Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a pc 20 az valami lánctalpas rakodógép ! pc 25-öt viszont ajánlom, igaz még fix tárcsás f2 -ő de a motorja patent, a feszítőt és a szabályzót kell cserélni benne alkalom adtán, de még kipipálja a 230-at őra szerint és megbízható, ideális kezdő motor. 35 kw a felső határ tehát bele fér, igazoltatáskor nem fogják mérni csak ha baleset vagy sebesség túllépés miatt kerülsz a hatóság látókörébe. onnantól viszont adócsalás és más praktikák miatt elég magas befizetőre számíthatsz , amit odafent lő szeretettel el tudnak picsázni stadionokra vagy a határon túliak megsegítésére. 35kw alatt kérdezd meg benne van-e a fojtás, ha nincs de ki van szerelve feltétlen szerezd meg jól jöhet ha a szükség megköveteli.
cbr 500f még érkezhet ausztriából jó állapotban himi-nek is volt egy szép eladó. cimborámnak is volt 20-éve, nem fog szét esni, de csak megkímélt szép állapotot érdemes betolni a portádra. a többi mehet alkatrésznek.
Bocs, nem fikázni akartam...
De az enyém egy elhanyagolt darab volt, és ez csak hónapokkal vásárlás után vált világossá, mikor meg kellett bontani rajta ezt-azt.
Nyilván egy tip-top állapotú 30 éves motor bármikor bármire bárkinek, ez nem típusfüggő.
hát nem tudom de én szinte semmit nem cserélek rajta szezonban is csak a kopo alkatrészeket cserélem és megy mint az álom,imádom és a külső is szerintem megállja a helyét még.
A törvényes tempót betartva nem lehet gyanús, nincs ráírva az igazság. De gondolkodj el valami fiatalabb modellen, a mostani vételár-különbözet többszörösét fogod (nagyon rövid időn belül) rákölteni egy ilyen múzeumszökevényre. Ezeken a 25 év körüli bringákon már a tömítések meg a műanyag idomok elöregedtek, a csapágyak istentudja milyen állapotban vannak, a vezetékek oxidáltak, aminek tartania kéne az lelazult, aminek forognia kéne az szorul. És nem mondanám, hogy szerelőbarátabb, mint egy ezredforduló környéki darab. Nekem is ilyen régi PC25-öm van, egy-két éven belül mindent cserélni kellett rajta, pedig alig megyek vele. Mondjuk én megszerelgetem, de nem mindenki azért vesz motort, hogy egy nyamvadt elektromos hiba miatt egész éjszaka a kábelköteget bogarássza... Meg a külső: gyerekkorom szuperszónikus álom-motorja volt, de ez a 80-as éveket idéző külső számomra ma már vállalhatatlanná vált, le is szedtem minden idomot az enyémről (miután egyszer előzés közben, egyszer egy körforgalomban magától lehullott a motorról!!!) - meguntam. Körlámpa, oszt csá. :-)
Pont ez.
Megveszem, beletöltöm, nem egyszerűbb?
Nem azon a pár deci fagyállón fogok spórolni.
Mi a pancsolas azon hogy egy kétliteres petpalackba beleontesz egy egy liter desztvizet meg fagyallot?
Majd az egészet felrázva a motorba?
mármint a feszítő beszarása kezdődött így? :D Vagy valami más? :D
Lehet hogy felesleges a nem fogok én ezzel pancsolni.
-35 fokosat lehet kapni bekeverve, azt az tuti jó.
Annó nekem is így kezdődött
Olyan vén járgányok már hogy többet fognak állni mint menni.
Üdv.
Motorvásárlás előtt állok
A2 vel rendelkezem
Eléggé beleszerettem a cbr 500 f-be viszont nem igen találok belőle eladót ami elnyerte volna a tetszésem, viszont ma találtam egy pc20as 600-ast ami papiron 33kW az lenne a kérdésem hogy ez mennyire lenne gyanús a rendörnek? Hamar elkuldene kpm-hez?
Illetve még tapasztalatokat szeretnék kérni erről a típusról (cbr 500f) jöhet negatív meg pozitív is :)
igen
Üdv. Van egy CBR F4i-m. Olyat kezdett most el csinálni hogy 5-6 ezres fordulat között valami elkezd rezonálni. Átnéztem de nem találtam meglazulva semmit. Lehet ez annak is az eredménye hogy beszart a vezérműlánc feszítője és már nem feszíti meg teljesen? Nem volt még ilyesmi másnak?
valahogy így gondoltam én is
Felesleges olyan tömény -20-as bőven elég az se fagy meg -25-ig csak kásásodik tartósan meg nálunk egyenlőre talán nem lesz -25
-35 fokosat?mindenki e-környékére lövi be a fagyállót?
Küldesz majd róla képe az egészről?
egy martin maradt meg összekötőcsővel. f4i. hangtompító szűkítő van hozzá, martin létére nekem nagyon bejön a hangja, de lett akrapovic így az lesz rajta.
F2-be 2,7 liter fagyálló kell
Alu blokk, így ugyanazt a Favorit G12 Alu -35°C fagyállót teszem bele, mint a kocsiba.
Sziasztok! cbr600f4i-hez keresek sport dobot összekötő csővel bilincsel együtt! Esetleg ha van valakinek kérem írja meg :) köszi
mennyi fagyálló kell f2 kb?
kell ezekbe rózsaszín?mert az van elvileg alu hengerfejhez ha jól tudom
Azt még megérteném ha Versenycica pink motorjába pink fagyállót tölt, de neked nem mindegy?
Amilyen festéket kevernek a vízbe, olyan színű lesz.
Inkább az összetételt érdemes nézni.
A különbség a tartósságban lesz. A sima fagyállót (autóban) 2 évente vagy 50ezrenként kell cserélni mert elkezd savasodni.
Vagy vannak a tartósabb fagyállók, a foszfát mentes hibrid, szerves sav technológiás (H OAT) 350ezer km vagy 5 évig lehet benne hagyni.
Tökmindegy hogy autó vagy motor. Itt csak az a lényeg hogy ne korrodálja a hűtőrendszert belülről. Hűteni meg a víz hűt, nem a fagyálló, az valójában rontja a hűtést, ezért nem érdemes -60fokra beállítani, csak a szükséges üzemi viszonyok fölé kicsivel.
A szín gyártónként eltérhet, és mivel a rózsaszín kelendő mert mindenki azt hiszi hogy ez a jó, ezért már gagyit is gyártanak ilyen színben, az igényeknek megfelelően.