivágott egy másik, az satu fék, én sem akartam belerohanni.. épphogy csak hozzáértem a fékhez, felfutott a gumi a vízre, pillanatok alatt megtörtént.. igazából fel sem fogtam, csak azt láttam hogy csúszik előttem a motor, a szívem majd meghasad, és imádkoztam hogy ne legyen baja.. enyhe karcolás, egy visszapillantó, meglazult index és egy meghajlott hátsófék pedál.. na meg a baloldali kormányegyensúly én megúsztam egy térdhorzsolással, ileltve kicsit megzúzódott az ütéstől. Legjobban a szívem fáj. És a legundorítóbb dolog, hogy akármilyen "szerencsés" esés volt, hogy a motor az út szélén megállt, én is egyből felálltam, és nem sodródtunk át a másik oldalra, senki nem állt meg. Biztosan a szakadó eső miatt... vagy csak ilyenek az emberek.