Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

8bol 1 ember mondja hogy cseréld le.mégis mi a fenének cseréled le?ez ám az igazi pazarlás és nem csak a te pénztárcádnak,hanem az egész földnek.minnél többen gondolkoznak így annál több olaj fogy a világon.ennyi erővel cseréld le minden használat után az olajat!
ezt RC51nek írom.hát nem tudom milyen autód van ha elkezd zörögni mikor még csere perióduson belül vagy.az én autómba 120000-es olaj van és nem zörög nem füstöl.persze az vw.diesel 1.9.
Inkább lecserélem az a biztos!köszi a válaszokat!
Én inkább az összefüggést akartam mutatni. Tudom az olaj téma minden fórumon téma minden évszakban. Naponta többször is cserélek olajat mindenféle motoron. Tudom azt is hogy az olajcsere nem olcsó . Pláne ha szintetikus. Én csak azt tudom mondani ami tapasztalat. 3000 mérföld az a határ amikor az olaj teljesen befeketedik. Mindig az automat hozom fel példának (ami ugye lassú fordulatu nem kuplungos nem váltós) ahol a fedélzeti számítógép mondja meg hány százalék az olaj élettartama. KB 20% -nal megváltozik a hangja és ha lecserelem az olajat akkor újra csendes. 6000 mérföld a periódus ezért tartom a 4000 mérföldet.
Én csak ajánlani tudom az olaj cserét ha már 1 éves az olaj pláne ha már 3000km van benne.
Másrészt a vezermulanc minden fórumon téma és rengeteget cserélnek.
Mondjuk jó volna hetente vezermulancot cserelni, akkor igen jól keresnék.
ámerikai koléga szerintem úgy érti hogy ha nem cserélsz olajat akkor tönkremegy a vezérműláncod.
a motorolaj és a vezérmű közötti össze függést boncold ki? a haver motorjában 90 e km után sem kell cserélni a morse láncot pedig forog 11000-el. a huhukimban a did lánc kibírt 31 000et és egy kattintás volt a feszítőn, azt mondta aki szerelte hogy megöl ha nem cserélem ki 5e km múlva meg ott kell a helyén kibűvészkedni.
a meghajtó láncnál is a did jó, az rk vékonyabb csappal készül. rk láncokkal sok volt a probléma did-el kevés
mi meg akkor cserélünk ha szükséges.hát igen,amerika elég birka,ha azt mondják cseréld le,akkor lecserélitek.ez a fogyasztói társadalom a (jól)fogyasztó társadalom.roskad a polc a sok vezérműlánctól olajtól és mindenféle alkatrésztől,nekik az a céljuk hogy a birkák vegyék mint a cukrot,mert nekik ebből van a sok mani.
A vezermulanc megy tonkre a leghamarabb. Ezert nem cserelunk mi vezermulancot olyan surun mint magyarorszagon. 17 ev alatt 5 vezermulancot csereltem 2-ot azert mert a motor masmiatt szet volt szedve.
Olaj befeketedik 4000 kilometernel.
igen,tessék évente motorgumit cserélni meg izzókat is a motorba!
sokan lemennek hídba ha elmondom mikor cseréltem olajat az autómba,persze nem követendő példa de engem már meggyőzött arról hogy az olajcserét rövidebb intervallumra teszik mint az szükséges volna.azért a motor megkapja az új olajat,6ezrenként,nem elöbb!!!
Firebade 105-él van a tuti.Én 5-6 ezrenként cserélem a Castrol Power 1 Racing 10w 50 aranydobozost.
Nekem egy motorgumi forgalmazó mondta hogy "legjobb lenne évente lecserélni a motor gumikat, akkor is ha nem kopott."

Mondtam neki ha én is motor gumikat forgalmaznék, ugyan ezt tanácsolnám.
semmi értelme lecserélni.semmi baja annak az olajnak.kicsit átestünk ezzel az olajcsere kérdéssel a ló túloldalára.valaki elmondhatná hogy mi a tököm baja lenne annak az olajnak.
kb 6ezrenkét cseréld le aztán kész.
csak azt nem árulják el hogy a cuccuk mennyit veri a mejit a flakonokban, úgy 2008 környékén meg főleg !
simán
Én lecserélném. Ollajgyártók általában 6 havonta cserét ajánlanak.
Sziasztok srácok!Tavaly februárban cseréltem a 954 -be olajat (motul 5100),de sajnos nem sok időm volt motorozni 3 ezer km ment bele olajcsere óta.Az lenne a kérdésem,hogy érdemes e olajat cserélni benne ,hogy már lassan 1 éves vagy használhatom még így gond nélkül.
Sc 28 bontas. Rengeteg alkatresz van.
Postazok is. Arakert, alkatreszekert, fotoert irj.
és ime elkészult a cbr 900 ,vfr lengovillaval.
mar csak a faridom vár cserere...
Legalábbis ugyanazon a számon találtam meg. A 94 es már más de azt is beteheted ha olyat találsz, azon már állítható alul a nyomófokozat.
A csúszószár átmérője a döntő, ugye a kiflik végett. Szóval más villát is tehetsz elméletben, ami bemegy a kiflibe.
A 92-es és 93-as 900 RR teleszkóp 100%ban megegyezik egymással?
Szerintem szebb. :)
Egy matrica sem hiányzott.Megvolt a gyári fekete kipuff is.
Az igen! Nem hallottam még erről a hibáról. Bár valami rémlik egy egymilliárd évvel ezelötti motorrevűs használtmotor-tesztből, hogy valamire figyelni kell azon a környéken de már nem tudom felidézni.
Anno azt tanultam, hogy a hajtókarszakadás csapágyhibából adódik hatalmas százalékban, persze a kar anyaghibája is előfordulhat, mindenesetre meglepő.
Nekem egy ilyen menettől szállt el a hengerfej. :D Egyszercsak lecsökkent a végsebesség kb. 100-ra. Ott már nagyon erőlködött meg puffogott stb. Alatta észre sem lehetett venni szinte.
120-ba fájt.
Nem csapágy, a hajtókar 3 felé tört. Egyik helyen a dugó alatt a másik hely pedig ahol "átöleli" a vezérműtengelyt.
Állítólag típushiba, hogy a hármas dugónál elenged a hajtókar (vagy véletlen csak mindenkinél pont ott törik..), lehet gyárilag elégtelen ott a kenés. Persze ez magától nem jön elő, csak szélsőséges esetekben. Nekem pl leaglább 30perces 260-280 as tempó kellett hozzá :D
Előjel nem volt, a törés előtt 1-2 másodperccel elkezdett lassan csökkenni a sebesség pedig húztam a gázt (de nem volt semmi szokatlan hang vagy rákódás) majd pukk.
Köszönöm a tippet, megkeresem a srácot.
Hogy tudott az a csapágy így elszállni, nem volt semmi előjel? Ez szép.
A tárcsákat ne is mondd, nekem is kéne lassan. Átlag 50k,/db. :/ Lehet 45 ért néha de inkább 55-60 sok helyen. A kopáshatárosokat 30k ért akarják adni párban, ha néha felkerül egyáltalán... de használtat amúgysem veszek ebből.
Van egy srác a jófogáson, debreceni, több hirdetése is van, kérdezz rá ekeidom ügyben. Esélyes lehet. Bont cíberét, több dolgot vettem tőle mostanában ismerős gépére.
Ha a tiéd is ilyen szép volt, akkor hát igen...de nem lehet jövőbe látni. Ez vigasztaljon.
Kevés kivétellel mindenki gépe agyonhegesztett cucc, ez még nem is baj. HA JÓL VAN MEGCSINÁLVA. Ha valamit használnak, az sérül.
De ott a rengeteg agyonpatexpisztolyozott, hátulról szúnyoghálóval és üvegszálas gittel javított, pillanatragasztós, youtubeos csodaragasztós, dróttal beolvasztgatott, gázlámpával és forrasztópákával hekkelt otthoni csodajavítások, ezek teszik tönkre a gépeket és akkor a mechanikai kókányolásokról szó sem esett. :D
Annyi ilyen műanyag vackot hoznak hozzánk, hogy nem győzöm az embereket kiröhögni, mikkel próbálkoznak, talán csak a csiríz nem volt még.
Elhozza először, 3000 et mondok egy eldőlt fejidomra, zsidóskodik már bocsánat, otthon próbálkozik, aztán hozza vissza, hogy nem lett jó. Nahát!
Már 6000, pedig mondtam, hogy ne hozza vissza szétragasztgatva mert megfulladok tőle. Fényezheti újra, így lett egy 3000 műanyag + 10000 fényezésbejavítós témából 6000 + 10000 + 40000 javítás mert a fényező már csak telibe vállalta el, úgy tönkretette az ember.
Na mindegy. Szóval az én idomszettemben is benne van ám soksok méter hegesztőpálca de ez egy ilyen dolog. Az én fejidomom kis túlzással egy kisebb vödörben elfért, 7 darabban volt egy jól sikerült kör után.
Nekem 28 as tankot nem sikerült szerezni anno :D 33 as van fent. Szimpatikusabb a tank elején 2 csavaros rögzítés
Megvan az eredeti tank is csak egy ügyes emberke elszúrta a horpijavítást, meg kéne csinálni rendesen tarcsiba.
Nekem volt sc 28 92 es kék fehér piros... 2 és féléve nagyon más árak voltak.... Ne tudjátok meg mennyiért ment el...siralmas azóta ütöm a fejem xD nem hittem senkinek ,hogy bánni fogom.