Honda CBR 900 RR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az segítség lenne, ha 17h. után beugornék a Karasnába és megkérdezném?
Az rendes mátkakereskedés, biztos tudják.
Üdv Srácok!

Senki nem tud segíteni motoremelő ügyben? Fontos lenne! Köszi!
Ez szerintem reális
Toney67 esetleg egy elérhetőséget tudnál adni?! pár mondat erejéig hátha segítene!
A 180/ 60 gumi 10500 fordolaton 6. - ban kb 7km/ ó val nagyobb sebesség adódik gyári áttétel esetén ez kicsit nagyobb motorerőt kér de nem magyarázza hogy 5- ben is harmat a gép... ha leforog a gép alacsonyabb fokozatokban nincs elektronika gond... keress meg
Ha veretem 250- 260 között húzom a hatodikat
Super Corsa volt fent nem rég tapadás az volt
Hát ez a gumi egy vágott slick pirelli superbike! nem tudom hogy ez ekkorát fogna-e vissza rajta de dobok fel egy gyárit megnézem azzal!
Üdv minxenkinek!

Kollégák, segítsetek már nekem abban, hogy CBR 929 elejéhez kúpos vagy villás emelő kell? Venni akarok egyet, de a boltban azt mondták, hogy csak a kúpos jó, mert magasan van rajta a féknyereg, viszon én ezt nem találom túl stabil megoldásnak.. Kissé tanácstalan lettem, mert a neten se találtam érdemleges dolgot ezzel kapcsolatban. Szóval help please! Előre is köszi!
A peres gumi lehet a problémád . A kerülete is más gyorsabban mész vele még tapadossabb is gondolom nem túra gumesz!
Hát fogyasztásom úgy veszem észre változatlan! Hidegen melegen tökéletesen indul. Hidegen szivatóval max 10 mp és vissza kell löknöm. Viszont nem is pörög fel vele max 1500 ig ! Kompressziót néztünk azzal nem volt bajj meg hát ha kell 1. be simán kerékre veszem gázból! Szelepek is jók. Esetleg nem tudom az lehet-e baj hogy 180/ 60 as gumit használok 2.3 om báron hogy esetleg nagyon laposra lágyul melegben és az fogja meg?! Benzin csapot ellenőriztük fújásra jön a benzin a cső teljes átmérőjével!
Aha. Enyémben meg van, gondoltam egy jó 6 évvel fiatalabban is csakcsak megtalálható...
Benzin pumpa nincs de van vákumos csap .
Még azt tudnám mondani, hogy valahogy provokáld ki a hibajelenséget, ezt a megtorpanós izét egy rövid ideig, aztán kuplung be, motor leállít. A kiszedett gyertyák megmutatják, mi történt azon a fordulaton a hengerekben, hátha látni valamit.
Egy hozzáértő mérjen rá a trafókra, az pár perc. Lehet, hogy szikra ugyan van de gyenge. Fogyasztás változott, mióta gebasz van? Hogy indul hidegen-melegen? Esetleg meg lehetne nézni, hogy mennyit kell vinnie az üzapumpának és azt tudja-e tartósan...bár nem hinném, hogy az a gond. Ha az elektromossága jó és jó időben jó helyen van szikra és az üzarendszer is jó, megvan a mennyiség és a keverék minősége is, akkor rá kell térni a kompressziómérésre, szelepek zárására, még ezeket is túl nagy bontás nélkül meg lehet nézni.
Bőségesen mennie kell 230 felett 2 személlyel, jaja, én vagyok 72, nejem 65 és nem sokat kérdezősködik a gép, ha sietősre veszem a dolgot.
Potyára ne cserélgess semmit mert eltakarhatja az eredeti hibát vagy nagyban csökkenti, egy kisebb motorhibát lazán el lehet mismásolni egy hozzátekergetett és elcsalt karbibeállítással.
Fúvóka nem megy tönkre max koszos ,eldugul,vagy tönkre teszi az ember pucolás közben .Pilot 2 fordulatra van kitekerve?
Ötletnek írták a fúvókát is és kipróbáltam. Ez nem a meleg lesz mert tavaly nyáron nem volt ilyen baja! másrészt időtől függetlenül 2 személyes ( 2 bd 60 kilós személlyel) simán menni kléne neki 220-230 felett .... Nem tudom már mit nézek mit cseréljek ki .....
Amúgy a gyári áttétel nem forog le 5ben csak ha hátul plusz 2 fog van ! Még egy apróság kurva meleg van ez se tesz jót a teljesítménynek .Amúgy meg szivatott engem is párszor szetszedtem meg pucoltam mire valahonnan eltűnt aminek el kellett hogy jó legyen.Valaki előttem pasztával szerelt karbit .
Erre konkrétan senki sem tudja a megoldást ! Ha a gyári értéke miért nem volt jó a fúvóka nak?
Szívó csonk kicserélve, alapjárati fúvóka cserélve, membrám ellenőrizve karbi újra kitisztítva és a jelenség megmaradt! most ott tartok hogy mínusz 70 ezer és a motor még mindig nem jó ! Esetleg elektronika lehet? mert már nem tudok másra gondolni....
Sziasztok!

Készülök venni egy CBR 900RR SC28-at. Akinek ilyen motorja van, ahhoz fordulnék a következő kérésekkel:

1. Milyen motornak tartjátok? Milyen jó és rossz tulajdonságokat tudtok kiemelni, amelyeket a motor használata során tapasztaltatok?
2. Milyen típushibái vannak?
3. Mire kell különösen odafigyelni a vásárlásnál? (persze azon kívül, hogy ne egy össze-vissza tört kókányolással életben tartott lepusztult romhalmazt vegyek, illetve huszonéves motorról beszélünk, így gyakorlatilag bármi lehet rajta rossz.)

A segítségeteket előre is köszönöm!

Üdv:
Péter
Szerintem is nézd meg a gumicsonkokat mielött belemélyedtek a szétborításba. Nekem hasonló tünetek voltak anno és mivel nem száguldozok nonstop a pályán 200 felett, kitudja, mióta voltak szarok. És csak nyomorgatva látszódtak a finom repedések, úgyhogy többször is elsiklottunk felettük, mondván hogy azok jók, azon kívül mindent szét-össze szerelgettünk heteken át.
4000 volt darabja, kb. 8 éve.
Nem ajánlott a karburátort állítgatni minek fúvóka csere a hiba tutti nem ez ! Csak találgatni lehet de inkább falsol valahol esetleg a gumi csonkok szakadtak ilyesmi lehet. Karbik leszedni átnézni ha nem látni hibát koszt akkor vissza ezzel együtt látni fogod a gumik állapota milyen !Én így kezdeném .
Hali. Gyári áttétel és 2-3 hete vettem észre reggel lemostam tankoltam a shellen és dél után vettem észre hogy nem jó ...... most a keverék szabályzón vettünk vissza most jobb lett! hétfőn alapjárati fúvóka csere és meglátjuk mi lesz. Picit gyengébb mindegyik sebességbe de alig venni észre inkább csak 5 dik 6 dik ban, 6 dikban szinte megtorpant amikor berraktam kb 180 nál. Szerelve februárban volt kabrbi tisztitás illetve szinkron is akkor lett új gyári légszűrő illetve új gyertyák, utána ment rendesen.
Lánckerék áttétel mekkora ? Előzőleg ment jobban v valamit írhatnál hogy lemostam szereltem stb után lett ilyen!!?